Gå til innhold

Hvilket upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Cause and effect, latskap er vel #1 grunn til fedme. Her på KG kalles det for gener og medisiner 🤪

Anonymkode: b572d...620

Samme med undervektige

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

All men are dogs! 

Håper og tror ikke det er slik,men i mitt liv er de det. ( snart 50) Ett ekteskap, en forlovelse ,og 3 andre seksuelle erfaringer. Thats it! 

 Jeg mistenker at selv gode menn på overflaten, er egoister.  

Veldig trist å ha mistet trua . Motbevis meg ,- for jeg har virkelig gjort mitt gjennom årtier.  Og elsker egentlig menn..men har blitt brent . 

Anonymkode: 65b80...5c3

Damer med dessverre 

Anonymkode: db1aa...86f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

All men are dogs! 

Håper og tror ikke det er slik,men i mitt liv er de det. ( snart 50) Ett ekteskap, en forlovelse ,og 3 andre seksuelle erfaringer. Thats it! 

 Jeg mistenker at selv gode menn på overflaten, er egoister.  

Veldig trist å ha mistet trua . Motbevis meg ,- for jeg har virkelig gjort mitt gjennom årtier.  Og elsker egentlig menn..men har blitt brent . 

Anonymkode: 65b80...5c3

samme erfaring her bare med damer, utroskap, psykisk terror, trussler i ettertid, nei damer har jeg holdt meg unna i mange år nå og jeg ler litt hver gang noen damer roper om hvor er alle de gode mennene, jo de sitter hjemme og er skremmt av hvordan enkelte damer oppfører seg.

Anonymkode: cf514...0f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Samme med undervektige

Damer med dessverre 

Anonymkode: db1aa...86f

Undervektige er neppe undervektige grunnet latskap. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PetterKanin skrev (2 minutter siden):

Undervektige er neppe undervektige grunnet latskap. 

Jo for de gidder ikke å få i seg næring 

Anonymkode: db1aa...86f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som starter tråde burde ikke få lov å kritisere de som skriver i tråden  

Anonymkode: db1aa...86f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dame på 50. Synes virkelig ikke menn over 50 er tiltrekkende. Er ikke noe fruktfat selv og ønsker ikke å date yngre menn. Så er frivillig singel. 

Anonymkode: 01d9d...dc1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.7.2022 den 15.13):

Cause and effect, latskap er vel #1 grunn til fedme. Her på KG kalles det for gener og medisiner 🤪

Anonymkode: b572d...620

Tja. Jeg er tjukk, men absolutt ikke lat. Jobber 100% i fysisk yrke og trener regelmessig. Går tur hver dag. Vært på senter for sykelig overvekt. Og guess what.. Fedme kan være genetisk. Det sier professor i fedme. Ble scannet i alle retninger og det viser seg at jeg er disponert for fedme. Er tjukk, men absolutt ikke lat. Men er svak for søtsaker, skal ikke nekte for det.  

Anonymkode: 01d9d...dc1

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.7.2022 den 13.58):

Jeg synes mange overvektige er late. 

Anonymkode: 3cef1...0ed

Sikkert. Jeg er tjukk, men finnes ikke lat

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener kroppspositivisme burde være for alle, ikke bare de med høy BMI. 

  • Liker 5
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er dame på 50. Synes virkelig ikke menn over 50 er tiltrekkende. Er ikke noe fruktfat selv og ønsker ikke å date yngre menn. Så er frivillig singel. 

Anonymkode: 01d9d...dc1

Da har du ikke sett mange menn

Anonymkode: db1aa...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt slum å motta all verdens stønader for alenemødre. 

Anonymkode: efe30...e2c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surrogati er motbydelig utnyttelse av kvinner. Og det gjør barn til en vare. Og uansett hva folk sier, nei det er faktisk ingen menneskerett å få barn.

Anonymkode: d23a6...c0a

  • Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tvillingsjel skrev (På 8.7.2022 den 14.52):

Det burde ikke være lov å jobbe i helsevesenet eller i serviceyrker (typ bussjåfør) hvis man ikke kan snakke skikkelig norsk. Det er sinnsykt irriterende når de ikke skjønner hva man prøver å fortelle. Helt håpløst.

Så enig! Utrolig irriterende med servitører som ikke forstår norsk også, spesielt når man har allergier. Ikke gøy for eldre på 90 som kanskje ikke en gang har hatt engelsk på skolen heller. Nei, skal man jobbe med helse/service bør det være et krav å kunnet språket! Det bør være unødvendig å måtte slå om til et annet språk i sitt eget land for å gjøre seg forstått for folk som faktisk jobber i service/helsevesenet. 

Anonymkode: 774fe...653

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes tungt utviklingshemmede og mennesker som er som grønnsaker er veldig ekle. Jeg synes ikke Downs er søtt og jeg tenker alltid at folk som har hemma barn hadde hatt det bedre uten. 

Anonymkode: 88dc4...d06

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (På 27.6.2022 den 7.49):

Menn som har barn finnes ikke attraktive

Helt fuckings enig

Anonymkode: 88dc4...d06

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utrolig irriterende og uetisk å filme seg selv og samtidig fange opp andre som tilfeldigvis er i nærheten. Ser det stadig vekk legges ut filmer med «sivile» i bakgrunnen. Jeg er lite keen på å sitte i bakgrunnen når influenserne gjør seg deilige osv på film. 

Anonymkode: efe30...e2c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/9/2022 at 2:33 PM, AnonymBruker said:

At folk som flytter til utlandet og slutter å betale skatt til Norge ikke bør få hjelp tilbake hit når helsa svikter. Når det er thailandsk velferd du gidder å betale for, er det thailandsk velferd du fortjener.

Anonymkode: 3b0b4...a48

Det får du vell ikke heller? Hører stadig historier om nordmenn som ligger på sjukehus i Thailand og ikke kommer seg tilbake.

Jeg har selv bodd mange år i utlandet. Man faller veldig kjapt ut av folketrygden, og man får null komma niks hjelp med mindre man flytter tilbake til Norge og begynner å jobbe der.

Anonymkode: 1418a...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som oppdrar barn i Oslo, burde miste barna sine til barnevernet.  
Og blitt kastrert/sterilisert som straff.   

Anonymkode: 0b63f...282

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange etniske nordmenn er rasister men skjuler det bare for å være politisk korrekt. 

Anonymkode: ed602...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...