Gå til innhold

Kunne du hatt sex med en feit mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så svart hvitt som din verden var da! Det er mye mellom feit og veltrent/slank. 

Anonymkode: 3f7ea...65d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne du hatt samleie med en feit mann? Eller går du bare etter veltrende og tynne menn?

Anonymkode: 4cde2...f97

Ja tror det. Kunne du hatt samleie med en feit kvinne ?

Anonymkode: a39ac...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt det. Pikken var liten og magen var stor. 

Anonymkode: 20992...4e6

Pikken virker vel mindre hos ordentlig store menn. Mange som går kraftig ned i vekt blir overrasket over at den virker større etter vektnedgang, men det er jo logisk. 

Anonymkode: 11eb1...07a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hva som menes med "feit" - er det overvektig iflg BMI eller er det sykelig overvekt? Har ingen problemer med menn med noen kilo for mye, foretrekker faktisk det fremfor en som er for tynn, men ville ikke hatt en mann med ekstrem overvekt, nei. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke? han kan være sjarmerende og hyggelig selv om han har noe ekstra

Anonymkode: 235d0...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor ikke? han kan være sjarmerende og hyggelig selv om han har noe ekstra

Anonymkode: 235d0...ac0

Når dere sier noen kg ekstra, hva mener dere da? 100kg eller 120, eller mindre?

Anonymkode: a39ac...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, nå er jeg godt gift med min mann. Han er normalvektig og veltrent. Om han hadde lagt på seg hadde jeg fortsatt elsket han like høyt. 

Anonymkode: 39a65...314

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det kan han absolutt være!

Har hatt langt bedre sex med overvektige enn med tynne.

Og den dårligste sexen ever, med en svært muskuløs. 

Anonymkode: 2ab6f...e1e

Hvordan er det i det hele tatt fysisk mulig?? Overvekt fører til økt østrogen i kroppen hos menn som fører til lavere sexlyst. I tillegg så kan jeg ikke skjønne hvordan noen som er overvektige og late kan prestere i senga? Det krever kondis faktisk.

Anonymkode: f82c0...c7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når dere sier noen kg ekstra, hva mener dere da? 100kg eller 120, eller mindre?

Anonymkode: a39ac...c61

en som var 120 kg kunne jeg sikkert hatt sex med. men jeg måtte sikkert vært på topp siden jeg er ganske liten

Anonymkode: 235d0...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg til å tenke på at jeg aldri har hatt sex med en feit mann. Så tydeligvis tenner de meg ikke. Så svaret er nei.

Anonymkode: 044e5...665

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Pikken var liten og magen var stor. 

Anonymkode: 20992...4e6

Denne teksten passer til "min båt er så liten." kansje noen som er flink med tekst kan skrive resten

Anonymkode: 9a61f...c55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg forbinder overvektige menn med manboobs og svette. Og de jeg har hatt sex med som har vært overvektig har ikke akkurat vært overvektig nedentil. 

Anonymkode: 5d585...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det i det hele tatt fysisk mulig?? Overvekt fører til økt østrogen i kroppen hos menn som fører til lavere sexlyst. I tillegg så kan jeg ikke skjønne hvordan noen som er overvektige og late kan prestere i senga? Det krever kondis faktisk.

Anonymkode: f82c0...c7c

Jeg sa da virkelig aldri at han var lat! Han jobbet med kroppsarbeid og var i tillegg veldig aktiv på fritiden. I tillegg til å holde styr på damene. 

Det sagt, en mann som er opptatt av å prestere i senga, høres ikke ut som noen ordentlig mann. En ordentlig mann lar damene jobbe for kuk. 

Anonymkode: 2ab6f...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg var "feit" (115kg) hadde jeg virkelig draget. Skikkelig rund i gomman og ganske kraftig mage. Synes jeg så uflidd ut og følte meg uattraktiv. Men å få seg dame var null stress.

Har slanket meg og trent meg opp. Ser fit ut nå og har lav fettprosent ettersom jeg kun veier litt over 70kg. Synes jeg ser bra ut og har aldri følt meg bedre! Men har til gjengjeld aldri vært så fettløs som det jeg er nå. 

Anonymkode: b121e...f9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når jeg var "feit" (115kg) hadde jeg virkelig draget. Skikkelig rund i gomman og ganske kraftig mage. Synes jeg så uflidd ut og følte meg uattraktiv. Men å få seg dame var null stress.

Har slanket meg og trent meg opp. Ser fit ut nå og har lav fettprosent ettersom jeg kun veier litt over 70kg. Synes jeg ser bra ut og har aldri følt meg bedre! Men har til gjengjeld aldri vært så fettløs som det jeg er nå. 

Anonymkode: b121e...f9a

Hva skjedde med draget?

Anonymkode: 2ab6f...e1e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sammen en som fint kunne gått ned minst 40 kg. Ingen ekstra muskler og kvapsete kropp. Hadde han stått inne for kroppen sin så hadde det vært lettere å være sammen han. Men han var flau over kroppen sin, gjorde ikke noe med det og når han i tillegg ikke hadde fysisk form nok til å ha en full økt så ble det stusselig. Jeg hadde 10 kg ekstra da vi møttes som jeg ble kvitt før vi ble ordentlig kjærester og fikk interessen for Crosstraining så gikk forholdet dårligere. Jeg ville leve sunnere og det ville ikke han. 🙅‍♀️

Anonymkode: e19fb...96b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...