Prebs Skrevet 23. august 2020 #941 Skrevet 23. august 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil holde meg så anonym som mulig så blir vell ikke noe bilder med ansiktet mitt. Håper det her funker. 🤗 Anonymkode: bad03...28e Du ser så absolutt flott ut og pirrer nysgjerrigheten på hvordan resten ser ut😉 Tenker at du er i begynnelsen/midten av 20-årene med forbehold om fullstendig skivebom....
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #942 Skrevet 23. august 2020 2 minutter siden, Prebs skrev: Du ser så absolutt flott ut og pirrer nysgjerrigheten på hvordan resten ser ut😉 Tenker at du er i begynnelsen/midten av 20-årene med forbehold om fullstendig skivebom.... Tusentakk. 😁 Jeg er 23 år så det var bra gjetta 🥰 Anonymkode: bad03...28e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #943 Skrevet 23. august 2020 18 minutter siden, Gaea skrev: Takk til første. Er klar over det, men har skrudd det beautyfiltergreia til 0. Igjen, kombinasjon av dårlig kvalitet (ble verre på KG), foundation og å være i tyveåra? 🙂 Synes man ser både litt ringer under øyet og porer/fregner på nesa jeg da, men nei, har ikke så tydelige linjer/rynker enda at de synes godt på annet enn nærbilder av god kvalitet. La oss være ærlige her inne. @Gaea har de aller flotteste øynene på KG, faktisk helt sykt vakker, attpåtil på et nydelig ansikt. Og da er det alltid noen som er misunnelige. Anonymkode: 0558f...c88 2
Prebs Skrevet 23. august 2020 #944 Skrevet 23. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tusentakk. 😁 Jeg er 23 år så det var bra gjetta 🥰 Anonymkode: bad03...28e Der traff jeg jaggu spikeren på hodet og det er ikke ofte på en søndags formiddag😋 Er nok ikke singel du lengre når vi ringer julen inn😉
Gjest Gaea Skrevet 23. august 2020 #945 Skrevet 23. august 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: La oss være ærlige her inne. @Gaea har de aller flotteste øynene på KG, faktisk helt sykt vakker, attpåtil på et nydelig ansikt. Og da er det alltid noen som er misunnelige. Anonymkode: 0558f...c88 Tusen takk, kjempehyggelig! Som en litt prinsipell motstander av å fikse på utseende (utover sminke) føltes det litt merkelig å bli beskyldt for. Men tok en titt på originalen igjen, mulig de hadde vært mer fornøyd med det, før KG gjorde kvaliteten enda dårligere. Så porer og hele pakka 🙂
Matas Skrevet 24. august 2020 #946 Skrevet 24. august 2020 Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt, avsporinger og samtlige svar til dette. Det er også ryddet for følgende regel: Sitat * Det er ikke lov å diskutere med seg selv, eller utgi seg for å være flere personer i en tråd, ved å benytte flere kontoer eller AnonymBruker-funksjonen. Tråden blir nå stengt, det henvises til denne regelen: Sitat * Tråder kan i noen tilfeller bli stengt dersom moderator har ryddet for regelbrudd gjentatte ganger i løpet av kort tid. Dette vil bli vurdert fra gang til gang. - Matas, mod.
Fremhevede innlegg