Gå til innhold

Hvor mange kg og cm er du, og føler du deg slank, vanlig, overvektig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

158 cm, 49,5 kg

Føler meg litt stor... har trent noe skinnsykt i flere måneder og klart å miste 9 kg.. men herregud det gjør noe med hodet, man blir obbsesd med kalorier og veier seg selv hverdag.. tror nesten jeg var mer lykkelig når jeg veide mer :ler:

Endret av AfricanQueen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justloseit

166 cm og 66 kg. Jeg regner meg selv som lubben. Jeg har nok ganske høy fettprosent. Kunne nok sett veldig bra ut med samme vekt hvis jeg var flink til å trene, men akk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

167 cm.

54-55 kg.

Føler eg ser lubben og dvask ut sjølv om eg er nøgd med vekta og framgangen min, har lyst til å trene kroppen for å stramme opp litt, men eg må vere litt forsiktig med magen for å unngå brokk (er operert).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne, 163 og 72 kilo.. Er overvektig, jobber meg nedover til 65. Vet jeg kan bli enda slankere, men jeg liker at det er mykt og godt,  og ikke bare bein. (totalt angst av å smøre tynne venninner inn med solkrem feks, det ER så ubehagelig å kjenne ribben og hoftekam osv.. Grøss!) 

Anonymkode: 8b236...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

185cm og 122kg. Føler meg som verdens tyngste blokk og er bekymret for helsen min i årene fremover

Anonymkode: 9e080...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 169 og veier 58-60 kilo. 
har vært over 100 kilo, så nå er jeg heldigvis normalvektig. Føler meg normal, har normal bmi, men når jeg prøver klær føler jeg meg som en 12-åring 🙈 Jeg handler ofte i klær i barneavdelingen. Bruker XS i bukse og overdeler. Kjole burde jeg vært nede i 34, men da blir de fort for korte. Samme med jumpsuits. Er tydeligvis lang i ryggen, så det blir alt for trangt i «skrævet»🤪

 

Anonymkode: 5e3c7...c40

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2019 den 14.00, AnonymBruker skrev:

163 cm, 75 kilo. Er jo da overvektig, men bruker str M og 40/42 i klær, så er ikke så svær som folk tror jeg er når jeg sier vekt og høyde.

Er på vei ned igjen til trivselsvekt og den er på 70 kilo. Da er jeg fortsatt overvektig i bmi, men ser slank ut (sagt av leger, ikke meg selv). 

Anonymkode: 0fae9...5dc

Jeg har eksakt samme vekt /høyde som deg, og også samme trivselsvekt, det var litt morsomt.

Jeg har aldri tenkt på meg som stor, men har fortsatt ganske smal midje og mest på underkroppen, så vil tro det ikke er så farlig overvekt heller.

Ironisk nok synes jeg egentlig at jeg ser flottere ut nå enn da jeg veide 65 kg for 10 år siden, fordi jeg har fått litt mer pupper og generelt ser litt mer.normalt dimensjonert ut. Men føler det er litt tabu å foretrekke å være litt stor, og ikke prøve å gå ned litt

Anonymkode: d5088...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne, 163 og 72 kilo.. Er overvektig, jobber meg nedover til 65. Vet jeg kan bli enda slankere, men jeg liker at det er mykt og godt,  og ikke bare bein. (totalt angst av å smøre tynne venninner inn med solkrem feks, det ER så ubehagelig å kjenne ribben og hoftekam osv.. Grøss!) 

Anonymkode: 8b236...fa4

Så ufint å beskrive tynne mennesker slik. Skulle jeg skrev at det er ubehagelig å smøre inn slike som deg fordi det er så ubehagelig å kjenne over flesk? Hadde det vært hyggelig? 

Anonymkode: 1cab1...bb6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

172 cm og 55 kg. Føler meg slank, men ikke unormal. Myk og god å ta på jeg også, forresten. 

Anonymkode: 0a567...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 158 og 60 kilo. Er gravid og føler meg feit. Vanligvis er jeg rundt 55 kg, og der trives jeg. 

Anonymkode: 19812...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

173 og 80 kg. Har slanket meg ned fra 92.5 kg så føler meg mye bedre. Vil ned 5 kg til ca, da vil jeg være akkurat på normalvekt ifht bmi.  Er frisk og har nokså grei fordeling av vekta. Smal over hofte og rumpe, litt drøyere over rygg/bryst, og har litt for mye over magen. 

Kan med fordel trene mer, så kanskje de siste kiloene ramler av. De sitter som limt fast... 

K46

Anonymkode: 0b8d9...c9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann, 171 cm, 54 kg. Er vel tynn, men tenker ikke noe videre over det. Hadde samme vekt/høyde siden ungdomsskolen.

Anonymkode: 5d231...79e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ufint å beskrive tynne mennesker slik. Skulle jeg skrev at det er ubehagelig å smøre inn slike som deg fordi det er så ubehagelig å kjenne over flesk? Hadde det vært hyggelig? 

Anonymkode: 1cab1...bb6

Ja, det kan du gjerne få skrive hvis du ønsker,for selvfølgelig synes noen (faktisk ganske mange tipper jeg) at det er. 😉 Jeg har ingen problemer med at folk synes jeg er for tykk, ei heller at de synes det er ubehagelig å kjenne over flesk. Nå var strengt tatt poenget mitt at JEG trives med ekstra fett på kroppen fordi JEG ikke liker når det blir for tynt, og ikke at det er galt å være tynn. 😉 Vi har forskjellige preferanser heldigvis, dermed er det ingenting som er "rett og galt" 

Anonymkode: 8b236...fa4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det kan du gjerne få skrive hvis du ønsker,for selvfølgelig synes noen (faktisk ganske mange tipper jeg) at det er. 😉 Jeg har ingen problemer med at folk synes jeg er for tykk, ei heller at de synes det er ubehagelig å kjenne over flesk. Nå var strengt tatt poenget mitt at JEG trives med ekstra fett på kroppen fordi JEG ikke liker når det blir for tynt, og ikke at det er galt å være tynn. 😉 Vi har forskjellige preferanser heldigvis, dermed er det ingenting som er "rett og galt" 

Anonymkode: 8b236...fa4

Det er selvfølgelig greit å ha preferanser, men det er ikke greit å skrive at du grøsser av venninnene dine og at du får angst av å ta på dem. Det er faktisk ikke hyggelig å skrive sånt om andre mennesker. Ikke virker du særlig tilfreds med deg selv heller. De som faktisk trives med vekten sin har ikke behov for å trykke andre ned på den måten. 

Anonymkode: 0a567...727

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

162cm og 69-70kg. Føler meg normalvektig selv om jeg er overvektig. Sikkert fordi jeg har en waist to hip ratio på 0.7, stor rund rumpe og lange ben. Har mye muskler i låra. 

Anonymkode: 8a801...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...