Gå til innhold

Hvordan ser dere single ut, post gjerne bilde av deg selv!?


danbanan

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kanskje du mente det på en tullete måte, og ikke at folk bokstavelig talt er feige.

Anonymkode: 8d3fb...5b1

Ja, litt og sist tråd(over 10 år siden) var en stor suksess og folk skrev mye flott om hverandre. Men tidene har visst forandret seg forstår jeg....

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, danbanan skrev:

Jeg lagde ikke tråden her for å  håpe på  å møte noen her inne.Det bruker man tinder og andre sjekke sider til. Men hvis folk blir såpass provoserte bare basert på at jeg bruker ordet "feig", så beklager jeg. Men syntes det er synd folk bryr seg så mye om hva andre mener, men det jo min mening da!

Men har jo også merket hvor fordomsfulle og bedømmende folk er her inne til tider, så kunne vell kanskje ikke forventet noe annet.

 

Men hva tror du oppmuntrer folk: er det å si noe a la "det hadde vært hyggelig å se flere. Mange fine folk, og den forrige tråden ble en suksess. Det er ikke så farlig å legge ut" eller "så feige dere er!" ? Det handler om ordlyden. Du er jo vel så dømmende selv når du slenger ut slikt. Og skulle det komt frem som humor eller ironi må det være tydeligere. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Moonwalker skrev:

Men hva tror du oppmuntrer folk: er det å si noe a la "det hadde vært hyggelig å se flere. Mange fine folk, og den forrige tråden ble en suksess. Det er ikke så farlig å legge ut" eller "så feige dere er!" ? Det handler om ordlyden. Du er jo vel så dømmende selv når du slenger ut slikt. Og skulle det komt frem som humor eller ironi må det være tydeligere. 

joda, sant det, men kanskje jeg er litt for glad i å provosere litt også, for å få frem poenget.

Men uansett, valg av ord og tekst har aldri vært min sterkeste side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det frister å poste bilde av seg, men jeg har rett og slett skrevet for mye her inne til at jeg tør. Moderatorne kan jo se hvem som poster bak ab. Jeg har skrevet om selvmord, kroppsfokus, Asperger, depresjon, Tyrkia 😛 , og ellers kommet med mer seriøse spørmål og fått mange likes på råd jeg har gitt her inne. 
Jeg kan kanskje poste, den dagen livet blir så kjedelig at jeg kan bli liggende for døden.

Anonymkode: 5800e...86d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han har en, hvorfor poster han bilde da? XD

Anonymkode: 8d3fb...5b1

Desp creep som er inni hampen begeistret av å få "gode tilbakemeldinger" på seg selv og sitt utseende kanskje? 

Anonymkode: 6a697...5d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Desp creep som er inni hampen begeistret av å få "gode tilbakemeldinger" på seg selv og sitt utseende kanskje? 

Anonymkode: 6a697...5d3

creep? 
Var han sammen med ei på 31 stod det her? 
Så på profilen hans at han er født i 97. Jeg er født i 91 og føler meg for gammel liksom.

Dere skriver jo her at de peneste mennene vil ha kvinner som er yngre enn seg...ikke utdaterte 30 åringer? 

Anonymkode: 5800e...86d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, danbanan skrev:

Da var vell du kanskje litt ekstra uheldig da. Hvis noen skulle bli litt for innpåslitne, feks på face, så hadde jeg jo bare blokket dem og eventuelt tlf nr. Men har aldri værtborti den problemstillingen før. Men hvis man er livredd for å bli stalket, så burde man jo da også eventuelt slette face og alt annet sosial media som inneholder bilder av seg selv og bosted(by)

Ikke den du siterer, men det er forskjell på å høyne sjansen for å bli stalket og det å leve et alminnelig liv.

Du skriver det ikke har vært en problemstilling for deg og tenker man kan jo bare blokke... Ja det kan hjelpe, men sett deg inn i tankene til en som blir stalket av en som er sterkere,høyere og bredere. Det er minimal sjanse for at den som eventuelt ville stalket deg har disse kjennetegnene så ikke rart det aldri har vært en problemstilling som har dukket opp i tankene dine og som gjør deg ekstra var for identifisering.

Forresten, når du skriver "trodde dere elsket selfies og vise dere frem" og "feiginger" som du begrunner med at det er fordi vi er høytidige og slaver av andres meninger så fremstår du ikke som morsom med glimt i øyet, men som en smule nedlatende og arrogant.

Anonymkode: 2c650...836

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, danbanan skrev:

Greit nok, det er din mening og jeg respekterer det. Bra vi er forskjellige eller så hadde det jo vært en kjedelig verden 😃

Men hvorfor ønsker du ikke at folk skal vite at du er her? Syntes du det er flaut? Har du du så sterke upolitiske meninger om ting? Burde man ikke stå for ting man sier og skriver? Bare ett spørsmål altså, ikke for å bedømme!

Da er man jo igjen innpå det at man bryr seg for mye om hva andre mener, men greit nok. Skjønner at noen ønsker å være anonyme.

Igjen tillegger du og mener personen ikke er rakrygget nok til å stå for det man skriver og kommer med begrunnelser(antagelser) på hvorfor. Avslutter med 'bare et spørsmål,ikke for å bedømme" som er i samme gate som "ikke for å være frekk,men..." 

Du kan ikke sitte å gjette deg til motiver og meninger fordi du da ilegger personen disse og viser en negativ innstilling til personen.

Å si at folk liker å vise seg frem, kalle dem feige,si at det er fordi de bryr seg om andres meninger,fordi de er flaue, de står ikke for det de skriver og sier er å ha en negativ innstilling og et dårlig utgangspunkt.

Du kan spørre 1-2 spørsmål men ikke overøs med 5-6 + egne meninger/fordommer  om hvordan folk er og hvorfor de gjør som de gjør.

Anonymkode: 2c650...836

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han har en, hvorfor poster han bilde da? XD

Anonymkode: 8d3fb...5b1

Vet ikke, spør han?

1 time siden, danbanan skrev:

Jeg lagde ikke tråden her for å  håpe på  å møte noen her inne.Det bruker man tinder og andre sjekke sider til. Men hvis folk blir såpass provoserte bare basert på at jeg bruker ordet "feig", så beklager jeg. Men syntes det er synd folk bryr seg så mye om hva andre mener, men det jo min mening da!

Men har jo også merket hvor fordomsfulle og bedømmende folk er her inne til tider, så kunne vell kanskje ikke forventet noe annet.

 

Så folk er fordomsfulle og bedømmende fordi de reagerer på en nedlatende tone fra en random fyr? Og hvorfor skal single folk legge inn bilder her? Finnes det ikke masse apper for sånt?

Anonymkode: e4cf3...eec

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg hadde før lagt ut bilde på en av de der vis-noe-av-kroppen-din trådene enn et profilbilde. Kg er mitt lille fristed, hvor jeg kan skrive om ting jeg tenker på men ikke kan/vil snakke med noen rundt meg om. Anonymiteten gir meg en frihet jeg ikke har utenfor kg. Bortsett fra normal folkeskikk trenger jeg ikke ta like mye hensyn til hvilke meninger og betroelser jeg kommer med. Jeg er ikke bekymret for hva folk mener om utseendet mitt men jeg liker merkelig nok følelsen av å bare være en del av en større gruppe. Et bilde vil ødelegge det. Vi mennesker er innrettet slik at vi vurderer andre mye ut fra utseendet, uten å se hvem man "snakker" med tvinges man til å se på det som blir sagt på en helt annen måte. Det liker jeg. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Igjen tillegger du og mener personen ikke er rakrygget nok til å stå for det man skriver og kommer med begrunnelser(antagelser) på hvorfor. Avslutter med 'bare et spørsmål,ikke for å bedømme" som er i samme gate som "ikke for å være frekk,men..." 

Du kan ikke sitte å gjette deg til motiver og meninger fordi du da ilegger personen disse og viser en negativ innstilling til personen.

Å si at folk liker å vise seg frem, kalle dem feige,si at det er fordi de bryr seg om andres meninger,fordi de er flaue, de står ikke for det de skriver og sier er å ha en negativ innstilling og et dårlig utgangspunkt.

Du kan spørre 1-2 spørsmål men ikke overøs med 5-6 + egne meninger/fordommer  om hvordan folk er og hvorfor de gjør som de gjør.

Anonymkode: 2c650...836

Ok, men nå kom du akkurat med masse meninger/fordommer om meg og hva jeg mener, bare basert på mitt svar og det jeg skrev, så du er vell ikke noe bedre selv da kanskje? Jeg ble bare litt skuffet basert på responsen her, altså at så få ville dele bilder, så formuleringen ble vell litt deretter. Pluss det jeg skrev tidligere.

Jeg var bare nysgjerrig på hvorfor folk var så redde for å poste bilde, ikke noe mer en det! Ikke noe vist å lage en stor greie ut av det egentlig. Men ja, kunne sikkert formulert meg annerledes og det har jeg allerede innrømmet. Så vi kan avslutte det der. Tråden ble ikke  noe suksess og vi konkluderer med at folk ikke ønsker å vise seg selv her på forumet og det er helt greit!👍😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor under singel? Hvorfor ikke på sosialt? 

Tenker mange ikke ønsker å bryte anonymitet, og da må det være lov. Ikke vær ufin og si folk er feige. Lavmål!

Anonymkode: 07730...d12

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror også at grunnen til at det ikke er like jovvialt i denne tråden er at den ikke ligger under Sosial prat. Det er mer kynisk faktor på Singelforumet enn på Sosial, så kanskje du burde legge ut der igjen, men skjønner jo at du la ut her siden du lurte på hvordan de single her inne såg ut.

Anonymkode: 3b3da...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TheCatLady

Jeg ser ikke poenget med å legge ut bilde av meg selv på et forum bare fordi noen lurer på hvordan andre ser ut. Tenker at de som liker å vise seg frem og er komfortabel med det gjør det. Mange er også her for å diskutere og være så anonym som mulig og det må man nesten bare respektere. 

Å være nedlatende og litt ufin gjør i hvert fall ikke at flere ønsker å legge ut bilde av seg selv, men all ære til de som gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2019 den 21.49, Jegerikkeminskyld skrev:

Vet du, jeg hadde før lagt ut bilde på en av de der vis-noe-av-kroppen-din trådene enn et profilbilde. Kg er mitt lille fristed, hvor jeg kan skrive om ting jeg tenker på men ikke kan/vil snakke med noen rundt meg om. Anonymiteten gir meg en frihet jeg ikke har utenfor kg. Bortsett fra normal folkeskikk trenger jeg ikke ta like mye hensyn til hvilke meninger og betroelser jeg kommer med. Jeg er ikke bekymret for hva folk mener om utseendet mitt men jeg liker merkelig nok følelsen av å bare være en del av en større gruppe. Et bilde vil ødelegge det. Vi mennesker er innrettet slik at vi vurderer andre mye ut fra utseendet, uten å se hvem man "snakker" med tvinges man til å se på det som blir sagt på en helt annen måte. Det liker jeg. 

Ja, i virkeligheten handler så mye om utseendet, og folk dømmer deg så fort de ser seg hva du har på deg.

Det er fint med forum som dette at det handler ikke om utseendet her. Det er ikke relevant på et diskusjonforum.

Anonymkode: 8d3fb...5b1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2019 den 15.08, danbanan skrev:

Da var vell du kanskje litt ekstra uheldig da. Hvis noen skulle bli litt for innpåslitne, feks på face, så hadde jeg jo bare blokket dem og eventuelt tlf nr. Men har aldri værtborti den problemstillingen før. Men hvis man er livredd for å bli stalket, så burde man jo da også eventuelt slette face og alt annet sosial media som inneholder bilder av seg selv og bosted(by)

Tror du ikke jeg gjorde det da? Selv om du aldri har vært borti det, så skjer det ofte overalt :) Bre så du er klar over det, ikke for å være vrang da :)  Jeg har sendt bilde på pm til noen få jeg stoler på her inne da.

Anonymkode: 048a5...719

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror du ikke jeg gjorde det da? Selv om du aldri har vært borti det, så skjer det ofte overalt :) Bre så du er klar over det, ikke for å være vrang da :)  Jeg har sendt bilde på pm til noen få jeg stoler på her inne da.

Anonymkode: 048a5...719

@danbanan Glemte å si  at det er forskjell på fb og bilder der man ikke deler så mye som man gjør her inne. Har delt utrolig mye her og vi ikke at folk skal se hvem jeg er. Har brent meg på det før i den andre bildetråden , der jeg la ut bilder.

Anonymkode: 048a5...719

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...