Gå til innhold

Kunne du hatt sex med en feit mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slik du illustrerer problemstillingen, så "må" jeg se ned på skalaen selv nå, fordi jeg er blitt for bra og fordi bra kvinner ser nedover? 

Anonymkode: b121e...f9a

Nei, vi ser ikke nedover. Vi ser oppover. Til de feite ;) 

At du fremdeles tror at feite menn er nederst på rangstigen, bare fordi feite kvinner er nederst på rangstigen for deg, er noe du må jobbe med. 

Kjønnene fungerer ulikt.

(for en kvinne er personligheten viktigst, tror det er derfor vi kobler fedme med raus personlighet, noe som sikkert i mange tilfeller er feil, men sånn er det nå, litt som dere kobler slank midje til fertilitet uten at dette alltid stemmer)

Anonymkode: 2ab6f...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, vi ser ikke nedover. Vi ser oppover. Til de feite ;) 

At du fremdeles tror at feite menn er nederst på rangstigen, bare fordi feite kvinner er nederst på rangstigen for deg, er noe du må jobbe med. 

Kjønnene fungerer ulikt.

(for en kvinne er personligheten viktigst, tror det er derfor vi kobler fedme med raus personlighet, noe som sikkert i mange tilfeller er feil, men sånn er det nå, litt som dere kobler slank midje til fertilitet uten at dette alltid stemmer)

Anonymkode: 2ab6f...e1e

Og akkurat der innså jeg at nå at jeg er blitt evig singel. Jaja. ;) 

Anonymkode: b121e...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og akkurat der innså jeg at nå at jeg er blitt evig singel. Jaja. ;) 

Anonymkode: b121e...f9a

Fordi du ikke har personlighet? 

Neida, du må bare kjempe hardere for å vise at du har den.

Anonymkode: 2ab6f...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi du ikke har personlighet? 

Neida, du må bare kjempe hardere for å vise at du har den.

Anonymkode: 2ab6f...e1e

Personligheten min har alltid vært min styrke, det burde du jo kanskje skjønne ettersom jeg trakk flotte kvinner med altfor stor kropp. ;) Ja nei. Vi får jammen se hva som skjer. Jeg må bare kvitte meg med tjukkingen i hodet mitt først. Men jeg kunne aldri funnet på og tatt til takke med en av de tidvis sykelig overvektige kvinnene som har vist interesse. Da velger jeg heller ensomhet, uansett hvor kontroversielt akkurat dét hørtes ut.  

Anonymkode: b121e...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det sier vel litt om hvordan dine «kvinnelige former» er. Jeg ser i hvertfall ikke ut som en overvektig mann. 

Anonymkode: 2ab6f...e1e

Sier bare at pupper og fett på hofter ikke er spesielt sexy på mannfolk. Men ja, jeg er slank og stram i fisken. 

Anonymkode: 3c1b9...3a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier bare at pupper og fett på hofter ikke er spesielt sexy på mannfolk. Men ja, jeg er slank og stram i fisken. 

Anonymkode: 3c1b9...3a4

Er enig i den, men de tjukke mennene har jo ofte større mage, ikke pupper og fett på hoftene. 

Anonymkode: 2ab6f...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Personligheten min har alltid vært min styrke, det burde du jo kanskje skjønne ettersom jeg trakk flotte kvinner med altfor stor kropp. ;) Ja nei. Vi får jammen se hva som skjer. Jeg må bare kvitte meg med tjukkingen i hodet mitt først. Men jeg kunne aldri funnet på og tatt til takke med en av de tidvis sykelig overvektige kvinnene som har vist interesse. Da velger jeg heller ensomhet, uansett hvor kontroversielt akkurat dét hørtes ut.  

Anonymkode: b121e...f9a

Jeg synes det høres greit ut, og ikke kontroversielt i det hele tatt.

Jeg lever jo også heller ensom en sammen med noen uten personlighet. 

Anonymkode: 2ab6f...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg husker en kjæreste av meg som ble mer og mer overvektig, og det ble bare verre og verre å ha sex. Dårligere kondis, han svettet latterlig mye, var for tung til å ha misjonær siden jeg nærmest ble knust, penis ble mindre osv. Jeg liker ikke fedme. 

Anonymkode: 0b3b5...2bb

Flere av slike realistiske fremstillinger. Da det høres logisk ut. 

Anonymkode: f82c0...c7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere av slike realistiske fremstillinger. Da det høres logisk ut. 

Anonymkode: f82c0...c7c

«Endelig noen som tør å være ærlig!»

:laugh:

Anonymkode: 2ab6f...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Warrior
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Definer feit? Min nåværende kjæreste er 110kg, 183 cm.. men er styrkeløfter og er velbygd.
Min eks var samme høyde og vekt, men ikke trent. Mye mer fett og større mage.

Har best sex med nåværende for å si det slik.

Anonymkode: f4101...1f2

Ikke jeg som er Ts men feit mann er vel en som har mye fett. Ikke tung pga muskler. Er ikke feit med en trent og muskuløs kropp bare for vekta er høy og bmi’en sier overvekt. Så det sier seg selv. Feit mann = en mann med mye fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker "dadbods", men grensa mi går litt før dette:article-2161320-13AC0452000005DC-981_634x788.thumb.jpg.250c7f785828d6028aae1de230a1714f.jpg

Det er ikke hot når fyren har pupper. Jeg liker generelt ikke ytterpunktene på noe, ikke for tynn, ikke for muskuløs, ikke feit. 

Dette er hot:

 

(kroppen altså) 

061417-celeb-dad-bods-10.jpg

Anonymkode: cd1ef...d74

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om jeg elsker han så. Det gjelder uansett størrelse og person så lenge der er følelser i bildet.. Men typ 150 kg er ikke aktuelt nei. 

Anonymkode: cdae3...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...