Gå til innhold

Hvor mange kg og cm er du, og føler du deg slank, vanlig, overvektig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

167 cm og 53 kilo. Jeg føler meg tynn og velproporsjonert, men veldig slapp i fisken.

Anonymkode: 9cd9f...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

165 cm og 59 kilo. Føler meg fantastisk bra. Det skal sies at jeg veide ti kilo mindre for et år sider under operasjoner og cellegiftbehandling. Nå er jeg kreftfri! :)  

Anonymkode: ab6b3...b1e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

173 og 98 kg. Er i fedmekategorien på BMI, men føler meg bare litt overvektig. Har dog ingen former og fått veldig eplefasong, noe som plager meg litt. 

Anonymkode: f66cb...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 170 cm og 53 kg. Føler meg slank, er nok på grensen til undervekt bmi-messig, men ville ikke vært komfortabel med å skulle veie så veldig mye mer:)

Anonymkode: 2e92d...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.11.2019 den 18.37, AfricanQueen skrev:

158 cm, 49,5 kg

Føler meg litt stor... har trent noe skinnsykt i flere måneder og klart å miste 9 kg.. men herregud det gjør noe med hodet, man blir obbsesd med kalorier og veier seg selv hverdag.. tror nesten jeg var mer lykkelig når jeg veide mer :ler:

Okey må bare kommentere denne. Dette var nøyaktig starten på min anoreksi (nei jeg er ikke en ung jente, var over 30år da jeg ble syk). Mitt sterkeste råd til deg er å legge bort vekta, evt bare veie deg en dag i uka. Pluss at nå vet du ca hva matvarer inneholder av kalorier. Slutt å nitell mens du fortsatt kan<3

Anonymkode: 42993...184

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/14/2019 at 4:56 PM, AnonymBruker said:

166 cm og vipper mellom 80 og 90 kilo? Vet ikke nøyaktig hva jeg veier nå. Men jeg er helt klart overvektig. Og selv om jeg er heldig med hvor kiloene legger seg, så beskriver jeg meg som tjukk.

Anonymkode: 89384...a28

Perfekt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

186 cm, 86 kg. Skulle gjerne vært noen kilo lettere og hatt litt mere muskler på kroppen og litt lavere fettprosent.

Anonymkode: 2a06c...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.11.2019 den 21.05, AnonymBruker skrev:

Jeg er 170 cm og 53 kg. Føler meg slank, er nok på grensen til undervekt bmi-messig, men ville ikke vært komfortabel med å skulle veie så veldig mye mer:)

Anonymkode: 2e92d...ade

Jeg er 10 cm lavere enn deg og veier 10 kg mere enn deg. Hva tenker du når du ser sånne som meg?

Anonymkode: 3f950...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

177 og 65 kilo. På grensa til å føle meg bittelitt lubben. (Og jeg tenker overhodet ingenting om de som har høyere BMI enn meg. Jeg driter jo langt i din kropp, det er min jeg må leve med.)

Anonymkode: 0dd86...cae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

170 og 55 kilo. Synes selv jeg er for tynn fordi de fleste ben på overkroppen synes. Men er arvelig belastet med pinglete overkropp, så slik blir det🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

160 cm, 86 kg, sexylubben. Er ganske stram og har godt med muskler, men for stor mage. Vil ned til rett under 70:)

Endret av Marye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

160 cm

56 kg

Føler meg veltrent/normal/slank. 

Anonymkode: 454c5...d46

Jeg har forresten lyst å gå ned 2 kg.

Anonymkode: 454c5...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 10 cm lavere enn deg og veier 10 kg mere enn deg. Hva tenker du når du ser sånne som meg?

Anonymkode: 3f950...39f

Det er ikke meg du siterer, men jeg måler/veier omtrent like mye som brukeren du siterer og jeg kunne heller ikke tenkt meg å veie så mye mer. Jeg tenker likevel ikke noe negativt om de som gjør det. 

Når man leser i denne tråden er det viktig å huske at folk bærer vekt forskjellig og derfor varierer trivselsvekten veldig også. Jeg har for eksempel veldig spinkel overkropp som trekker vekten min ned. Men hvis jeg legger på meg legger det seg nesten utelukkende på rumpe og lår. Derfor vil jeg ikke opp i vekt. Dersom vekten hadde fordelt seg jevnere hadde jeg derimot vært godt fornøyd med litt mer kjøtt på kroppen. 

Anonymkode: 0a567...727

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får ingen vite, ikke engang i virkeligheten. Den er for personlig fordi det virker som om de slanke kun skriver inn her. Noe lubben ja, men hvor mye? Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

174 cm, 63 kg og har grei muskelmasse i spesielt underkroppen. Føler selv jeg burde gå ned 2-3 kg, men ut fra tilbakemeldinger så er jeg allerede for tynn. Så jeg vet ikke helt. Bruker str. XS i topper og kjoler og S-M i bukser. Er altså på overkroppen og i ansiktet at jeg ser tynn ut. Underkroppen ser helt normal ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 180cm og veier 73kg, føler meg relativt slang (bruker str. Small i overkropp og medium/large på underkropp, men er høy så ser slank ut likevel)

Min idealvekt i forhold til hva jeg selv vil ligger nok likevel på rundt 67-68kg. Var nede på 60-62kg en periode men da stakk det ribbein ut så det var nok ikke helt sunt 

Anonymkode: f0b55...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...