Gå til innhold

Kunne du hatt sex med en feit mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva skjedde med draget?

Anonymkode: 2ab6f...e1e

Må fanden vite. Når jeg var rund og god dro jeg damer som var waay over my league. Skjønte ikke hvordan jeg klarte det selv engang. 

Nå er jeg visst bare attraktiv for kvinner som er særdeles overvektige selv. Noe som alltid har vært utenfor mine preferanser, og en interessegruppe som aldri har vært interessert tidligere. Jeg så som nevnt oppover på skalaen da jeg var lubben. 

Jeg har lurt på om det er alderen min (har bikket 30 år) som spiller inn. Har virkelig reflektert over dette, og jeg har ikke blitt mer kresen akkurat. Tenker at jeg faktisk har blitt en bedre, mer empatisk og voksen person med årene. Kanskje det er det som har gått galt 🤪

Anonymkode: b121e...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var sammen en som fint kunne gått ned minst 40 kg. Ingen ekstra muskler og kvapsete kropp. Hadde han stått inne for kroppen sin så hadde det vært lettere å være sammen han. Men han var flau over kroppen sin, gjorde ikke noe med det og når han i tillegg ikke hadde fysisk form nok til å ha en full økt så ble det stusselig. Jeg hadde 10 kg ekstra da vi møttes som jeg ble kvitt før vi ble ordentlig kjærester og fikk interessen for Crosstraining så gikk forholdet dårligere. Jeg ville leve sunnere og det ville ikke han. 🙅‍♀️

Anonymkode: e19fb...96b

Det var nettopp dette jeg tenkte på!  Men hadde vært gøy å prøvd bare for å se om fordommene mine stemmer. 

Anonymkode: f82c0...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må fanden vite. Når jeg var rund og god dro jeg damer som var waay over my league. Skjønte ikke hvordan jeg klarte det selv engang. 

Nå er jeg visst bare attraktiv for kvinner som er særdeles overvektige selv. Noe som alltid har vært utenfor mine preferanser, og en interessegruppe som aldri har vært interessert tidligere. Jeg så som nevnt oppover på skalaen da jeg var lubben. 

Jeg har lurt på om det er alderen min (har bikket 30 år) som spiller inn. Har virkelig reflektert over dette, og jeg har ikke blitt mer kresen akkurat. Tenker at jeg faktisk har blitt en bedre, mer empatisk og voksen person med årene. Kanskje det er det som har gått galt 🤪

Anonymkode: b121e...f9a

Det du beskriver stemmer overens med mine observasjoner av både menn og kvinner. 

De pene går etter de mindre pene, fordi de er lei utseendefokus og overfladiske verdier. 

De mindre pene går etter de pene, i håp om å kompensere for eget mangelfulle ytre. 

Når jeg sier går etter, så mener ikke jeg at det er noe man bestemmer seg for å gjøre, det er noe man ubevisst tenner mer på og heller vil ha.

Men du er en av de som muligens er «tynn utenpå og feit inni» hvis man kan si det sånn. Altså at personligheten din er den samme, selv om kroppen din er endret. Du ser fremdeles til de som kan «kompensere».

Kanskje du kan finne en dame som også er «tynn utenpå og feit inni», dere ville kanskje vært perfekt match :P 

Anonymkode: 2ab6f...e1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så lenge han hadde kondis til å ha sex, og stor nok penis til at det fremdeles var nok igjen av den. Menn mister jo to cm penis på grunn av fettdepot ved penis for ca hvert 10 kg med overvekt. 40 kg overvekt og en penis på 13 cm i utgangspunktet ville da bli en penis på 5 cm ca, så... det er begrensninger om for mye blir borte i overvekt. Magen kan også fort stå litt i veien, spesielt om den er hard. 

Var sammen med en som var ganske kraftig, og la på seg 20-25 kg. Penis var ikke stor i utgangspunktet, og ble mindre tilgjengelig, både på grunn av størrelsen ble mindre og magen. Hadde han hatt svært stor penis i utgangspunktet hadde det ikke blitt et problem, men det ble et problem. Også med kondis. 

Så ja og nei, alt ettersom. Jeg liker store menn, men de må være fungerende. Kondisjon og grei nok størrelse, tross overvekt. 

Anonymkode: 4cf5d...936

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men du er en av de som muligens er «tynn utenpå og feit inni» hvis man kan si det sånn. Altså at personligheten din er den samme, selv om kroppen din er endret. Du ser fremdeles til de som kan «kompensere».

Kanskje du kan finne en dame som også er «tynn utenpå og feit inni», dere ville kanskje vært perfekt match :P 

Anonymkode: 2ab6f...e1e

Hm.. interessant tanke du har. Jeg føler selvtilliten og utstrålingen min har steget. Men kanskje kun i forhold til min egen selvfølelse, og ikke mot kvinner. Der har jeg enda en feit tankegang. 

Men synes det er rart at den feite versjonen av meg dro altfor bra damer, mens den slanke og stramme ikke engang får deres oppmerksomhet. Fordi nå føler jeg meg endelig på deres nivå. Likeverd, om man kan si det slik. 

Men men. Klarer meg fint på egenhånd, det var ikke det. Selv om jeg tar meg selv i å savne disse 43kg'ene pga dette 😅

Anonymkode: b121e...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Min kjære er veldig stor. (På alle måter 🤪) Jeg kan bekrefte at det er en myte at feite folk får potensproblemer. Best sex I ever had! 

Anonymkode: 2c4cb...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ana0603

kan du ikke bare bli tynn (les: ha normal vekt) så slipper du å lure på dette?

Endret av ana0603
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm.. interessant tanke du har. Jeg føler selvtilliten og utstrålingen min har steget. Men kanskje kun i forhold til min egen selvfølelse, og ikke mot kvinner. Der har jeg enda en feit tankegang. 

Men synes det er rart at den feite versjonen av meg dro altfor bra damer, mens den slanke og stramme ikke engang får deres oppmerksomhet. Fordi nå føler jeg meg endelig på deres nivå. Likeverd, om man kan si det slik. 

Men men. Klarer meg fint på egenhånd, det var ikke det. Selv om jeg tar meg selv i å savne disse 43kg'ene pga dette 😅

Anonymkode: b121e...f9a

Damene gir deg ikke en sjangs fordi de tror ikke du er interessert. 

Anonymkode: f82c0...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne du hatt samleie med en feit mann? Eller går du bare etter veltrende og tynne menn?

Anonymkode: 4cde2...f97

Nei. Hadde ikke tent/vurdert det. 

Går etter vanlige/normalvektige menn. 

Anonymkode: 3fb39...eb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damene gir deg ikke en sjangs fordi de tror ikke du er interessert. 

Anonymkode: f82c0...c7c

Ser den. Men det er jo egentlig motstridet logikken. Er jo egentlig nå jeg virkelig er interessert, og nå jeg virkelig er "verdt" det. 🤷‍♂️

Anonymkode: b121e...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med en mann som veide minst 70 kg for mye. Og aldri igjen. Kan fint ha sex med en mann som er overvektig, men ikke feit. Jeg veier selv 10 kg for mye. Men jeg har ingen problemer med å ha se, være aktiv og få til alle stillinger. Men det går ganske dårlig for en som er skikkelig feit.

Anonymkode: e847f...7ef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hm.. interessant tanke du har. Jeg føler selvtilliten og utstrålingen min har steget. Men kanskje kun i forhold til min egen selvfølelse, og ikke mot kvinner. Der har jeg enda en feit tankegang. 

Men synes det er rart at den feite versjonen av meg dro altfor bra damer, mens den slanke og stramme ikke engang får deres oppmerksomhet. Fordi nå føler jeg meg endelig på deres nivå. Likeverd, om man kan si det slik. 

Men men. Klarer meg fint på egenhånd, det var ikke det. Selv om jeg tar meg selv i å savne disse 43kg'ene pga dette 😅

Anonymkode: b121e...f9a

Ja, du tenker enda som en feit mann.

Dere menn som har slanket dere har ikke kommet opp på samme nivå som slanke damer.

Dere har gått ned fra det nivået. 

Dere er nå blitt sukkertøy.

(Og vi vet alle hvem som liker sukkertøy.) 

 

Og ikke tro at dere er alene om den ironien!

Dette er litt som å være ung dame. De som ville ha oss, var altfor gamle. De som vi ville ha, var på samme alder som oss.

Men de som var på samme alder som oss, ville helst ha en eldre og mer erfaren kvinne.

Men så ble vi selv eldre og mer erfaren. Endelig følte at vi kunne ha sjans på menn på samme alder, for de liker jo eldre og erfarne damer, ikke sant?

Men da - plutselig! - ville våre jevnaldrende, ha de yngre damene, likevel.

De som vi ikke lengre er 😄

Anonymkode: 2ab6f...e1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Damene gir deg ikke en sjangs fordi de tror ikke du er interessert. 

Anonymkode: f82c0...c7c

Helt feil. De som har mange etter seg vet lett hvem som er interessert og ikke.

Anonymkode: 2ab6f...e1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Vil ikke ha en mann som har mer kvinnelige former enn meg. Foretrekker slank men definert. Desverre er det altfor mange menn som lar seg forfalle. 

Anonymkode: 3c1b9...3a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei. Syns kulemage og pipestilkben er skikkelig avtennende! Fedme er frastøtende. Men han trenger ikke være spes trent. Normalvektig er helt fint. 

Anonymkode: fd016...1c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Vil ikke ha en mann som har mer kvinnelige former enn meg. Foretrekker slank men definert. Desverre er det altfor mange menn som lar seg forfalle. 

Anonymkode: 3c1b9...3a4

Det sier vel litt om hvordan dine «kvinnelige former» er. Jeg ser i hvertfall ikke ut som en overvektig mann. 

Anonymkode: 2ab6f...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg husker en kjæreste av meg som ble mer og mer overvektig, og det ble bare verre og verre å ha sex. Dårligere kondis, han svettet latterlig mye, var for tung til å ha misjonær siden jeg nærmest ble knust, penis ble mindre osv. Jeg liker ikke fedme. 

Anonymkode: 0b3b5...2bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det du beskriver stemmer overens med mine observasjoner av både menn og kvinner

De pene går etter de mindre pene, fordi de er lei utseendefokus og overfladiske verdier. 

 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere er nå blitt sukkertøy.

(Og vi vet alle hvem som liker sukkertøy.) 

Slik du illustrerer problemstillingen, så "må" jeg se ned på skalaen selv nå, fordi jeg er blitt for bra og fordi bra kvinner ser nedover? 

Anonymkode: b121e...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...