Within my guitar Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #201 Del Skrevet 14. februar 2006 Happy valentine til dere også skjønne små piker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 14. februar 2006 #202 Del Skrevet 14. februar 2006 Åh så rørt jeg ble over å lese det du har skrevet om faren din. Tenk så mye han har gitt av seg selv ved å skrive de ordene til deg. Det har nok vært vanskelig. Og det forteller ganske mye om hvor utrolig glad han må være er i deg Det skinner også gjennom når du forteller om ting som han alltid har gjort for deg. Jeg kan godt forstå at du aldri kommer til å glemme dette. Jeg synes det var nydelig! *snufs* Håper alt er bra med deg, Within Ta godt vare på deg selv vennen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Within my guitar Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #203 Del Skrevet 15. februar 2006 Takk for fine ord, Nostalgia Jeg holder på å bli syk jeg. Kjenner at noe ligger og venter på å bryte ut. Jeg vil ikke det nå! Når jeg blir syk, graver jeg meg bare enda mer ned.. Det blir for mye i tillegg til alt det vanlige. Må vel knaske hvitløk da. Men det er vondt det og. Hehe. Åååå, jeg har funnet en ny nyyyydelig sang, med en fantastisk stemme som får hjertet mitt til å hoppe over et slag. I love when that happens! Bryan Ferry med Where or when. Fantastisk! Gleder meg til å høre mer av han. B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Within my guitar Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #204 Del Skrevet 15. februar 2006 Oi. Nybakte boller igjen. Luksus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Within my guitar Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #205 Del Skrevet 15. februar 2006 MacGyver LEVER!! Richard Dean Anderson LEVER!! Og her har jeg gått og trodd han har vært død i årevis. Men nei da, han er frisk og rask. :hoppe: :hoppe: Merkelig. Og enda merkeligere: Alle jeg kjenner har trodd han var død også. Nei folkens, han lever! Spre det glade budskap rundt Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. februar 2006 #206 Del Skrevet 16. februar 2006 Lever McGyver?? Hvor i all verden fant du han?? Trodde han var død jeg og!! Må innrømme at jeg nå har lest hele boka di, og du skal vite at du rører meg langt inn i hjertet... Du skriver så rørende.. Jeg kommer gjerne igjen hvis jeg får lov?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Within my guitar Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #207 Del Skrevet 16. februar 2006 Lever McGyver?? Hvor i all verden fant du han?? Trodde han var død jeg og!! Ja, han er sprell levende!! I mange år har jeg trodd han var død, og alle jeg har pratet med har trodd det samme. Og etter å ha prata med venninna mi om akkurat det i går, fant jeg ut at jeg måtte søke på navnet hans på internett. Og vips, der dukket han opp. Levende. I intervjuer og reportasjer. Og han har visstnok spilt i flere filmer og serier de siste årene. Spre det glade budskap videre Hehe. Må innrømme at jeg nå har lest hele boka di, og du skal vite at du rører meg langt inn i hjertet... Du skriver så rørende.. Jeg kommer gjerne igjen hvis jeg får lov?????? Å. Tusen takk! Det rører MEG langt inn i hjertet at du blir rørt. Og at du har orket å lese hele boka! Helt utrolig. Selvfølgelig kan du komme tilbake! Det hadde vært kjempekoselig. Igen: Tusen takk! B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Within my guitar Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #208 Del Skrevet 16. februar 2006 Lillebror blir 11 idag. Og her sitter jeg, milevis unna. Det eneste han ønsker seg er at jeg skal være der og spise kake med han. Men det kan jeg jo ikke. Alt for langt å reise. Må ringe han etterpå og gratulere. Gruer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. februar 2006 #209 Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg og har litt angst når det gjelder telefon.. Passer dårlig med jobben min, men føler at jeg har kommet lengre nå når jeg i en tid har presset meg til å ta de telefonene. Jeg må alltid forberede meg på forhånd når det er vanskelige telefonsamtaler. Jeg tar notater av det jeg skal si, og går gjennom samtalen i hodet mitt mange ganger. Da virker det alltid mye lettere fordi jeg nesten vet hva som vil skje! Hørtes kanskje rart ut... Og du rører også meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Within my guitar Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #210 Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg må alltid forberede meg på forhånd når det er vanskelige telefonsamtaler. Jeg tar notater av det jeg skal si, og går gjennom samtalen i hodet mitt mange ganger. Da virker det alltid mye lettere fordi jeg nesten vet hva som vil skje! Hørtes kanskje rart ut... Vet du, det høres absolutt ikke rart ut. Det høres veldig fornuftig ut. Og jeg lever jo med det samme, så jeg skjønner deg veldig godt. Men jeg har ikke kommet så langt at jeg klarer å gjennomføre det. Syns du er kjempetøff som klarer å leve med det jeg! Og som forbereder deg og noterer. Jeg prater aldri i telefonen jeg. Med unntak av når lillebrødre har bursdag. Og det gikk greit.Ja, jeg gruet meg, men det er fordi det er så sjelden vi prater i telefonen. Og jeg ser han bare to ganger i året, for jeg bor i en annen del av landet. Så han vokser fra meg. Føles som vi ikke kjenner hverandre. Men ellers prater jeg aldri i telefonen. Jeg tar den ikke når den ringer, og ikke snakk om at jeg ringer andre. Hodet mitt er helt sperret for det. Det er for utrygt og kaotisk. Skulle ønske jeg fant styrken din til å gjennomføre det. Flink du er! Og takk for at du stikker innom boka mi! Ha fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 17. februar 2006 #211 Del Skrevet 17. februar 2006 Takk for fine ord, Nostalgia Jeg holder på å bli syk jeg. Kjenner at noe ligger og venter på å bryte ut. Jeg vil ikke det nå! Når jeg blir syk, graver jeg meg bare enda mer ned.. Det blir for mye i tillegg til alt det vanlige. Må vel knaske hvitløk da. Men det er vondt det og. Hehe. Åååå, jeg har funnet en ny nyyyydelig sang, med en fantastisk stemme som får hjertet mitt til å hoppe over et slag. I love when that happens! Bryan Ferry med Where or when. Fantastisk! Gleder meg til å høre mer av han. B. ← Kjenner meg så godt igjen i det du sier om at alt blir for mye når man blir fysisk syk i tillegg. Akkurat slik har jeg det også. Tror det er litt slik at når man bruker enormt mye krefter på å kjempe mot angsten hele tiden, og så plutselig blir fysisk syk i tillegg, så må man fordele på kreftene, og da blir det lett for lite både her og der... mao. vanskelig! Jeg har opplevd dette gang på gang på gang... Håper du har det godt... og at du ikke ble altfor dårlig denne gang. Jeg kjenner at jeg er litt bedre i dag - men i går og i forgårs var pyton. Ha en flott helg... og ta godt vare på deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. februar 2006 #212 Del Skrevet 17. februar 2006 Her har du en blomst til du får kjøpt deg nydelige tulipaner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Within my guitar Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #213 Del Skrevet 18. februar 2006 Kjenner meg så godt igjen i det du sier om at alt blir for mye når man blir fysisk syk i tillegg. Akkurat slik har jeg det også. Tror det er litt slik at når man bruker enormt mye krefter på å kjempe mot angsten hele tiden, og så plutselig blir fysisk syk i tillegg, så må man fordele på kreftene, og da blir det lett for lite både her og der... mao. vanskelig! Jeg har opplevd dette gang på gang på gang... Akkurat sånn er det. Så hver gang jeg kjenner jeg holder på å bli sjuk, stresser jeg noe helt forferdelig for å unngå det. Men stress er jo ikke bra det heller. Så jeg bruker jo egentlig mer krefter på å unngå å bli syk, enn jeg ville brukt på å være syk. Hehe, merkelige greier. Men jeg har ikke blitt syk! Jeg kastet innpå masse c-vitaminer og drakk masse vann og kledde meg godt, og halsvonden forsvant. Jippi! Håper bare det varer. Ha en flott helg... og ta godt vare på deg selv! Takk takk Skal gjøre mitt beste! Nå er det OL dagen lang her. Fint å kjenne at jeg er litt entusiastisk for det. Skiskyting nå og hopp senere. Ha en flott helg du også!! Her har du en blomst til du får kjøpt deg nydelige tulipaner! Tuuuusen takk. Det trengte jeg nå Åå, jeg har så lyst til å kjøpe tulipaner.. Å, nå kan det bli gull på Ole Einar!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. februar 2006 #214 Del Skrevet 18. februar 2006 ble ikke gull.. Men sølv er bra det og!!! Jeg har blitt hekta på curling jeg da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 18. februar 2006 #215 Del Skrevet 18. februar 2006 Ha en kjempefin helg!! Fikk du med deg Antony and the Johnsons på Først og sist igår? Hvis ikke må du få med deg reprisen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Within my guitar Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #216 Del Skrevet 19. februar 2006 ble ikke gull.. Men sølv er bra det og!!! Jeg har blitt hekta på curling jeg da!! Sølv er jo bra.Men det blir alltid "bare" sølv jo. Og det var så nære!! Sukk. Dette er for mye for hjertet mitt altså. Sitter og ser på curling nå. Hekta er jeg vel ikke, men det er faktisk litt spennende. Ha en kjempefin helg!! Fikk du med deg Antony and the Johnsons på Først og sist igår? Hvis ikke må du få med deg reprisen!! Det fikk jeg med meg veitu! Nydelig. Og utrolig nydelig versjon av You are my sister. Sukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. februar 2006 #217 Del Skrevet 19. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 19. februar 2006 #218 Del Skrevet 19. februar 2006 Fine faren. Det er nok ikke så lett å være ham heller. Mine foreldre ringer aldri. Ingen av dem. Men det går fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Within my guitar Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #219 Del Skrevet 19. februar 2006 Fine faren. Det er nok ikke så lett å være ham heller. Nei, han har sine ting han strever med han også. Så det var et stort skritt av han å ta. Mine foreldre ringer aldri. Ingen av dem. Men det går fint. Lei for at de ikke ringer deg. Pappa ringer aldri da. Mamma ringer ja, men det er kjempelenge siden. Men det er min feil.Jeg tar ikke telefonen. b. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. februar 2006 #220 Del Skrevet 19. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå