Gå til innhold

Hvordan ser dere single ut, post gjerne bilde av deg selv!?


danbanan

Anbefalte innlegg

On 11/1/2019 at 10:59 PM, danbanan said:

Ok, men nå kom du akkurat med masse meninger/fordommer om meg og hva jeg mener, bare basert på mitt svar og det jeg skrev, så du er vell ikke noe bedre selv da kanskje? Jeg ble bare litt skuffet basert på responsen her, altså at så få ville dele bilder, så formuleringen ble vell litt deretter. Pluss det jeg skrev tidligere.

Jeg var bare nysgjerrig på hvorfor folk var så redde for å poste bilde, ikke noe mer en det! Ikke noe vist å lage en stor greie ut av det egentlig. Men ja, kunne sikkert formulert meg annerledes og det har jeg allerede innrømmet. Så vi kan avslutte det der. Tråden ble ikke  noe suksess og vi konkluderer med at folk ikke ønsker å vise seg selv her på forumet og det er helt greit!👍😉

,

Endret av SM30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, SM30 said:

 Å legge ut bilder av seg selv på et nettforum sier også litt om deg som person, og folk tolker slikt meget forskjellig :) 

Hva sier det?

Anonymkode: 8b02d...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SM30 skrev:

Det er mulig eksponeringsbehovet kommer av mangel på noe i barndommen, dette bør du sjekke opp i.

Haha. Det der måtte jo komme fra noen som ikke har peiling på hva de snakker om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva sier det?

Anonymkode: 8b02d...5cd

At han vil legge ut bilder av seg selv på nett for å få tilbakemelding på disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, padawan said:

Haha. Det der måtte jo komme fra noen som ikke har peiling på hva de snakker om. 

Følte du deg truffet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

På 29.10.2019 den 22.48, AnonymBruker skrev:

lindis5.jpg

Anonymkode: 32780...c13

nydelig kvinne 😉

Anonymkode: e4a42...984

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2019 den 13.54, AnonymBruker skrev:

At dere tør? Hvem som helst kan leste ned bildene deres og bruke det til akkurat det de vil. Dere er jo like ukritiske som idiotene som sender nudes alle veier, selv om dere ikke poster nudes så er bildet deres offentlig og kan brukes på hvilken som helst måte.

Anonymkode: eb988...521

Enig, det er galskap..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
4 timer siden, Fornuftig-mann skrev:

Enig, det er galskap..

Akkurat som at bildene på Facebook, Instagram++ kan misbrukes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2019 den 14.45, Bente1234 skrev:

Får vel avsløre meg da🙈

2B4050BD-772F-402D-8FFF-D9447BF77AE4.thumb.jpeg.5ed12975e5e3a4421f462bc5bbb840e3.jpeg

Fin dame 😊👍

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får stadig vekk høre at jeg ligner på Maggie Q, så kan like godt legge ut et bilde av henne. 😉

Maggie-Q-Nail-Biters-e1517603987944-1024x871.jpg

Anonymkode: 6b8d5...3e3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får stadig vekk høre at jeg ligner på Maggie Q, så kan like godt legge ut et bilde av henne. 😉

Maggie-Q-Nail-Biters-e1517603987944-1024x871.jpg

Anonymkode: 6b8d5...3e3

Hva f er vitsen med å herpe tråden med et bilde som ikke engang er av deg?! 

Anonymkode: c8524...0f4

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Screenshot_20200103-001151_Gallery.jpg

Anonymkode: 4ea74...879

Åh, du var veldig pen! 😍 Du har et veldig varmt vesen, med snille og nydelige øyne! Ikke nok med det, du ser strålende ut på håret og har en fantastisk vakker hals også! 🥰

Anonymkode: 6a697...5d3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest 007_008_007

Jeg var på nippet til å legge ut mitt, men feiget ut 😄 Sjansen for å bli gjenkjent er altfor stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, du var veldig pen! 😍 Du har et veldig varmt vesen, med snille og nydelige øyne! Ikke nok med det, du ser strålende ut på håret og har en fantastisk vakker hals også! 🥰

Anonymkode: 6a697...5d3

Hun er veldig pen ja, naturlig... men altså... vakker hals? Hva slags kommentar er det haha

Anonymkode: fc875...805

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...