Gå til innhold

Jullan & Mannens Store Dag 23.07.05


Jullan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååååh... :sur: Skobildet er ikke godkjent enda... :(

Jeg gleder meg også masse til å se bilde av sko, og ikke minst til du får lagt ut bilde av kjolen!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

God natt! :sove:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Jeg så det jeg også nå... Hvor lang tid pleier det å ta,da?

Ja,ja..... Håper det blir godkjent til i morgen :)

Sov så godt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Miori!

Takk! Så koselig at du likte dem! Ble førnøyd,selv også.... :sjenert:

Har bare limt på små strass stener som bokstavene våre. Pirkejobb, men det gikk ganske greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Soon Mrs S

WOW!!!!!

Skoene er jo kjempe lekre og stilig med monogram, så orginalt Jullan! :klappe:

Kos deg med kjoleprøvinga hjemme idag... og vi venter i spenning på at du legger ut bildet :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!!!!!

Skoene er jo kjempe lekre og stilig med monogram, så orginalt Jullan! :klappe:

Kos deg med kjoleprøvinga hjemme idag... og vi venter i spenning på at du legger ut bildet :hoppe:

Hei!

Takk for skryt :) Tenkte jeg skulle ta på meg stasen snart. Håper jeg får til å ta bilder av meg selv så dere får se den.Hvor bra det blir vet jeg ikke,men jeg prøver.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempestilige sko Jullan!! :) Så morro!

Tenk, en vakker dag komme barnebarnet ditt til å beundre disse skoene..en slik ting er kjempemorro å ha i årene fremover!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o WOW! Så stilig det ble! Utrolig orginalt da! :klappe:

Så flink du er!

Og ja... Vi gleder oss til bilde av kjolen!!! :Nikke:

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og uff! Bildene ble IKKE bra!!! Er ikke lett å ta bilde med selvutløseren....Ikke heeelt representable,men uansett,her er et bilde som er tatt nedenfra og opp(måtte sette kameraet på stuebordet), man får jo ikke helt riktig inntrykk,da men... og her er et bilde av detaljene på kjolen. Den er jo såklart MYE finere i virkeligheten!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempestilige sko Jullan!! :) Så morro!

Tenk, en vakker dag komme barnebarnet ditt til å beundre disse skoene..en slik ting er kjempemorro å ha i årene fremover!!

Ja,det er gøy å tenke på!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forøvrig pratet med presten på telefon idag. Han virket kjempehyggelig. Skal ikke ha møte med han før 12.07,men fikk ihverfall pratet igjennom gangen på vielsen så nå kan jeg endelig printe ut kirkeprogrammene. Må bytte litt på rekkefølgen,men det er jo fort gjort.

Kirkeprogrammet er det bilde avher Innsiden her og baksidenher

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Kjolen din så virkelig fin ut, Jullan! :hoppe: Satt som et skudd! :danse:

Og kirkeprogrammet er akkurat sånn jeg har lyst til å lage det også. Var det enkelt? Lagde du det i Word? Satt du inn spalter da, eller?

(foreløpig kun sett forsiden på programmet, for resten er ikke godkjent enda... :sur: )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde det i et program jeg har som heter American Greeting Cards. Veldig enkelt,faktisk. I det programmet kan du gjøre "alt". Lage monogram,redigere bilder osv.

Går sikkert greit i Word også..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du så kjempefin ut i kjolen jeg! Og veldig lekre detaljer på den!! :wink: Men skjønner hva du mener med at kjolen er finere i virkeligheten..skal snart legge ut bilder av meg i min kjole, men er ikke fornøyd med bildene i det hele tatt..syns bare jeg ser liten og rund og rar ut... :ler: Men det spørs vel på øyet som ser..DU så ihvertfall flott ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååååh! Gleder meg til å se bilder av deg i din kjole! Kan du ikke legge ut bildene NÅ!! :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De stilfulle skoene da Jullan :klappe: Noe så orginalt og så stilfullt det var :P En kjempeartig detalj altså!!

Og den kjolen så bare helt RÅÅLEKKER ut :hoppe: Jeg synes og at du fikk en utrolig fin midje på den.

ÅÅÅ du kommer til å bli sååå fin :hjerter:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Så masse skryt! Blir helt sjenert,jeg.... :sjenert:

Må innrømme at jeg har smugtittet på din kjole noen ganger...Synes den er såååå fin! Er utrolig svak for den halsen,altså. Synes den gjør kjolen helt spesiell!

Du kommer til å bli såååååå lekker!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen var kjempefin, og sitter som støpt på deg! Perfekt :tommelsmil:

Og veldig fine kirkeprogram! Minner meg om at der har vi en jobb å gjøre... :roll: Men det har jeg tenkt å delegere til min kjære, han kan få leke seg litt på dataen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...