Saeria Skrevet 12. september 2006 #3081 Del Skrevet 12. september 2006 på snille Sniglå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. september 2006 #3082 Del Skrevet 12. september 2006 Hei på du. *ordfattig for tiden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 12. september 2006 #3083 Del Skrevet 12. september 2006 Fått den!? Åh, det va kos! ← Ja jeg ble kjempeglad, tusen tusen takk Du er best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 12. september 2006 #3084 Del Skrevet 12. september 2006 Her var det mye kos! :kose: :kose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 14. september 2006 #3085 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Snart helg allerede jo! Såh, da var jeg tilbake på skolen igjen ja. I går fikk jeg leke skikkelig kirurg Det var noen på gruppa mi som spurte om vi ikke skulle få prøve å operere ut noen visdomstenner snart, og fikk som svar at vanligvis så slapp vi ikke til før etter jul. Okei, greit det. Så skulle jeg være med på første operasjon, en operasjon av en visdomstann i underkjeven. Ja, da kan du ta den da, siden dere har så lyst til å operere, sier kirurgen til meg. Eeeehh.... Nå var ikke jeg den som snakket høyest da, bare så det er sagt, sa jeg stille. Så bare lo han av meg, og sa jeg skulle bare begynne med bedøvelsen. Så ga han meg skalpellen. Ja, vær så god, begynn du! :hår: Nooooe knotete, og veeeldig nervøs (skalv som et aspeløv, takk gud for at pasientene er pakket godt inn slik at de ikke kan se noe ), men tanna kom ut den Sy fikk jeg også gjøre :-D Superstolt, operert ut min første visdomstann! (Eneste treningen jeg hadde før dette var masse teori og en halvhjerta forsøk på å operere på et halvt grisehode ) Endret 14. september 2006 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. september 2006 #3086 Del Skrevet 14. september 2006 Så flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. september 2006 #3087 Del Skrevet 14. september 2006 Du er kjempeflink du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. september 2006 #3088 Del Skrevet 14. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 14. september 2006 #3089 Del Skrevet 14. september 2006 Du er så kuul!! Beintøff, jeg hadde ALDRI klart noe sånn!!!!! Du er verdens beste tannlege Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 15. september 2006 #3090 Del Skrevet 15. september 2006 God morgeeeen!! :-D Nå er det så og så helg, pipels! Skal ha en forelesning, så en pasient, sikkert legge en liten fylling eller noe, så er jeg ferdig for i dag. Egentlig burde jeg vært på skolen nå, men det fikk vi visst ikke lov til Jeg sendte en mail til overtannlegen i går, takket for muligheten jeg fikk i sommer, både med hensyn til sommerjobb og praksis, og sa at jeg var veldig interessert dersom det skulle dukke opp noen ledige stillinger neste år. Fikk svar i dag hvor han sa at det var veldig sannsynlig at noe ville dukke opp til neste år, og at han sendte mailen videre til fylkestannlegen slik at "alle vet at du er interessert" Fylkestannlegen (aka Silkesvarten ) var jo han jeg "danset" med på den festen Ellers så har jeg MEGAgangsperr i magemusklene! Var på treningsstudio i forigår, og i dag blir jeg kraftig påminnet at det er lenge siden mine muskler har fått god trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 15. september 2006 #3091 Del Skrevet 15. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 15. september 2006 #3092 Del Skrevet 15. september 2006 Du? Hekkan så sliten eg va. Har såde på rauå et heilt halvår vettdu Så eg tog og sendte M ner i butikken eg, og må ha i meg någe mad før det i det heila tatt går an å tenka på å STÅ i dusjen. Slokna heilt når an gjekk... Så nå vente eg på å få det inn i kjeften, så ska eg stella propella meg litt pitt Sko bare sei det, for då tar det nok tid før eg komme opp.. Men det e bedre det, for eg har fri i mårå!!!!!!! Så då e det kjekkere at eg kvile nå og komme igang, enn å komma tidligt og så ver heilt fesen i sofaen der liksom, santvel? Sko bare Sannis-ifisera dagbogå di litt, moahaha aha hahh... ah....snork..... Masse glae i deg!!! Ska finna Kanin-futten min eg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 15. september 2006 #3093 Del Skrevet 15. september 2006 Går fint det Sitter her og koser meg med cider jeg, heeeeelt aleineeee Neida, går så fint atte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 15. september 2006 #3094 Del Skrevet 15. september 2006 Ja hallo jeg kan jo også drikke litt Sorry altså, var helt kake!!! Er krevende jobb, de pusher mye på salg. Å stå i ro bak disken er FY FY FYFYYYYYYYYY. Så det er trøkk hele tiden. Selg selg selg. Kjøper noen noe, skal du pushe med to ting til.... iiiiik!! Men vi kan jo pludre her i bokji di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 15. september 2006 #3095 Del Skrevet 15. september 2006 Schåll!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 15. september 2006 #3096 Del Skrevet 15. september 2006 Schåååål! Har lasta ned masse digg mjuuuusikaa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 15. september 2006 #3097 Del Skrevet 15. september 2006 nå har eg gått på do, så nå ska eg dusja! altså, eg har vært på do. nummer to. og nå ska eg i dusjen. og så e eg glaaaaaaaaaaaaad iiiiiiiiiiiiiiiiiiii deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 15. september 2006 #3098 Del Skrevet 15. september 2006 Du har vært på nummer to, og jeg er på nummer to. Altså cider nummer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 15. september 2006 #3099 Del Skrevet 15. september 2006 VATT A KOINSIDENS!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2006 #3100 Del Skrevet 15. september 2006 Her var det mye kos! :kose: :kose: ← Å nå kommer det mer...... God helg snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg