Gå til innhold

Jullan & Mannens Store Dag 23.07.05


Jullan

Anbefalte innlegg

Heihei ,

Ja det kan godt hende blomsterdamen kan trylle fram noen prestekrager av ett eller annet slag. Fikk ikke ringt i dag heller... :oops: dagen bare flyr av gårde. Skjerpings i morgen!

Hvordan gikk det med din ringerunde da? Fått mer i boks?

Ha en god natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo,da.... Fikk tatt to tlf..... Ikke bra nok!

I morgen er det først vaksine-time :-( ,så kommer en rørlegger :tunge1: og så skal jeg til floristen :hoppe: Resten av dagen MÅ jeg gjøre annet småtteri til bryllupet. Er jo bare 3 1/2 uke igjen!!!!

Du er heldig,du. Har èn uke ekstra :wink:

God natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Skal du også til floristen i dag? Weeeee! :hoppe: Det skal jeg også! :D

Ha en fin dag da, med vaksine, rørlegger og florist! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Jaaaaa! Jeg tror den blir som en drøm!!! :hoppe::hoppe:

Skal dit en dag i neste uke også for han ville titte litt mer på bildene av kjolen. Gleder meg!!

Hvordan går det med din planlegging,da? Går det framover? Jeg sitter her med festprogrammet,jeg. Et par justeringer og så er det klert til å skrives ut! Jippiiiiii!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kan jeg si at DENNE MND GIFTER VI OSS!

Bare 23 dager igjen..... :hoppe:  :hjerte:  :hoppe:

Det er jo helt sprøtt! Men - OH YEAH!

:enig_animasjon: :danse: :enig_animasjon: :danse: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å høre mer om buketten.... :) Den blir nok flott!!

Ja, tenk nå nærmer det seg med stormskritt!! Nervene under kontroll eller?? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nervene kommer snikende,må jeg innrømme :oops:

Har akkurat sittet på kafè i 5(!) timer med en venninne som gifter deg to uker etter oss og pratet om hva som er gjort og ikke gjort osv. Er i rute,tror jeg,men det står igjen litt ting,da. Er vel mest nervøs for at jeg skal sippe gele dagen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med cafébesøk da...å skravle av seg litt nervøse nykker er alltid litt godt! :wink:

Kjenner det i magen selv jeg, enda jeg gifter meg fire uker senere... :ler::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeeeeeeeeeeeee!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Nå begynner det å nærme seg med stormskritt altså. Så artig!!! I går var det 2 mnd igjen for min del! :danse:

Håper du har hatt en fin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nervene kommer snikende,må jeg innrømme :oops:

Har akkurat sittet på kafè i 5(!) timer med en venninne som gifter deg to uker etter oss og pratet om hva som er gjort og ikke gjort osv. Er i rute,tror jeg,men det står igjen litt ting,da. Er vel mest nervøs for at jeg skal sippe gele dagen :ler:

Jeg tror vi har det på litt samme måten, Jullan!

Men sippe hele dagen? Nei, det tror jeg ikke du kommer til å gjøre! :ler: Jeg tror du kommer til å gå rundt å kose deg! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi har det på litt samme måten, Jullan!

Men sippe hele dagen? Nei, det tror jeg ikke du kommer til å gjøre! :ler: Jeg tror du kommer til å gå rundt å kose deg! :hjerter:

Vi har det nok på samme måte,ja!!!Og vi kommer sikkert til å kose oss masse!!!! Nå gjelder det bare å få samlet alle trådene og gjort småtteri som dukker opp.

Synes det der med kjøreplan er litt vanskelig,men det får Toastmaster sette endelig. med pauser og sånn tenkte jeg på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til lørdag er det bare 14 dager igjen....

:hoppe::hoppe:

Og jeg er to uker etter deg, men har det nok på samme måte. Plutselig kan jeg få DET suget i magen, men i det store og det hele så gleder jeg meg bare så vanvittig (men spør meg når det er 2 uker igjen da)

Ååå det skal bli spennene å følge deg de to neste ukene :P Tenk - slike dager som nå med forventningsfull mage og det hele får du (sannsynligvis) aldri oppleve mer.

Jeg gleder meg å følge med deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til lørdag er det bare 14 dager igjen....

:hoppe:  :hoppe:  

Og jeg er to uker etter deg, men har det nok på samme måte. Plutselig kan jeg få DET suget i magen, men i det store og det hele så gleder jeg meg bare så vanvittig (men spør meg når det er 2 uker igjen da)

Ååå det skal bli spennene å følge deg de to neste ukene :P Tenk - slike dager som nå med forventningsfull mage og det hele får du (sannsynligvis) aldri oppleve mer.  

Jeg gleder meg å følge med deg :klem:

Ja guri, det nærmer seg!!!

Har heldigvis en uke mer enn deg, Jullan! Og jeg bare vet at siste uken blir et stress og kav. Men da har vi heldigvis ferie!

Klem til deg i sommervarmen :klem::briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hvordan har du det i dag?

Skjønner godt at nervene begynner å komme nå, tenk - bare 2 uker (og 1 dag) igjen!!! :hoppe:

Ha en flott helg, Jullan!

PS - jeg er heeelt lik når det gjelder sipping, kommer til å grine hele dagen... :ler:

:kose: og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bare 15 dager! :o :-)

Tenk det du!!! Går med stormskritt nå!!!

:hoppe:

Men ha en strålende nest siste helg som ugift da! :wink:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Takk alle sammen for hilsner i dagboken min!

Jeg løper (bokstavelig talt :ler: ) fra det ene til det andre så jeg rekker bare kjapt innom her. Innen i morgen er mye ferdig så da kommer jeg med en liten oppdatering.

God helg til alle dere søte og masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...