Gå til innhold

Jullan & Mannens Store Dag 23.07.05


Jullan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nydelig kjole Jullan! Og så langt dere er kommet! Gulp, vi har samme dato, men jeg føler klart vi ligger etter... må ta et "krafttak" i helga :) . kan jeg spørre deg litt om hva slags smykker du har tenkt deg? Min kjole er nemlig ikke ulik din (form av "strass/rysjer"), og jeg synes det er så vanskelig å finne noen som jeg synes er pent til... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nuwanda!

Så koselig at du likte kjolen! Har du noe bilde av din? :)

Føler at vi har alt mer eller mindre under kontroll. Det har sikkert dere også,etter helgens krafttak! :)

Når det kommer til smykke så har jeg valgt et kjede med hjerte.Hjertet består av kun blanke stener (strass)

Det er sånn middels i str. Kan prøve å ta et bilde av det og legge inn. Det er i hverfall et enkelt smykke.Noe annet tror jeg ikke hadde passet så bra....

Nå kaller puta etter en laaaaang kveld på jobb...

God natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ DRIKKES MIN KJÆRE UT!!!!

Fullstendig tatt på sengen,bokstavelig talt! :) Vi jobbet begge i går kveld og var ikke i seng før 04.00. Kl 10.00 i dag låste jeg guttene inn. Hadde selvfølgelig våknet hver halvtime natten igjennom av redsel for ikke å høre vekkerklokken. Kjæresten våknet heldigvis ikke før 20 gutter sto i soveromsdøra. Håper han får en fantastisk dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ DRIKKES MIN KJÆRE UT!!!!  

Fullstendig tatt på sengen,bokstavelig talt! :) Vi jobbet begge i går kveld og var ikke i seng før 04.00. Kl 10.00 i dag låste jeg guttene inn. Hadde selvfølgelig våknet hver halvtime natten igjennom av redsel for ikke å høre vekkerklokken.  Kjæresten våknet heldigvis ikke før 20 gutter sto i soveromsdøra. Håper han får en fantastisk dag!!!

Så spennende!

Håper han får en fantastisk dag med gutta! :wink:

God helg, Jullan!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er min herlige kjæreste drukket ut og formen hans er ikke helt på topp,stakkars.... Han har hatt en helt fantastisk dag og gjort noe av det heftigste i hele sitt liv,i følge ham selv.....akrobatfly!!! Han fikk til og med fly selv i noen minutter...

Får pleie min kjæreste videre...

God søndagskveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Så gøy at kjæresten er fornøyd med utdrikningslaget, akrobatfly hørtes jo kjempeartig ut!!! :tommelsmil:

Håper formen hans er litt bedre i dag!?! ;)

Ha en flott dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I DAG ER DET 1 MND TIL VI GIFTER OSS!!!!

Det nærmer seg med stormskritt!!!!

Skal på prøvetime i morgen hos frisør og jeg gleder meg sååååå :hoppe:

Har ikke helt bestemt frisyre,da,men vet sånn cirka...

Så er det møte med konditor 30.06 og så må jeg komme meg til floristen snart. Ellers gjenstår litt gravering på ting, finne veske (vanskelig),kjøpe gavekort til hjelpere,sole meg,lage ferdig takkekort,fikse musikk til festen,kjøpe del av morgengave,lage del til morgengave....oj! :sjokkert: Det var visst en del.... :ler: nå ble jeg litt stressa.....

Ja,ja! Ikke noe annet å gjøre enn å brette opp ermene og sette i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 1 mnd :hoppe:

Brett opp armene, så er jeg sikker på at det går radig unna. Uuuutrolig hvor effektive og flinke vi bruder er når det er bryllupsting :ler2:

Ha en strålende dag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, så ikke det stilige monogrammet på brudeskoene dine før nå jeg - det var jo utrolig tøft! :-)

Hvordan har du fått til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk! Den er enkel og elegant og det liker jeg. Tror kanskje jeg ikke skal ha den så stor.... Skal snakke med floristen snart. Er så treg for tida,er i ferie-modus. :ekstra kul:

Veeeldig mye "action" og tanker i hodet,men IKKE flink til å få gjort ting for tiden! :ler:

NÅ MÅ JEG SKJERPE MEG!!!! :fy:

Ha en riktig god dag,alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Den er enkel og elegant og det liker jeg. Tror kanskje jeg ikke skal ha den så stor.... Skal snakke med floristen snart. Er så treg for tida,er i ferie-modus. :ekstra kul:  

Så godt å høre at det ikke bare er jeg som er sånn... :roll: Minner meg om at jeg snarest må få ringt både hit og dit... bl.a blomsterdamen. Tenkte jo på prestekrager, men de står jo i full blomst nå, og det er jo fortsatt en måned igjen til det er min tur... :klaske:

Var forresten en kjempefin bukett, Jullan! Var mange andre lekre buketter på den siden også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Tommeline!

Så koselig! Hvordan var ferien?

Prestekrager er kjempefint!!! Passer veldig godt til bunad,synes jeg. Blomsterdamen vet nok råd,tror du ikke?

Kos deg med ringerunde! Nå skal jeg begynne på min.... :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...