Gå til innhold

Hvilket upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor  synes du det er enkelt? De spiser .   Skal man forby  folk å spise ute også? 

Anonymkode: 02e38...0b1

Det er virkelig ikke det samme, og det vet du.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Zidji said:

Det er virkelig ikke det samme, og det vet du.

Nei det vet jeg faktisk  ikke. De spiser  der  bebyer får maten sin.  

Anonymkode: 02e38...0b1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moth-Ear-Earth
Entern skrev (På 3.7.2022 den 2.39):

Det har du.

Verste er at det kunne vært om ikke etternavn så i alle fall stedsnavn 🤣

På Hedmark kunne det vært det. Der sier de ræv når de mener rev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rævstad skrev (2 minutter siden):

På Hedmark kunne det vært det. Der sier de ræv når de mener rev.

I know 😀👍

(har røtter på Hedemarken 😊)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moth-Ear-Earth
Entern skrev (2 minutter siden):

I know 😀👍

(har røtter på Hedemarken 😊)

Samme her 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rævstad skrev (12 minutter siden):

På Hedmark kunne det vært det. Der sier de ræv når de mener rev.

Karl Ræverud

Anonymkode: db1aa...86f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mann 50 ikke er verken gammel eller gris selv om han (en jeg kjenner...) snur seg etter flotte jenter på 25-30.

Anonymkode: e20e4...568

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

At mann 50 ikke er verken gammel eller gris selv om han (en jeg kjenner...) snur seg etter flotte jenter på 25-30.

Anonymkode: e20e4...568

Enig. Det er ikke noen aldersgrense på å se på fin kunst, biler, bygg eller andre ting men er du mann over 50 så er du gris om du synes noen under 30 er pene å se på, og hvorfor kan dame over 50 både se og prate om gutter under 30 uten att noen reagerer på det? Se på chippendales, der står den ene dame eldre enn den andre å skriker å skråler mens de ser på gutter/menn som de fleste ser ut til å være godt under 30.

(så lenge du sender et uskyldig blikk etter noen på gata men klart att om du begynne å plystre, prøve deg osv så er det bare ekkelt)

Endret av gotthard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens upopulær mening inne her da jeg har lest meningene folk har.

At det tar lang tid før infertile kvinner klarer å akseptere dette. Virker som at mange ikke forstår skammen ved å være infertil. Jeg har fått beskjed om dette og er i starten av 20 årene. 
Jeg har vært fosterbarn selv og ønsker meg veldig fosterbarn, så det står ikke på det. Men folk som bare kaster ut at ivf burde vært ulovlig og at infertile bare kan adoptere må også forstå hvorfor så mange kvinner prøver i lang tid. Jeg føler meg så lite feminin og sliter med å akseptere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturresurser burde brukes av verdensamfunnet, og ikke først og fremt den nasjonen hvor de tilfeldigvis eksisterer.

Anonymkode: 1418a...e1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Naturresurser burde brukes av verdensamfunnet, og ikke først og fremt den nasjonen hvor de tilfeldigvis eksisterer.

Anonymkode: 1418a...e1b

Hvem skal styre «verdenssamfunnet»? Den ekstremt korrupte organisasjonen FN?

Anonymkode: f112a...a72

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synest homoterapi er greit

Anonymkode: 3c053...587

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke all innvandring er berikelse. Og norskkunnskaper er periodevis veldig dårlig med. Og det er mye skremmende dårlig språklig kunnskap i helsevesenet periodevis. Informasjon går tapt noen ganger…

Anonymkode: 2cd9d...b24

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Naturresurser burde brukes av verdensamfunnet, og ikke først og fremt den nasjonen hvor de tilfeldigvis eksisterer.

Anonymkode: 1418a...e1b

Slik som at kontinentet Afrika som er det rikeste på naturressurser er samtidig det landet med mest fattigdom pga rike land gribber til seg, slik du mener? I såfall fungerer det jo utmerket allerede, veldig mange land hvor innbyggerene er slaver for andre land og bedrifter, du kan jo starte med å google hva Equinor, som eies av Norge, driver med rundt om i verden, så gå videre i jakten på kobolt, gull, olje, diamanet osv osv osv osv osv

Anonymkode: f58eb...ca1

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle utlendinger bør sendes tilbake der de kom fra, når landet deres er trygt

Anonymkode: a1a0d...630

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg mener at alle bør ha rett til tester uavhengig av alder for å utelukke feil og sykdom på foster, og at det da bør være helt ok å ta abort dersom fosteret har feks downs syndrom. Om denne meningen er upopulær i samfunnet er jeg ikke sikker på, men jeg vet jeg ikke bør si det høyt blant mine kjente, da holdningen ofte er at alle barn er unike, alle barn har rett på liv, uavhengig av hvor lite rustet foreldrene måtte være til å ta vare på et barn med utfordringer. 

Jeg mener at alle innvandrere som kommer hit uten en arbeidsplan av noe slag, bør gjennom et obligatorisk norsk-kurs. De bør være villige til å lære språket såpass at de kan bli forstått/forstå oss. Det trenger ikke å være plettfritt, men det bør være en vilje for å få det til. Dersom de ikke ønsker så mener jeg at da får de dra hjem igjen, da språk er en viktig del av integrering. 

Jeg mener at det bør være en gjennomgang av saken dersom en som står i uføretrygdprosess/sluttløp av aap blir gravid. For meg blir det helt merkelig å si at man er så syk at man ikke kan jobbe, men samtidig mens dette pågår, så skal man ha barn. (Blir selvsagt noe annet dersom man har barn fra før av, eller får barn flere år etter at man fikk innvilget uføretrygd). 

Anonymkode: bd462...e0d

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns lærere er en ufordragelig yrkesgruppe. De er verdens største sytekopper. Ingen har så mye ferie men det er aldri bra nok. Ber du dem føre timelister for å dokumentere at de er "overarbeidet" (som resten er tvunget til å gjøre) får de helt fnatt. Sier litt

Anonymkode: 31d6a...ff2

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gotthard skrev (På 5.7.2022 den 15.54):

Enig. Det er ikke noen aldersgrense på å se på fin kunst, biler, bygg eller andre ting men er du mann over 50 så er du gris om du synes noen under 30 er pene å se på, og hvorfor kan dame over 50 både se og prate om gutter under 30 uten att noen reagerer på det? Se på chippendales, der står den ene dame eldre enn den andre å skriker å skråler mens de ser på gutter/menn som de fleste ser ut til å være godt under 30.

(så lenge du sender et uskyldig blikk etter noen på gata men klart att om du begynne å plystre, prøve deg osv så er det bare ekkelt)

Noen ting er bare verre at menn gjør enn kvinner,og motsatt. Det må vi mennesker bare godta og leve med. (Det er forresten min upopulære mening)

Anonymkode: b4d1f...f21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg synest homoterapi er greit

Anonymkode: 3c053...587

Hvorfor?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...