Gå til innhold

Hvilket upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Anonymburker skrev (1 minutt siden):

Hvis det står mellom den ene og den andre tingen 24/7, så hadde jeg valgt Fortnite!

Trist tankegang 

Anonymkode: db1aa...86f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trist tankegang 

Anonymkode: db1aa...86f

Ville du hatt rampestreker og ringing på døra di 24/7? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (1 minutt siden):

Ville du hatt rampestreker og ringing på døra di 24/7? 

Ingen barn som gjør det 24/7

Anonymkode: db1aa...86f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingen barn som gjør det 24/7

Anonymkode: db1aa...86f

Nei, men nå satt jeg de to tingene opp mot hverandre da. Hvis du leste innlegget mitt. Enten 24/7 med ringing på dører, eller 24/7 med Fortnite? Jeg hadde valgt det siste for da hadde jeg ikke sett noe til dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (1 minutt siden):

Nei, men nå satt jeg de to tingene opp mot hverandre da. Hvis du leste innlegget mitt. Enten 24/7 med ringing på dører, eller 24/7 med Fortnite? Jeg hadde valgt det siste for da hadde jeg ikke sett noe til dem.

Barn er altfor late nå til dags, å være ute og tulle litt er bare sunt!

Anonymkode: db1aa...86f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som plutselig skal skrive reisebrev daglig fra ferieturen. Gjerne de som er på norgesferie ned innlagte toppturer, sykkeletapper osv. 

Anonymkode: efe30...e2c

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Barn er altfor late nå til dags, å være ute og tulle litt er bare sunt!

Anonymkode: db1aa...86f

Jeg hadde ikke latt mine egne barn spille 24/7, men hva andre foreldre gjør får være opp til dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er trashy med mine, dine og våre barn.

Anonymkode: 25019...31d

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som sammenlikner alt mulig med nazismen er historieløse tullinger. Og om noen burde mistet stemmeretten, får det være disse…

Anonymkode: 2cd9d...b24

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (1 time siden):

Jeg hadde ikke latt mine egne barn spille 24/7, men hva andre foreldre gjør får være opp til dem.

Best at de er ute og kukelurer 

Anonymkode: db1aa...86f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Fredrik Græsvik alltid har vært en tulling.

Anonymkode: 4f1c9...cc1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.6.2022 den 3.42):

Liker ikke folk med Downs, eller forstår ikke vitsen med dem, virker som det er så viktig for enkelte at slike på død og liv skal bli født, fordi det er viktig med dette mangfoldet...det forstår ikke jeg. Mangfold er bra, man hva tilfører de egentlig? Hvorfor trenger vi dem? Og hvorfor skal de på død og liv fødes når alle vet at de stort sett bare blir en enorm belastning for samfunnet? 

Anonymkode: 0d2c5...1a9

Er i tvil, men vet mange med Downs betyr at familier må slåss for rettigheter. Synes det er verre med multihandicappede som bare sittet der … Det er trist for alle.

Anonymkode: 4f1c9...cc1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns fremdeles at Pride og Lgtbq er too much 

Anonymkode: 3c053...587

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gavekasse på jobb er bortkastede penger og tull, men det er litt frivillig tvang å være med. Du kan si nei, men da er kjiping. Du er jo litt onkel Skrue når alle andre er med. Også må du huske å ta med hundrelapper jevnlig og holde oversikt over hvem som har fått hva når det går inflasjon i runde dager, kolleger som slutter og bryllup. 

Og greia er at når du blir 40 eller 50 år får du en Kählervase eller lignende til flere hundre kroner uten byttelapp, som du ikke engang synes er det døyt fint. Ikke alle liker Kählervasen eller oversized bordpynt/glass kandelaber i merkelig farge og størrelse fra Christiania Glassmagasin og som det ikke er nok, indirekte har du betalt for den dyre Kählervasen selv.

Folk flest har huset fullt av vaser, ildfast form, kjøkkenutstyr, interiør, lysestaker og kopper med fancy design. Det er ikke lenger så etterlengtet og luksus som det engang var. Jeg blir egentlig mest stressa over enda flere kopper og interiøstash.

Og nå ser jeg at jeg virket i overkant negativ 😆, men jeg tror mange av oss sånn heeeeeelt innerst inne egentlig hadde pustet lettet ut hvis gavekassa på jobb ble avsluttet. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laraa skrev (3 minutter siden):

Gavekasse på jobb er bortkastede penger og tull, men det er litt frivillig tvang å være med. Du kan si nei, men da er kjiping. Du er jo litt onkel Skrue når alle andre er med. Også må du huske å ta med hundrelapper jevnlig og holde oversikt over hvem som har fått hva når det går inflasjon i runde dager, kolleger som slutter og bryllup. 

Og greia er at når du blir 40 eller 50 år får du en Kählervase eller lignende til flere hundre kroner uten byttelapp, som du ikke engang synes er det døyt fint. Ikke alle liker Kählervasen eller oversized bordpynt/glass kandelaber i merkelig farge og størrelse fra Christiania Glassmagasin og som det ikke er nok, indirekte har du betalt for den dyre Kählervasen selv.

Folk flest har huset fullt av vaser, ildfast form, kjøkkenutstyr, interiør, lysestaker og kopper med fancy design. Det er ikke lenger så etterlengtet og luksus som det engang var. Jeg blir egentlig mest stressa over enda flere kopper og interiøstash.

Og nå ser jeg at jeg virket i overkant negativ 😆, men jeg tror mange av oss sånn heeeeeelt innerst inne egentlig hadde pustet lettet ut hvis gavekassa på jobb ble avsluttet. 

Helt enig, hater gavekasse.

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Folk som ikke kan stave (uten å ha dokumentert dysleksi), bør ikke få stemme. Stemmerett bør utstedes etter en prosess lignende den for å ta sertifikatet.

Anonymkode: 3b0e5...aba

Bør dyslektikere få stemme? Klarer de å se forskjell på stemmesedlene? De kan jo bare glemme å lese partiprogrammene.

Anonymkode: 89a2d...68e

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Suzanne

Jeg mener at Norge bør ta inn færre flyktninger. Vi har ikke noe klart opplegg for de som kommer (generelt). Flyktninger som kommer fra kriserammede områder er ofte traumatiserte, og Norge har ikke god nok behandling for å hjelpe dem. Vi har ikke engang kapasitet til å hjelpe nordmenn som sliter med psykiske lidelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inverto
Suzanne skrev (14 timer siden):

Jeg mener at Norge bør ta inn færre flyktninger

Say no more, lady!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Bør dyslektikere få stemme? Klarer de å se forskjell på stemmesedlene? De kan jo bare glemme å lese partiprogrammene.

Anonymkode: 89a2d...68e

Ja de bør få stemme. De fleste leser vel ikke partiprogram så nøye uansett.

Men dersom dyslektikere ikke hadde kunnet inneha politiske verv hadde Norge sluppet utrolig mye dritt.

Er min upopulære mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...