Gå til innhold

Hvordan ser dere single ut, post gjerne bilde av deg selv!?


danbanan

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Wow Sophie ann, du ligner VELDIG på din avatar! 

Anonymkode: 52f6a...87f

Plott-twist. Avataren er Sophie-Ann. 

Som forresten ser strålende ut! 

Anonymkode: 6a697...5d3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk folkens! Hyggelig å høre. Jeg har helt gitt opp datingen. Sletter Tinder profilen min nå når abb går ut. Liker best å bli sjekket og sjekke opp på gamle måten 😊
Er så sykt lei av menn som bare skal knulle 😳

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sophie-Ann skrev:

Takk folkens! Hyggelig å høre. Jeg har helt gitt opp datingen. Sletter Tinder profilen min nå når abb går ut. Liker best å bli sjekket og sjekke opp på gamle måten 😊
Er så sykt lei av menn som bare skal knulle 😳

Ikke slett deg. Sweip heller høyre på meg. Vi kan møtes på kaffebar sporenstreks. Ingen sex før minimum 10ende date, uansett hvor sugen vi enn måtte være. Høres det greit ut? 😊 

Anonymkode: 6a697...5d3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke slett deg. Sweip heller høyre på meg. Vi kan møtes på kaffebar sporenstreks. Ingen sex før minimum 10ende date, uansett hvor sugen vi enn måtte være. Høres det greit ut? 😊 

Anonymkode: 6a697...5d3

😑

Anonymkode: 5e9c1...92b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😑

Anonymkode: 5e9c1...92b

Kjedelig?

Anonymkode: 6a697...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Okapi skrev:

Du kan få færre likes og kommentarer enn de andre. Sånt er ganske grusomt. That said, må jo leve litt. Ser mer eller mindre sånn ut:

p301019.thumb.jpg.8b84165f6b30dc711cc797affdf5766c.jpg

Er håpløs på smiling på bilder, ser enda teitere ut om jeg prøver.

Faen så bra du ser ut 😍

Elsker skjegget ditt! 

Anonymkode: cfdd9...577

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Okapi skrev:

Du kan få færre likes og kommentarer enn de andre. Sånt er ganske grusomt. That said, må jo leve litt. Ser mer eller mindre sånn ut:

p301019.thumb.jpg.8b84165f6b30dc711cc797affdf5766c.jpg

Er håpløs på smiling på bilder, ser enda teitere ut om jeg prøver.

Anonymkode: e234a...510

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sweet Ingrid

Jeg har også savnet den tidligere tråden, det var så fint å få se ekte fjes bak avatarene! Som oftest passer de så bra og, som feks Sophie Ann her (wow😍)😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Atania said:

8C5E0613-6079-433D-9888-57CF611A6A5D.jpeg

Herregud jeg elsker damer som kler seg slik (spesielt nylon 😍)! Pen er du også 😘 

Anonymkode: 4b237...6c1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Herregud jeg elsker damer som kler seg slik (spesielt nylon 😍)! Pen er du også 😘 

Anonymkode: 4b237...6c1

Tusen takk! 💋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2019 den 18.41, danbanan skrev:

Er litt mer en normalt glad i friluftsliv!

på_tur.png

Fy søren, du er min drømmemann!! Hadde du hatt halvlangt hår ville jeg nok ikke kunne motstå å sende deg en pm ;)

Anonymkode: ea78f...bbd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy søren, du er min drømmemann!! Hadde du hatt halvlangt hår ville jeg nok ikke kunne motstå å sende deg en pm ;)

Anonymkode: ea78f...bbd

Haha,nei  da må du stå som ett godt eksempel for kvinnene her inne og ikke bry deg om slike overfladiske ting, som at håret ikke er langt nok ;)

Endret av danbanan
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer til å få så SYKT mange creepy meldinger!😂

Råfin hårfarge! Og dame, seff.

Anonymkode: 96279...4cb

Haha. tror jeg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
22 timer siden, Sophie-Ann skrev:

Takk folkens! Hyggelig å høre. Jeg har helt gitt opp datingen. Sletter Tinder profilen min nå når abb går ut. Liker best å bli sjekket og sjekke opp på gamle måten 😊

Da er vi to.

Slenger med et bilde fra en fest jeg var på i mai.

61701563_10157060781630803_5834264329137946624_o.jpg

Endret av padawan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 29.10.2019 den 21.19, AnonymBruker skrev:

Jeg er også modell. Men jeg tør ikke legge ut her? Folk kommer til å se hvem jeg er! Føles det ikke litt uproft å legge ut på et forum for bekreftelse?

Anonymkode: 5800e...86d

Men kjære vene da, lev litt :) modell jeg også, har lagt ut bilde av meg selv i et par tråder her inne både fra 2.5 mnd. etter fødsel og senere tid. Samt at «avataren» min er bilde av meg selv 😊 nå er ikke jeg verdensomspennende modell, men har vært på en del shoots osv. Chill og gi f. i andre, trenger ikke handle om bekreftelse, men at man f. eks er veldig sosial 😊
 

ikke singel så ingen bilder her, men arti å lese diskusjonen videre etter innlegget jeg siterte også. Lykke til folkens 🙃

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Nuka skrev:

Men kjære vene da, lev litt :) modell jeg også, har lagt ut bilde av meg selv i et par tråder her inne både fra 2.5 mnd. etter fødsel og senere tid. Samt at «avataren» min er bilde av meg selv 😊 nå er ikke jeg verdensomspennende modell, men har vært på en del shoots osv. Chill og gi f. i andre, trenger ikke handle om bekreftelse, men at man f. eks er veldig sosial 😊
 

ikke singel så ingen bilder her, men arti å lese diskusjonen videre etter innlegget jeg siterte også. Lykke til folkens 🙃

Har skrevet veldig personlig her inne! ;) modell for hva? 
 

Anonymkode: 5800e...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har skrevet veldig personlig her inne! ;) modell for hva? 
 

Anonymkode: 5800e...86d

Forsåvidt forståelig da, men likevel :) alle er forskjellige, men jeg er heller der at jeg er åpen om det meste utenom virkelig privatlivet mitt da ingen ting senere kan brukes mot meg. Det var nok rykter og sladder fra før jeg ble tenåring, så gir egentlig f. og har gjort det i noen år 😅  

Starta som «freelance» hobby og trening for noen i nær krets som gikk fotoskole for over 15 år siden, har vært for New-phase/Pholk en liten stund m.m pluss hobby ved siden av og nå kun i forhold til hobby igjen. Får se hva det neste året bringer 😊

Endret av Nuka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...