Gå til innhold

Hvordan ser dere single ut, post gjerne bilde av deg selv!?


danbanan

Anbefalte innlegg

1 hour ago, danbanan said:

Haha, det har nok ikke blitt så mange meldinger nei. Men er ikke det som er målet med denne tråden her heller. Er bare litt nysgjerrig på hvordan folk ser ut her inne og det kan jo kanskje også komme noe positivt ut av det . Men er jo tydeligvis nesten ingen som vill eller tørr å vise seg frem her.

Det er en god grunn til det. Det er mer rart at du tør det

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har skrevet så mye rart på dette forumet at å legge et bilde til noe av det jeg har skrevet bare ville vært helt katastrofe. Hva er AB funksjonen liksom.? 
Kleint om det sitter noen som vet hvem jeg er og bare 'jaha, så her sitter Sara ja.' ææh. Jeg er for åpen på nett til at jeg kan avsløre meg rett og slett 😂

Men dersom noen kjente meg, gikk gjennom profilen min og kommentarene mine så er det ikke utenkelig at de ville skjønt det var meg likevel :')

Endret av Yuumi
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha holy shit danbanan, og davidmodellen, den innboksen deres her inne må jo sørge for sammenbrudd på Egmonts servere! 

Anonymkode: 52f6a...87f

Hvis du er nysgjerrig, jeg har bare varsler.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vedder på at han er østblokksk.

Anonymkode: 30bc0...8db

Jeg er ikke norsk, men hvorfor er (så) viktig hvor kommer jeg fra? Sør eller øst

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Fiskegrateng skrev:

Det er en god grunn til det. Det er mer rart at du tør det

Kom gjerne med noen gode argumenter!

Eller kanskje du bryr deg for mye om hva andre mener? Eller at mange tar seg selv litt for høytidelig?

Så lenge man ikke har  noe å skjule, så ser jeg ikke helt problemet altså. Sorry! Hvis noen syntes det er teit at jeg er her inne og deler bilder osv, så er det dems problem, ikke mitt

Eneste som hadde vært litt kjipt, er hvis morra mi henger her inne. Men tviler sterkt på at hun gjør det!😂

Endret av danbanan
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er bra dere deler. Personlig synes jeg det er litt flaut å henge her, så at noen tar så lett på det at de legger ut bilde legitimerer det liksom litt. 🙂 Fine menn og damer, håper dere finner noen. 

Anonymkode: 15944...678

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er nettopp det som gjør dating markedet litt vanskelig for noen her i Norge. De fleste bryr seg for mye om hva andre mener og tørr ikke å by på seg selv? Bare en tanke!😉

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. hva er the worst that can happen om man legger ut et bilde her egentlig? Oppriktig nysgjerrig, har litt lyst, men så mange som tydeligvis mener det er helt galskap.. 😛

Anonymkode: 4c6f0...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hmm.. hva er the worst that can happen om man legger ut et bilde her egentlig? Oppriktig nysgjerrig, har litt lyst, men så mange som tydeligvis mener det er helt galskap.. 😛

Anonymkode: 4c6f0...a67

om noen som kjenner meg er her, kanskje vet ting om meg. 
Om jeg kanskje skulle bli kjent for noe senere, ikke at jeg tror det skjer, men det er en "frykt" jeg har, da kommer jo folk til å "der er hun fra kg" ! 
Og moderatorer.....de kan se hva vi poster som anonym. Folk kommer jo til å kjenne meg igjen, kanskje på gata. Og tenke "der er hun som skriver om ......" ;) 

Anonymkode: 5800e...86d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

om noen som kjenner meg er her, kanskje vet ting om meg. 
Om jeg kanskje skulle bli kjent for noe senere, ikke at jeg tror det skjer, men det er en "frykt" jeg har, da kommer jo folk til å "der er hun fra kg" ! 
Og moderatorer.....de kan se hva vi poster som anonym. Folk kommer jo til å kjenne meg igjen, kanskje på gata. Og tenke "der er hun som skriver om ......" ;) 

Anonymkode: 5800e...86d

Ok, takk for svar, skjønner det 😊 Tenkte mer på om noen kunne finne ut nøyaktig hvem man er, finne Facebook og Instagram-profil og sånt hvis man har lagt ut det samme eller liknende bilder der (det er vel kanskje mulig selv om man har en ganske lukket profil). 

Anonymkode: 4c6f0...a67

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm.. hva er the worst that can happen om man legger ut et bilde her egentlig? Oppriktig nysgjerrig, har litt lyst, men så mange som tydeligvis mener det er helt galskap.. 😛

Anonymkode: 4c6f0...a67

Hvis du ikke vil "naboen" skal se du er på KG så er det bare å legge ut. Ville aldri noen skulle vite hvem jeg er her. Da jeg vil være mest mulig anonym

Anonymkode: 2a357...aa5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Okapi said:

Du kan få færre likes og kommentarer enn de andre. Sånt er ganske grusomt. That said, må jo leve litt. Ser mer eller mindre sånn ut:

p301019.thumb.jpg.8b84165f6b30dc711cc797affdf5766c.jpg

Er håpløs på smiling på bilder, ser enda teitere ut om jeg prøver.

Legolas ☺️

Anonymkode: 765b1...c04

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligner Kristen Stewart .........er hva jeg har fått høre.

Anonymkode: 5800e...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke jeg vil gi folk mareritt dagen før halloween :P

Anonymkode: b3211...07e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow Sophie ann, du ligner VELDIG på din avatar! 

Anonymkode: 52f6a...87f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sophie-Ann skrev:

Her er meg. 
 

8A146187-6B1F-474F-9B2B-DE4CB5ADDFF2.jpeg

Du kommer til å få så SYKT mange creepy meldinger!😂

Råfin hårfarge! Og dame, seff.

Anonymkode: 96279...4cb

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...