Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Nemmen! Der vaaar du jooo!! Kom da lille veeeennen!"

Jeg nærmer meg og ser at jeg snakket til hettegenseren min som lå på sofaen!

:ler:

Jeg har også gjort sånne ting! Sånn er det å være nærsynt! :ler:

Tommy er forresten supersøt!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nylig samtale mellom sneglen og sneglemannen:

Han: Å, kjenner jeg begynner å få gangsperr i bicepsen nå....

Jeg: Ja, du trente vel den både i dag og i går?

Han: Ja, men det er den fra i går jeg kjenner nå!

Jeg: :o .........:hoho: Hvordan vet du det??

Han helt seriøs: Jo, kjenner det liksom på kroppen...

Han har noen rare gullkorn han der altså! :ler:

:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!!

Måtte bare innom for å hilse på. Må virkelig si at det i går var litt morro :ler:

Fine ender du har!

Ha en super fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God...eehmm...morgen alle sammen!

Ja, jeg har ferie nå, så jeg har IKKE dårlig samvittighet i det hele tatt! Hah! :D

Glossy: Det var knallgøy på lørdag! :ler: Utrolig hvor engasjert en ble!

--------------------------

Ja, nå høljer det ned her...Stooore tunge dråper. ushj. Hva? Sommer? hvor? :grine:

Men regnvær= ekstra mye KG :tunge1:

Tok noen bilder av de to knallene våre i går. Det var faktisk litt opphold, så vi slapp dem ut på altanen. Der satt de og passet på den store hagen. Måtte bare ta et bilde! :ler:

6726tommy_015k-med.jpg

Ser for meg at de har en dyp samtale om verden og alt det der! :ler:

Tigris: Ja, min lillebror! Dette skal en gang bli ditt.

Tommy: Hva? ALT sammen?

Tigris: ja, du har et stort ansvar overfor alle dyrene i området.

Tommy: .....eehh

Åkei, litt tørr humor, kanskje jeg har drukket litt for mye kaffe (igjen).... :lol:

Ellers så koste de også i sofaen i går, de var så skjønne... :hjerter:

6726tommy_111k-med.jpg

Ja, jeg tror det går rette veien for de to der :)

Men, det er lite nytt som har skjedd siden i går. Det har vært en skikkelig sløv helg, med mye data, film og TV. Deilig det av og til må jeg si :rosasmil:

Ja, jeg lastet visst opp et bilde til! Dette er fra forrige helg, da var det også sol i ca 3 timer...Det måtte jo utnyttes!

Hunden er (kommende) svigers. Han heter , og er driiitkul! Og dessuten har han funnet ut at han liker meg, veldig godt. Det er jo litt stas :Hehe:

(Litt dårlig kvalitet, det er tatt med et eldre kamera....)

6726DCP_1541k-med.JPG

Ja, zå zånn er deeet....:sjenert:

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Saeria!....:sjenert: Jeg er elendig på komplementer..... (hvordan staves det?!!? whoo00t?)

Det ligger et bilde til av meg i albumet, også da.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noe flink til å ta i mot komplimenter (sånn skrives det, er rettskrivingsnazi selv om jeg ikke altid har rett. :ler: ) selv. Blir litt :sjenert: jeg også.

Men jeg synes du var pen på bildet. Fin på det i albumet også. Ser du drikker icebreaker. Det er nammis! :sikle: Jeg har ikke lagt ut noen bilder av meg selv. Blir alltid så rar på bilder. Lukker øya, ser dopa ut, eller et eller annet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Åhh, det er noen nydelig pusekatter du har, Sniglå!!!

Ser ut til at de har funnet tonen ja :ler:

Har kjempelyst på katt men det passer egentlig litt dårlig akkkurat nå. For det første så syns mannen min at det er alt for mange katter i nabolaget og er redd vår bare vil bli banket opp av de andre.

For det andre så strekker ikke tiden helt til nå på sommeren. Vi er jo nesten aldri hjemme og drar ut med båten så fort det er vær til det. Kan jo ikke akkuratt overlate en liten kattunge til seg selv store deler av dagen. Så vi får se til høsten. Mannen min er fortiden hjemme og jobber ikke så da får vi se om det skjer noe til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jooo! Legg ut et bilde du ååå!! Eller send et på pm til meg! :wink:

Wæææ!! Nå lyna og tordna det!!! :sjokk::redd:

Burde jeg skru av Pc'en?? :klø:

Næh....! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok til å legge ut et par bilder fra Libanonturen, men det forutsetter at pcen hvor vi oppbevarer alle våre digitale biler (i hovedsak tar vi bilder av katten. :ler: ) blir fiksa.

Sambo har dradd seg i håret i noen dager, fordi han plutselig fikk massevis av filfeil, som forhindret oppstart av maskinen. Det i sin tur førte til at han måtte installere operativsystemet på en ny partisjon på harddisken, og reinstallere all programvare på ny. :-? Han har ikke lagt inn bildebehandlingsgreiene som tilhører kameraet enda, men den som lever får se. ;)

Tror faktisk at jeg så sånn noenlunde oppegående og normal ut på et par av bildene fra Libanon. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ai kant løsrive mi fråm KG!!

:ler2:

Lyner ikke nå lenger, det går siiiikkert bra :wink:

Hvis ikke har vi alltids den bærbare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut Saeria!

Håpe PC'greiene ordner seg, for det hadde vært litt gøy å se deg også....Og hvis vi skal på KG treff er det jo litt greit å vite hvordan vi ser ut, holdt jeg på å si....:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt ok å vite hvordan folk ser ut, ja. Håper jeg får meg sommerjobb/deltidsjobb snart. Trenger penger...

Skal spørre på matbutikken i gata senere i dag. Gruer meg, for jeg blir så sjenert av sånt. :oops:

Sniglå skal bare kose seg med kg? Vanskelig å rive seg vekk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Penger ja! Lite av det her også! :ler:

Og det med å spørre om jobb, ja. Huff, det er fælt! Men de som jobber i butikken er nok vant med det, du er sikkert ikke den første som spør :wink:

Sneglen skal bare KGsifere seg, ja :Hehe:

Og så skal jeg se på noen små videosnutter som vi tok på lørdag da kattene herjet med tørkepapiret. Ble mye morsomt der ja! Tenkte jeg skulle klippe litt og legge på lyd...Men klarer ikke finne på hva slags musikk som passer til to katter som leker...Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er sikkert van til det ja.

Forslag til musikk til katter som leker filmen...Gikk det vilt for seg? Da kan kanskje Bonanzasangen være noe? Ordentlig Wild west! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! For noen søte puser! :hjerter:

Er det prikkekatter begge to (oci)?

Også vare eieren pen. :Nikke: Fint bilde! Kult med hunder som liker en.

Tordner det enda?

Håper det ikke kommer hit! Liker ikke torden og lyn...

Ha en fin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AArgh..dumme Windows moviemaker...Lukker seg jo bare ned....:sur:

Sikkert pga SP2, den lager jo bare humbug på PC'en...usjh...

:vinke: Hei Lillesky!

Tordner ikke lenger, det ble med to smell tror jeg! Pheeew!

De er søte ja, derfor jeg slenger inn så mange bilder vettu :wink:

Men det er ikke Ocicat! Det er Bengal. :Nikke:

Det er foreldrene mine som har to Ocier! :rosasmil:

Ihaaa!!! Nå er det snart Home and away!!! :hoppe:

Er litte bitte en smule granne hekta på det ja....Har fulgt med siden jeg gikk på ungdomskolen...:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...