Gå til innhold

Hvordan ser dere single ut, post gjerne bilde av deg selv!?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 5.11.2019 den 0.37, AnonymBruker skrev:

Ønsker ikke legge ut ansiktbilde, nyeste bilde er treningsbilde tatt på trening ikveld 😅🙈

20191104_225132.jpg

Anonymkode: e885b...07b

Hvorfor har du krøllet opp T-skjorten din? 

Anonymkode: 8eac9...3eb

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du krøllet opp T-skjorten din? 

Anonymkode: 8eac9...3eb

D ser litt mer sexy ut da. D ser jo jeg og som dame😂

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du krøllet opp T-skjorten din? 

Anonymkode: 8eac9...3eb

Bildet er tatt for å vise musklene på magen, bildet tok jeg for å vise fremgang. Derfor jeg står sånn med beina også, får frem mer av musklene. 

Og ja er såklart litt mer sexy bilde å legge ut, men jeg gikk ikke rundt sånn på senteret 💪

Anonymkode: e885b...07b

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bildet er tatt for å vise musklene på magen, bildet tok jeg for å vise fremgang. Derfor jeg står sånn med beina også, får frem mer av musklene. 

Og ja er såklart litt mer sexy bilde å legge ut, men jeg gikk ikke rundt sånn på senteret 💪

Anonymkode: e885b...07b

Du ser helt fantastisk ut! Wow, for en kropp! 

Anonymkode: 6a697...5d3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ser helt fantastisk ut! Wow, for en kropp! 

Anonymkode: 6a697...5d3

Tusen hjertelig takk, det kjempe hyggelig å høre 😊

Anonymkode: e885b...07b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tusen hjertelig takk, det kjempe hyggelig å høre 😊

Anonymkode: e885b...07b

Sprer bare sannheten jeg! ;) Så jo bildet av deg sist også, men tenkte da at hun der ser jo så fantastisk bra ut at hun garantert vet at hun gjør det, og trengte da ikke videre påpekes. Uhøflig av meg egentlig, fordi du fortjener jo å høre det du også. 😆

Jeg skal ikke fremstå som en desp creep nå, men la meg presisere komplimentet enda mer med å poengtere at du virkelig er drømmedama. Du bør være stolt av kroppen din. Hele døgnet og hele året. 

Sånn, da har jeg gjort opp for uhøfligheten min. 😄

Anonymkode: 6a697...5d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sprer bare sannheten jeg! ;) Så jo bildet av deg sist også, men tenkte da at hun der ser jo så fantastisk bra ut at hun garantert vet at hun gjør det, og trengte da ikke videre påpekes. Uhøflig av meg egentlig, fordi du fortjener jo å høre det du også. 😆

Jeg skal ikke fremstå som en desp creep nå, men la meg presisere komplimentet enda mer med å poengtere at du virkelig er drømmedama. Du bør være stolt av kroppen din. Hele døgnet og hele året. 

Sånn, da har jeg gjort opp for uhøfligheten min. 😄

Anonymkode: 6a697...5d3

Ikke fremstå som desperat? Av å se et bilde uten ansikt tatt et godt stykke vekk fra, og ikke ane noe om personligheten. Og så er det drømmedama?! Hahaha

Anonymkode: d1529...173

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke fremstå som desperat? Av å se et bilde uten ansikt tatt et godt stykke vekk fra, og ikke ane noe om personligheten. Og så er det drømmedama?! Hahaha

Anonymkode: d1529...173

Er jo ingen tvil om at hun har en rålekker kropp som mange menn drømmer om. 

Det er jo tatt ut ifra konteksten som er, selvfølgelig.
Så ingen her inne skal få komplimenter på deres utseende, fordi man ser ikke helheten eller aner ingenting om personligheten?

Nå tøver du fælt. 

Anonymkode: 6a697...5d3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ingen tvil om at hun har en rålekker kropp som mange menn drømmer om. 

Det er jo tatt ut ifra konteksten som er, selvfølgelig.
Så ingen her inne skal få komplimenter på deres utseende, fordi man ser ikke helheten eller aner ingenting om personligheten?

Nå tøver du fælt. 

Anonymkode: 6a697...5d3

Selvfølgelig har hun fin kropp. Men det var å ta litt hardt i å si drømmedama. jeeez

Anonymkode: d1529...173

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sprer bare sannheten jeg! ;) Så jo bildet av deg sist også, men tenkte da at hun der ser jo så fantastisk bra ut at hun garantert vet at hun gjør det, og trengte da ikke videre påpekes. Uhøflig av meg egentlig, fordi du fortjener jo å høre det du også. 😆

Jeg skal ikke fremstå som en desp creep nå, men la meg presisere komplimentet enda mer med å poengtere at du virkelig er drømmedama. Du bør være stolt av kroppen din. Hele døgnet og hele året. 

Sånn, da har jeg gjort opp for uhøfligheten min. 😄

Anonymkode: 6a697...5d3

Neimen så utrolig hyggelig sagt, blir nesten litt satt ut her 🙈 Tusen takk for så fine komplimenter 😊 

Jeg har gått ned 27 kg siden januar, da veide jeg 85 kg og er nå nede på 58 kg. Er veldig stolt på hva jeg har fått til med sunt kosthold og hard trening, og er glad for å endelig være fornøyd med kroppen min. Kjempe morro med komplimenter da, setter stor pris på det 😊

Anonymkode: e885b...07b

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neimen så utrolig hyggelig sagt, blir nesten litt satt ut her 🙈 Tusen takk for så fine komplimenter 😊 

Jeg har gått ned 27 kg siden januar, da veide jeg 85 kg og er nå nede på 58 kg. Er veldig stolt på hva jeg har fått til med sunt kosthold og hard trening, og er glad for å endelig være fornøyd med kroppen min. Kjempe morro med komplimenter da, setter stor pris på det 😊

Anonymkode: e885b...07b

Oy! Se der ja! Fantastisk bra jobba! Du fortjener alle komplimenter og heder som du kan få! Veldig glad for at jeg valgte å påpeke det! Gratulerer med en ny og fantastisk kropp. ☺️ Lykke til videre ☺️

Anonymkode: 6a697...5d3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neimen så utrolig hyggelig sagt, blir nesten litt satt ut her 🙈 Tusen takk for så fine komplimenter 😊 

Jeg har gått ned 27 kg siden januar, da veide jeg 85 kg og er nå nede på 58 kg. Er veldig stolt på hva jeg har fått til med sunt kosthold og hard trening, og er glad for å endelig være fornøyd med kroppen min. Kjempe morro med komplimenter da, setter stor pris på det 😊

Anonymkode: e885b...07b

Wow så bra. Trener du bare styrke eller noe kondisjon også?

Anonymkode: 25650...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wow så bra. Trener du bare styrke eller noe kondisjon også?

Anonymkode: 25650...181

Takk for det 😊 

Jeg trener kondisjon en gang i uken, styrke 5 ganger i uken 😊 

Når jeg startet å gå ned i vekt så trente jeg like mye begge deler. 

Anonymkode: e885b...07b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2019 den 19.08, AnonymBruker skrev:

Her er meg 😁😆

FB_IMG_1572631707460.jpg

Anonymkode: 4e2d8...af8

Gammelt bildet eller? synes det står 7/ 98 på ventre hjørnet. hehe

Anonymkode: b3211...07e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ingen tvil om at hun har en rålekker kropp som mange menn drømmer om. 

Det er jo tatt ut ifra konteksten som er, selvfølgelig.
Så ingen her inne skal få komplimenter på deres utseende, fordi man ser ikke helheten eller aner ingenting om personligheten?

Nå tøver du fælt. 

Anonymkode: 6a697...5d3

Fin ja. Men er jo hundretusenvis av unge slanke fine jenter bare i Norge alene. Litt lite krav å stille før du vet noen er drømmedame

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, mon_nom skrev:

FB_IMG_1573308249825.jpg

FB_IMG_1573308220577.jpg

Flotte bilder  og pen dame.:)

Anonymkode: a050c...2d7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Fin ja. Men er jo hundretusenvis av unge slanke fine jenter bare i Norge alene. Litt lite krav å stille før du vet noen er drømmedame

For et surk det var på dere. Utseende er da fryktelig subjektivt, er det ikke? Og jeg anser vedkommende som en drømmekropp.  For meg er hun det, og det mener jeg 7/7 dager i uken uansett om du/dere mener noe annet. Den meningen må jeg da for fanden få ha uten å kontinuerlig bli nedspydd av kommentarer rundt dette. 

Anonymkode: 6a697...5d3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For et surk det var på dere. Utseende er da fryktelig subjektivt, er det ikke? Og jeg anser vedkommende som en drømmekropp.  For meg er hun det, og det mener jeg 7/7 dager i uken uansett om du/dere mener noe annet. Den meningen må jeg da for fanden få ha uten å kontinuerlig bli nedspydd av kommentarer rundt dette. 

Anonymkode: 6a697...5d3

Poenget er vel at du sier hun er drømmedama bare pga kroppen og utseendet. Noe som igjen understreker at mange menn kun bryr seg om utseendet dessverre. 

Anonymkode: 954ab...4f5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...