Gå til innhold

Hvordan ser dere single ut, post gjerne bilde av deg selv!?


danbanan

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, Sophie-Ann skrev:

Har ikke fått en eneste melding 😊

:blomst:

 

De tror at hvis vi laster opp noen bilder med oss,  vi har "suksess" :klaske:

ON: Det er et forskjell mellom å tenke og å gjøre

Endret av David01
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, David01 skrev:

:blomst:

 

De tror at hvis vi laster opp noen bilder med oss,  vi har "suksess" :klaske:

ON: Det er et forskjell mellom å tenke og å gjøre

Syns at det er helt ok at jeg ikke har fått meldinger, syns det er så ubehagelig 😳

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, David01 said:

:blomst:

 

De tror at hvis vi laster opp noen bilder med oss,  vi har "suksess" :klaske:

ON: Det er et forskjell mellom å tenke og å gjøre

 

6 minutter siden, Sophie-Ann said:

Syns at det er helt ok at jeg ikke har fått meldinger, syns det er så ubehagelig 😳

get a room you two, make a kg baby!

Anonymkode: 56c5d...9b3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

 

get a room you two, make a kg baby!

Anonymkode: 56c5d...9b3

Hæ?

Anonymkode: b4f28...8a0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe flere bilder? Seriøst? Trodde der kvinner elsket selfies og det å vise dere frem? Så feige dere er!

Tror kanskje dere er alt for redde for hva andre mennesker mener om dere og tar ting litt for høytidelig.Men ikke vet jeg. Men det er jo litt typisk norsk da;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, danbanan said:

Ikke noe flere bilder? Seriøst? Trodde der kvinner elsket selfies og det å vise dere frem? Så feige dere er!

Tror kanskje dere er alt for redde for hva andre mennesker mener om dere og tar ting litt for høytidelig.Men ikke vet jeg. Men det er jo litt typisk norsk da;)

Det er litt skummelt å si at man er singel, og enda litt skumlere å si at man ikke nødvendigvis vil være singel. Jeg kan si noe sånt her, siden sannsynligheten for at litt utlevering og et bilde på side fem av en vilkårlig tråd blir sett av noen jeg kjenner, men tror ikke jeg hadde turt å gjøre tilsvarende på fjesbok.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, danbanan skrev:

Ikke noe flere bilder? Seriøst? Trodde der kvinner elsket selfies og det å vise dere frem? Så feige dere er!

Tror kanskje dere er alt for redde for hva andre mennesker mener om dere og tar ting litt for høytidelig.Men ikke vet jeg. Men det er jo litt typisk norsk da;)

Nå er jeg ikke singel så kan ikke poste, men sist gjorde jeg det da det var en tilsvarende tråd. Og det skulle jeg ikke gjort for å si det sånn. Hadde delt vel mye på forumet og jeg ble sporet opp av noen . De fant ut min facebook profil, hvor jeg bodde og jeg følte meg stalket og snoket på. De fant til og med tlf nr selv om jeg hadde det skjult.Så sikkert derfor mange er redde for å blotlegge seg selv her inne, og  man blir mer sårbar om man viser hele verden hvem man er :) 

Anonymkode: 048a5...719

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, danbanan skrev:

Ikke noe flere bilder? Seriøst? Trodde der kvinner elsket selfies og det å vise dere frem? Så feige dere er!

Tror kanskje dere er alt for redde for hva andre mennesker mener om dere og tar ting litt for høytidelig.Men ikke vet jeg. Men det er jo litt typisk norsk da;)

Typisk norsk å tenke at bare fordi du synes det er greit å ikke har et problem med noe, så skal alle tenke slik som deg ellers er de feige e.l.

Det er faktisk ikke alle som har et behov for å legge ut bilder av seg selv på nettet. Jeg ser ikke poenget i det hele tatt. Og fordi jeg skriver meget personlige ting her på KG, så ønsker jeg ikke at folk skal vite at jeg er her.

Du skriver bare om at du er singel og vil ha dame. En god del av tingene som blir diskutert her inne av mange andre er av en litt mer seriøs karakter.

Så når man ikke ser poenget med å gjøre noe noe eller man vil beskytte seg (fordi man har luftet seriøse og upolitisk korrekte tanker og meninger) så er man feig? Vedder på at hundrevis av single folk som ikke poster bilde av seg selv på KG har bilde av seg selv på Tinder og Sukker. Altså handler det ikke om at man ikke tør å vise seg, men hva man har lyst til å bli assosiert med. Men er man feig for det da? Du har sikkert også saker og ting du ikke ønsker at "alle" skal vite om deg også? Har du postet bilde av deg selv med ansikt og full pakke i penistråden? Ikke det? Er du feig?

Hvis jeg vil at du skal poste bilde av deg selv på 1000 lyktestolper, gjør du det da? Hadde du følt deg feig hvis du ikke gjorde det? Antageligvis ikke. Og slik er det for de fleste som ikke poster bilde i denne tråden også. Vi ser ikke poenget.

Anonymkode: 58b20...d92

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg ikke singel så kan ikke poste, men sist gjorde jeg det da det var en tilsvarende tråd. Og det skulle jeg ikke gjort for å si det sånn. Hadde delt vel mye på forumet og jeg ble sporet opp av noen . De fant ut min facebook profil, hvor jeg bodde og jeg følte meg stalket og snoket på. De fant til og med tlf nr selv om jeg hadde det skjult.Så sikkert derfor mange er redde for å blotlegge seg selv her inne, og  man blir mer sårbar om man viser hele verden hvem man er :) 

Anonymkode: 048a5...719

Da var vell du kanskje litt ekstra uheldig da. Hvis noen skulle bli litt for innpåslitne, feks på face, så hadde jeg jo bare blokket dem og eventuelt tlf nr. Men har aldri værtborti den problemstillingen før. Men hvis man er livredd for å bli stalket, så burde man jo da også eventuelt slette face og alt annet sosial media som inneholder bilder av seg selv og bosted(by)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typisk norsk å tenke at bare fordi du synes det er greit å ikke har et problem med noe, så skal alle tenke slik som deg ellers er de feige e.l.

Det er faktisk ikke alle som har et behov for å legge ut bilder av seg selv på nettet. Jeg ser ikke poenget i det hele tatt. Og fordi jeg skriver meget personlige ting her på KG, så ønsker jeg ikke at folk skal vite at jeg er her.

Du skriver bare om at du er singel og vil ha dame. En god del av tingene som blir diskutert her inne av mange andre er av en litt mer seriøs karakter.

Så når man ikke ser poenget med å gjøre noe noe eller man vil beskytte seg (fordi man har luftet seriøse og upolitisk korrekte tanker og meninger) så er man feig? Vedder på at hundrevis av single folk som ikke poster bilde av seg selv på KG har bilde av seg selv på Tinder og Sukker. Altså handler det ikke om at man ikke tør å vise seg, men hva man har lyst til å bli assosiert med. Men er man feig for det da? Du har sikkert også saker og ting du ikke ønsker at "alle" skal vite om deg også? Har du postet bilde av deg selv med ansikt og full pakke i penistråden? Ikke det? Er du feig?

Hvis jeg vil at du skal poste bilde av deg selv på 1000 lyktestolper, gjør du det da? Hadde du følt deg feig hvis du ikke gjorde det? Antageligvis ikke. Og slik er det for de fleste som ikke poster bilde i denne tråden også. Vi ser ikke poenget.

Anonymkode: 58b20...d92

Greit nok, det er din mening og jeg respekterer det. Bra vi er forskjellige eller så hadde det jo vært en kjedelig verden 😃

Men hvorfor ønsker du ikke at folk skal vite at du er her? Syntes du det er flaut? Har du du så sterke upolitiske meninger om ting? Burde man ikke stå for ting man sier og skriver? Bare ett spørsmål altså, ikke for å bedømme!

Da er man jo igjen innpå det at man bryr seg for mye om hva andre mener, men greit nok. Skjønner at noen ønsker å være anonyme.

Endret av danbanan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, danbanan skrev:

Greit nok, det er din mening og jeg respekterer det. Bra vi er forskjellige eller så hadde det jo vært en kjedelig verden 😃

Men hvorfor ønsker du ikke at folk skal vite at du er her? Syntes du det er flaut? Har du du så sterke upolitiske meninger om ting? Burde man ikke stå for ting man sier og skriver? Bare ett spørsmål altså, ikke for å bedømme!

Da er man jo igjen innpå det at man bryr seg for mye om hva andre mener, men greit nok. Skjønner at noen ønsker å være anonyme.

Folk her skriver om voldtekt, barnevernssaker, skilsmisse, ensomhet, arveoppgjør, familieproblemer, osv.

Ikke vanskelig å ha en upopulær mening når slike ting diskuteres, da du får mye hat uansett hva du mener i de sakene fordi folk er så grunnleggende uenige.

Det handler derfor ikke om at man hater alt og alle og er rasist og en mobber, men at man vil si det man ønsker å si til de man ønsker å si det til. Alt jeg har skrevet her på KG kunne jeg, og har jeg i de fleste tilfeller, sagt til vennene mine. Det betyr ikke at alle som kan lese norsk og har internettilgang trenger å vite mine meninger om det jeg har skrevet om på nettet. Eller mine opplevelser som jeg bare har fortalt til min psykolog og to nærmeste venner, som vel helst er det jeg ikke vil at alle skal vite om.

Og igjen, poenget med å legge ut bilde av seg selv ser jeg ikke.

Sorry for at jeg ble så provosert, men å kalle folk feige synes jeg var meget spesielt. Det virker lite gjennomtenkt. Men du er kjekk da, så det skal du ha.

Anonymkode: 58b20...d92

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, danbanan skrev:

Ikke noe flere bilder? Seriøst? Trodde der kvinner elsket selfies og det å vise dere frem? Så feige dere er!

Tror kanskje dere er alt for redde for hva andre mennesker mener om dere og tar ting litt for høytidelig.Men ikke vet jeg. Men det er jo litt typisk norsk da;)

Vil ikke tro at å fornærme og det som ser ut som et forsøk på å prøve å gi andre skyldfølelse for at de skal gjøre det du vil er den beste måten å få se andre - og ikke minst få en fin kontakt med andre. 

Endret av Moonwalker
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Moonwalker skrev:

Vil ikke tro at å fornærme og det som ser ut som et dårlig forsøk på å prøve å gi andre skyldfølelse for at de skal gjøre det du vil er den beste måten å få se andre - og ikke minst få en fin kontakt med andre. 

Og da gikk det opp for meg hvorfor denne kjekkasen er singel..og han andre David er sammen med ei på 32 år og er ikke singel.

Anonymkode: e4cf3...eec

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, danbanan skrev:

Ikke noe flere bilder? Seriøst? Trodde der kvinner elsket selfies og det å vise dere frem? Så feige dere er!

Tror kanskje dere er alt for redde for hva andre mennesker mener om dere og tar ting litt for høytidelig.Men ikke vet jeg. Men det er jo litt typisk norsk da;)

Hvorfor er det så viktig at folk legger ut selfies? Det er jo ikke interessant.

JEg bryr meg mer om hva folk skriver.

Anonymkode: 8d3fb...5b1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og da gikk det opp for meg hvorfor denne kjekkasen er singel..og han andre David er sammen med ei på 32 år og er ikke singel.

Anonymkode: e4cf3...eec

Jepp.

Anonymkode: 58b20...d92

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og da gikk det opp for meg hvorfor denne kjekkasen er singel..og han andre David er sammen med ei på 32 år og er ikke singel.

Anonymkode: e4cf3...eec

Hvis han har en, hvorfor poster han bilde da? XD

Anonymkode: 8d3fb...5b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og da gikk det opp for meg hvorfor denne kjekkasen er singel..og han andre David er sammen med ei på 32 år og er ikke singel.

Anonymkode: e4cf3...eec

Jeg lagde ikke tråden her for å  håpe på  å møte noen her inne.Det bruker man tinder og andre sjekke sider til. Men hvis folk blir såpass provoserte bare basert på at jeg bruker ordet "feig", så beklager jeg. Men syntes det er synd folk bryr seg så mye om hva andre mener, men det jo min mening da!

Men har jo også merket hvor fordomsfulle og bedømmende folk er her inne til tider, så kunne vell kanskje ikke forventet noe annet.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, danbanan skrev:

Jeg lagde ikke tråden her for å  håpe på  å møte noen her inne.Det bruker man tinder og andre sjekke sider til. Men hvis folk blir såpass provoserte bare basert på at jeg bruker ordet "feig", så beklager jeg. Men syntes det er synd folk bryr seg så mye om hva andre mener, men det jo min mening da!

Men har jo også merket hvor fordomsfulle og bedømmende folk er her inne til tider, så kunne vell kanskje ikke forventet noe annet.

 

kanskje du mente det på en tullete måte, og ikke at folk bokstavelig talt er feige.

Anonymkode: 8d3fb...5b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...