Gå til innhold

Hvordan ser dere single ut, post gjerne bilde av deg selv!?

Fremhevede innlegg

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil holde meg så anonym som mulig så blir vell ikke noe bilder med ansiktet mitt. Håper det her funker. 🤗

117779112_307968053616307_7277720163834234499_n.jpg

117852723_2761302740863297_8417811297526267766_n.jpg

Anonymkode: bad03...28e

Du ser så absolutt flott ut og pirrer nysgjerrigheten på hvordan resten ser ut😉 Tenker at du er i begynnelsen/midten av 20-årene med forbehold om fullstendig skivebom....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Prebs skrev:

Du ser så absolutt flott ut og pirrer nysgjerrigheten på hvordan resten ser ut😉 Tenker at du er i begynnelsen/midten av 20-årene med forbehold om fullstendig skivebom....

Tusentakk. 😁 Jeg er 23 år så det var bra gjetta 🥰

Skrevet
18 minutter siden, Gaea skrev:

Takk til første. Er klar over det, men har skrudd det beautyfiltergreia til 0. Igjen, kombinasjon av dårlig kvalitet (ble verre på KG), foundation og å være i tyveåra? 🙂 Synes man ser både litt ringer under øyet og porer/fregner på nesa jeg da, men nei, har ikke så tydelige linjer/rynker enda at de synes godt på annet enn nærbilder av god kvalitet. 

La oss være ærlige her inne.

@Gaea har de aller flotteste øynene på KG, faktisk helt sykt vakker, attpåtil på et nydelig ansikt. Og da er det alltid noen som er misunnelige. :) 

Anonymkode: 0558f...c88

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tusentakk. 😁 Jeg er 23 år så det var bra gjetta 🥰

Der traff jeg jaggu spikeren på hodet og det er ikke ofte på en søndags formiddag😋 Er nok ikke singel du lengre når vi ringer julen inn😉

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La oss være ærlige her inne.

@Gaea har de aller flotteste øynene på KG, faktisk helt sykt vakker, attpåtil på et nydelig ansikt. Og da er det alltid noen som er misunnelige. :) 

Anonymkode: 0558f...c88

Tusen takk, kjempehyggelig! Som en litt prinsipell motstander av å fikse på utseende (utover sminke) føltes det litt merkelig å bli beskyldt for. Men tok en titt på originalen igjen, mulig de hadde vært mer fornøyd med det, før KG gjorde kvaliteten enda dårligere. Så porer og hele pakka 🙂

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt, avsporinger og samtlige svar til dette. 

Det er også ryddet for følgende regel: 

Sitat

* Det er ikke lov å diskutere med seg selv, eller utgi seg for å være flere personer i en tråd, ved å benytte flere kontoer eller AnonymBruker-funksjonen.

Tråden blir nå stengt, det henvises til denne regelen:

Sitat

* Tråder kan i noen tilfeller bli stengt dersom moderator har ryddet for regelbrudd gjentatte ganger i løpet av kort tid. Dette vil bli vurdert fra gang til gang.

- Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...