Gå til innhold

Kunne du hatt sex med en feit mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eksen min spiste seg kraftig opp i vekt i løpet av årene vi var sammen, så ja det har jeg. Jo større han ble jo dårligere ble ereksjonen, og sexlivet var elendig mot slutten. Han slet stadig mer med ereksjonen og jeg med tenningen, så da kan man vel gjette seg til resten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, youcancallmejune skrev:

Eksen min spiste seg kraftig opp i vekt i løpet av årene vi var sammen, så ja det har jeg. Jo større han ble jo dårligere ble ereksjonen, og sexlivet var elendig mot slutten. Han slet stadig mer med ereksjonen og jeg med tenningen, så da kan man vel gjette seg til resten.

Det samme skjedde her. Sluttet å ha sex en god stund før det ble slutt. Ingen selvtillit eller selvfølelse, ingen sexform og ingen meg. 🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så kåt av å la slaskete, feite menn pule meg, minimum 20 år eldre enn meg, og spesielt bakfra! Er hot fra før, desto bedre hvor stor forskjellen er mellom oss i attraktivitet..

Anonymkode: 13569...aa1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir så kåt av å la slaskete, feite menn pule meg, minimum 20 år eldre enn meg, og spesielt bakfra! Er hot fra før, desto bedre hvor stor forskjellen er mellom oss i attraktivitet..

Anonymkode: 13569...aa1

Tror mange tenner på dette. Bli pult av en mann som ser på det som hans største dag noen sinne.

Anonymkode: 7798c...0b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir så kåt av å la slaskete, feite menn pule meg, minimum 20 år eldre enn meg, og spesielt bakfra! Er hot fra før, desto bedre hvor stor forskjellen er mellom oss i attraktivitet..

Anonymkode: 13569...aa1

Jeg kan forstå hva du mener. Jeg hadde en sånn opplevelse i sommer på ferie. Jeg var litt full og han var en som virkelig kunne snakke for seg.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.10.2019 den 21.43, AnonymBruker skrev:

Måtte hatt følelser for tjukkasen. Men ja. 

Anonymkode: e3110...6f1

Det finnes ikke noe søtere enn bamse menn 😍

Anonymkode: 57d48...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. For at jeg skal kunne gjennomføre samleie må jeg være kåt, og det blir jeg ikke av en som er feit, uansett hvor sjarmerende han ellers måtte være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså de damene som skriver her inne at det er en myte at feite/overvektige menn sliter med potensen fordi de har hatt en god opplevelse med noen som har vært nettopp det, altså skjerpings. Det er jo bevist at kraftig overvekt går utover potensen og at penis ser mindre ut, det sier seg også selv at de fleste orker mindre og blir fortere sliten. Selvfølgelig finnes det tjukkaser der ute som har en god dag, eller som er unntaket og har fortsatt god potens og et godt selvbilde, men det finnes definitivt flere overvektige menn som sliter, enn normalvektige/godt trente menn. Hvertfall på grunn av fysiologiske årsaker.

Det er som å si at en muskuløs/slank/trent mann ikke KAN ha potensproblemer, ettersom han er i god form...

Anonymkode: 58e7c...74d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså de damene som skriver her inne at det er en myte at feite/overvektige menn sliter med potensen fordi de har hatt en god opplevelse med noen som har vært nettopp det, altså skjerpings. Det er jo bevist at kraftig overvekt går utover potensen og at penis ser mindre ut, det sier seg også selv at de fleste orker mindre og blir fortere sliten. Selvfølgelig finnes det tjukkaser der ute som har en god dag, eller som er unntaket og har fortsatt god potens og et godt selvbilde, men det finnes definitivt flere overvektige menn som sliter, enn normalvektige/godt trente menn. Hvertfall på grunn av fysiologiske årsaker.

Det er som å si at en muskuløs/slank/trent mann ikke KAN ha potensproblemer, ettersom han er i god form...

Anonymkode: 58e7c...74d

Eller det blir som å si at Erna Solberg hadde slått Jacob ingebrigtsen på 5000m.

Anonymkode: 7798c...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 30.10.2019 den 23.59, AnonymBruker skrev:

Bilde 1 : Ja /bilde 2: Nei. 

BA59F1E0-BB5F-483A-BA8B-6C157BA1FC0C.jpeg

F6877208-4A23-45CC-B08C-9ABFC6C978B5.jpeg

Anonymkode: f82c0...c7c

Så enig. Han på bilde 1 er forøvrig råsexy😘

Anonymkode: 8013f...dc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om mannen min plutselig hadde blitt overvektig, ville jeg jo fortsatt hatt sex med han. Jeg elsker han jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:
On 10/30/2019 at 11:59 PM, AnonymBruker said:

BA59F1E0-BB5F-483A-BA8B-6C157BA1FC0C.jpeg

F6877208-4A23-45CC-B08C-9ABFC6C978B5.jpeg

Anonymkode: f82c0...c7c

Så enig. Han på bilde 1 er forøvrig råsexy😘

Anonymkode: 8013f...dc7

Hæ, det er jo samme fyr bare i forskjellige positurer? 

Anonymkode: aa2b9...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2019 den 23.59, AnonymBruker skrev:

Bilde 1 : Ja /bilde 2: Nei. 

BA59F1E0-BB5F-483A-BA8B-6C157BA1FC0C.jpeg

F6877208-4A23-45CC-B08C-9ABFC6C978B5.jpeg

Anonymkode: f82c0...c7c

Nei og nei. Jeg måtte iallefall ha hatt på meg noen skikkelig sterke rosafargede briller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hæ, det er jo samme fyr bare i forskjellige positurer? 

Anonymkode: aa2b9...406

Skulle gått til Specsavers.. 🤓🧐🤪

Anonymkode: cd1ef...d74

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skulle hatt sex med en annen enn mannen så hadde en overvektig fyr vært førstevalget mitt. Ikke fordi han er overvektig, han er bare tilfeldigvis den jeg har best kjemi med. Generelt sett så har vekt lite å si. Jeg faller for personlighet og sjarm. 

Anonymkode: 2c47e...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2019 den 21.44, AnonymBruker skrev:

Denne teksten passer til "min båt er så liten." kansje noen som er flink med tekst kan skrive resten

Anonymkode: 9a61f...c55

Jeg lo høyt da jeg leste innlegget ditt 😄 , men ser egentlig ikke for meg at de hadde gått for den nye varianten på barnegospel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...