Gå til innhold

Hvilket upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

On 7/20/2022 at 4:20 PM, Inverto said:

Upopulær faktum: Nordmenn har en tendens til å være enablers.
I den forstand at de komplimenterer folk som egentlig gjør en rævva jobb
bare for at de skal føle seg bra og inkludert.  De gir dem urealistiske tanker og falsk håp,

Riktig observert. Derfor er Idol og sånt de ondeste tv-programmene.

Anonymkode: e20e4...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Islam har blitt svarmalt av media. 

Anonymkode: ed602...462

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseTV skrev (15 timer siden):

At Listhaug er den verste politiker jeg vet om.

Jeg liker henne ganske godt. Mye hun sier om utlendinger er fakta.

Hilsen en utlending. 

Anonymkode: ed602...462

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.7.2022 den 17.26):

Meningen med livet er å lage barn. 

Anonymkode: 4af74...25b

Det er vel ikke selve «lagingen» som mange kvir seg for 😉 Heller det å sende flere folk ut i Hunger Games-samfunnet vi lever i, vel vitende om at om x antall år dør vi, og de har ikke bedt om å leve i denne brutale verden. Blir de syke? Hat. Homofile? Hat. Annerledes? Hat. And the list goes on…

Anonymkode: 09ba5...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mor er ikke automatisk det beste for barnet! Sett mange dårlige mødre som ikke er bra for barna sine sett og mange fedre som sliter med å få tid med barna sine og som er helt utrolig flinke med de. ( og ja det finnes veldig mange utrolig bra mødre og det finnes dårlige fedre)

Anonymkode: cf514...0f4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Islam har blitt svarmalt av media. 

Anonymkode: ed602...462

Absolutt ikke. Tvert i mot.

Anonymkode: 4f1c9...cc1

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Mor er ikke automatisk det beste for barnet! Sett mange dårlige mødre som ikke er bra for barna sine sett og mange fedre som sliter med å få tid med barna sine og som er helt utrolig flinke med de. ( og ja det finnes veldig mange utrolig bra mødre og det finnes dårlige fedre)

Anonymkode: cf514...0f4

Det er ikke kjønnsavhengig men personavhengig. Finnes bra og dårlige foreldre av begge kjønn. Jeg er for at man bør ha god fysisk og psykisk helse samt god økonomi for å få barn. Det er ikke nok med kjærlighet som noen påstår - et barn fortjener ressurssterke foreldre for å klare seg bra videre. 

Anonymkode: 4f1c9...cc1

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg liker henne ganske godt. Mye hun sier om utlendinger er fakta.

Hilsen en utlending. 

Anonymkode: ed602...462

Jeg aksepterer ikke anonyme innlegg, det er feigt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke orker å ha meninger om alt. Har alltid hisset meg opp / itritert meg over / brukt tid på / grublet over problemstillinger "i samfunnet"

For noen år siden kjente jeg at jeg var lei, "akkurat det her gidder jeg ikke ha en formening om" ble mer holdningen. 

Veldig deilig. Men jeg sier det ikke til så mange, for man skal liksom være med i debatten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at mannen bestemmer og tar kontrollen, ikke bare i senga, men også på hjemmefronten.🤐

Anonymkode: 89d13...762

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det brukes for mye ressurser på å holde personer med alvorlig CP, dyp psykisk utviklingshemming og annen alvorlig sykdom i live. Hva er vitsen med å intensivt behandle for at de skal overleve/pines enda en stund i en miserabel eksistens totalt hjelpetrengende?

Anonymkode: 7ae3c...ed3

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseTV skrev (27 minutter siden):

Jeg aksepterer ikke anonyme innlegg, det er feigt.

Kom fra rette munn 

Anonymkode: db1aa...86f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener faktisk at NRK har blitt mer og mer udugelig.   

De kan for eksempel påstår at det visstnok er "hundre ganger forskjell" mellom 23 øre og 2, 3 kroner. Det er 10 ganger forskjell! Hundre ganger forskjell utgjør selvfølgelig 23 kroner. De tullingene der klarer vel ikke en gang å regne bedre enn noen som fremdeles går i tredje klasse på barneskolen. 

:bond:   

Anonymkode: 7e6c6...680

  • Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det innafor at utesteder nekter mennesker med funksjonhemning inngang. Utestedene skulle vært enda strengere med slik.

Anonymkode: 930a9...103

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Synes det innafor at utesteder nekter mennesker med funksjonhemning inngang. Utestedene skulle vært enda strengere med slik.

Anonymkode: 930a9...103

For en slem ting å si…

Anonymkode: db1aa...86f

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten 90% av mennesker klarer begå grusome forbrytelser om de vet de slipper unna med det eller det er forventet av de, slik som bombing av byer, konsentrasjonsleiere, la 1000 000 fanger sulte ihjel, sammle kvinner, barn og eldre i store låver å tenne på mens mennene skulle jobbes til de døde av sult og misshandel, dette var i WW2 men det har skjedd siden menneskene utviklet seg til og gå på 2 bein og det forgår enda 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

gotthard skrev (10 timer siden):

Nesten 90% av mennesker klarer begå grusome forbrytelser om de vet de slipper unna med det eller det er forventet av de, slik som bombing av byer, konsentrasjonsleiere, la 1000 000 fanger sulte ihjel, sammle kvinner, barn og eldre i store låver å tenne på mens mennene skulle jobbes til de døde av sult og misshandel, dette var i WW2 men det har skjedd siden menneskene utviklet seg til og gå på 2 bein og det forgår enda 😞

For å si det slik: jeg får til og med dårlig samvittighet ovenfor hamsteret om vi har glemt å «lufte» han en dag… Ovenfor katta om vi ikke har rukket å gi han nok kos. Tror ikke mange har veldig voldelig tankegang…

Anonymkode: 21f7c...390

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

For å si det slik: jeg får til og med dårlig samvittighet ovenfor hamsteret om vi har glemt å «lufte» han en dag… Ovenfor katta om vi ikke har rukket å gi han nok kos. Tror ikke mange har veldig voldelig tankegang…

Anonymkode: 21f7c...390

En av de hverste krigsforbtyrene i bosnia krigen var opprinelig barnelege... Men kanskje du er av de 10% da 🙂 Er nok mange som har tenkt som deg også pluselig står de der en dag uten å vite helt hva som skjedde.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg mener faktisk at NRK har blitt mer og mer udugelig.   

De kan for eksempel påstår at det visstnok er "hundre ganger forskjell" mellom 23 øre og 2, 3 kroner. Det er 10 ganger forskjell! Hundre ganger forskjell utgjør selvfølgelig 23 kroner. De tullingene der klarer vel ikke en gang å regne bedre enn noen som fremdeles går i tredje klasse på barneskolen. 

:bond:   

Anonymkode: 7e6c6...680

NRK har et stykke igjen før de når TV2s nivå, men blir bare mer og mer ræva ja

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes helt ærlig at norge bør bli litt mer "islamsk." Er ikke fan av hvordan kvinner kler seg på byen. Her om dagen solte en kvinne og sine venninner seg i bare bikini på et svaberg ved sjøen. En kvinne skal ikke vise nakenhet ute.

Anonymkode: 3b7a2...2a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...