Gå til innhold

Kunne du hatt sex med en feit mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Lett overvektig ja, men ikke en som er direkte feit. 

 

Anonymkode: 70e9b...8fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2019 den 23.37, AnonymBruker skrev:

Menn mister jo to cm penis på grunn av fettdepot ved penis for ca hvert 10 kg med overvekt. 

Anonymkode: 4cf5d...936

Håper teorien din stemmer. I så fall drar jeg jo rundt på en 10 tommer. Best å slanke seg i en h....tes fart. 🤣

Anonymkode: eca96...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off fikk med en gang opp bilde i hodet av eksen min... 🤮 I slutten av forholdet var han så ekkel i både personlighet og utseende at jeg nesten er flau. 
han drakk mye, og bare la på seg og la på seg. Husker en kveld han var dritings og ramlet svingende frem og tilbake naken i gangen og på vei til doen. Han måtte også alltid sitte når han skulle pisse... 

han fikk stooor kulemage, svære «lovehandlers» med strekkmerker og svettet mye.

I TILLEGG så hadde han liten penis, som bare ble mindre og mindre..... så det å se han dritings naken gående i leiligheten med «badetiss» og så overvektig, kjenner jeg kvalmen på. 
sorry hvis jeg er frekk. Men det var bare dritt ekkelt, han var også skikkelig slem type, manipulerende og frekk mot meg, og var så usikker på seg at han trengte bekreftelse fra eskorter osv. En gang så ringte han til og med til thaimassasje som var rett rundt hjørnet i 01 tiden, og sendte melding og spurte om de hadde åpent enda.. wtf!! «Lurer på hva han ville liksom»...... 

hadde absolutt ikke mye sex med han i slutten av forholdet, men de gangene vi hadde det så hadde han t-skjorte på seg... 

og ja, jeg stakk med en gang når jeg fant ut om eskorte greiene. Æsj

Anonymkode: 25bb2...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor definisjonen "feit" starter. Jeg tror nok ikke sjangeren "obese" hadde funka for meg, men heller noen kilo ekstra enn for lite. Radmagre mannfolk er så turn-off for meg personlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.10.2019 den 20.48, AnonymBruker skrev:

Joda. Så lenge de ikke blir for svette under akten 👍

Anonymkode: fca9e...42c

Det blir mannen min og, han er tynn. 

Anonymkode: 9b78b...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2019 den 22.16, AnonymBruker skrev:

Real men have curves. 

Anonymkode: d567e...959

Deg om det. Ordentlige menn tar vare på kroppen sin. 

Anonymkode: 9b78b...3c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kunne jeg og mannen min er nok minst 15 kilo overvektig.

Jeg ønsker at han skal gå ned i vekt. Men det er fordi jeg er redd for sykdom. Ikke fordi jeg ikke tenner på ham.

Anonymkode: 81939...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...