Gå til innhold

Hvor mange kg og cm er du, og føler du deg slank, vanlig, overvektig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kvinne, 165 cm, 58 kg. Føler meg normalvektig, men kunne godt tenkt meg å være mer stram og mulskuløs.

Anonymkode: 1a575...188

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 165 cm, 58 kg. Føler meg normalvektig, men kunne godt tenkt meg å være mer stram og mulskuløs.

Anonymkode: 1a575...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne. 163cm. 55kr. Er normalvektig, men har store og slappe overarmer. Er tynnfeit. Heldigvis ikke noe særlig fett på magen eller rygg.

Anonymkode: 79b94...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne på 163 og 52 kg. Jeg ville sikkert sett bedre ut med litt mer kjøtt på kroppen men bryr meg så lite om kropp at jeg ikke gidder bruke tid på å gjøre noe med den saken. Så lenge jeg fungerer ca greit, er det greit for meg.

Anonymkode: 96195...194

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 160 cm og veier 55-56 kg. Har muskler og vet jeg er normalvektig. Men hodet mitt forteller meg at jeg har for mye rundt midjen og lårene. 

Anonymkode: f9cbb...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne

1,71 cm

122 kg

BMI 41,7

Jeg føler meg (og er) normal på deler av kroppen og smellfeit på andre. Alt i alt svært overvektig. 

Anonymkode: e22fe...6c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 165 og veier nå 63 kilo. Jeg veide 72 en liten stund etter en depresjon med overspising.. DA følte jeg meg svær. Men nå føler jeg meg bra, normal. Men skal ned 3-4 kilo til så blir det perfekt. Jeg har klart å bevare muskelmassen så ser nok slankere ut enn det vekten tilsier. Men vil ha bort det siste lille med overflødig fett :) men det går fort! 

Anonymkode: 561f7...cdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på 174 cm og nøyaktig 90 kg. Føler meg mer eller mindre normal! Er sikkert klassifisert som overvektig, men jeg trener mye, spiser sunt og føler meg frisk. Har vært helt nede i 58 kg og helt oppe i 102 kg og føler meg absolutt som slankest og mest feminin når jeg er mellom 70-80 kg, men mistrives ikke i den kroppen jeg har nå. Bruker L eller 40-44 i klær i de fleste butikker. 

Anonymkode: cd822...8ee

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 162 og veier 85 kg. Føler meg overvektig. Men på overkroppen bruker jeg 38/40 i klær. Så føler meg ikke så diger.

Anonymkode: e8ffd...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høgde 180cm, vekt 88 kg. Etter bli burde jeg ned i hvertfall 8-9 kg, definer meg selv som lubben. Er heldig med plassering av fett, så det hjelper på. 

Anonymkode: b8d25...c1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Høgde 180cm, vekt 88 kg. Etter bli burde jeg ned i hvertfall 8-9 kg, definer meg selv som lubben. Er heldig med plassering av fett, så det hjelper på. 

Anonymkode: b8d25...c1d

Etter bmi*

Anonymkode: b8d25...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 165 cm, veier 75 kg. Det er egentlig for mye, føler meg ikke slank, men er fornøyd nok. Har tidliger vei 95 kg og føler meg mye bedre nå en da. 

Anonymkode: 05c3b...e50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 177cm, 155kg og kvinne. Jeg vet jeg er kraftig overvektig, men føler meg ikke så overvektig som jeg er da jeg lever et mer normalt aktivt liv enn andre jeg kjenner til på min størrelse. Overvektig føler jeg meg jo, men ikke enormt. 

Anonymkode: 6b081...bf6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvinne, 161 cm og veier ca 53 kilo. Føler meg normal, men kanskje litt lubben over hofter og mage. :p

Anonymkode: b47b0...3ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 34år. 170cm og 50kg. Er vel undervektig på bmi, men jeg syns jeg ser normal ut. Trives som tynn og vil ikke opp i vekt. Ønsker ikke muskler heller:)

Anonymkode: 42993...184

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...