Gå til innhold

Jullan & Mannens Store Dag 23.07.05


Jullan

Anbefalte innlegg

:ler: Herm i vei du! (selv om jeg ikke tror det kvalifiserer til herming, siden jeg har sett mange gjøre det før meg også... :ler:;) )
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
JULLAN?????

Hvor er du????

God helg!

:klem:

Hei!!!!! :vinke:

Her er jeg!!! Nå er det lenge siden jeg har vært her,nå!!!! Har hatt så mye i det siste. Begynte i ny jobb og det har vært utrolig mye å sette seg inn i.... :klø: Er ikke helt i rute enda,føler jeg, men det kommer seg vel etterhvert. Kommer nok til å ta opp dagbok-skrivingen snart,men må jo ha ny,da.... bytter kanskje navn,til og med ;)

I DAG HAR VI 2 MND BRYLLUPSDAG!

:bryllup:

Er fortsatt veeeldig forelsket :kline:

Så flotte dere var,Isola!!! Nydelige altså!!! Leste om dagen deres og ble helt rørt!!!

Ser du har fått deg ny dagbok.... Det har jo egentlig mange nygifte fått seg! Må ta meg en runde og oppdatere meg litt :)

GOD HELG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DER var du!!! :-D

Så koselig at du er tilbake igjen!!! :klem:

Gratulerer med 2 mnd dag! :hoppe:

Har 3 ukers bryllupsdag i dag vi, og her sitter jeg alene.. :ler:

GOD HELG!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!! Er det ikke herlig å være gift?

Forresten så sitter jeg alene også..... :roll: Mannen er på jobb.... Koser meg med KG og litt rødvin.... Det hjelper litt ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pssst - har du blitt en prøver???

Må innrømme at vi var det en liten stund... :rodme: Er det vel litt enda,men prøver for fullt fra neste sommer. Det er skole/jobb som gjør at det er lurere å vente litt. Måtte liksom ha klaffet i september for at det skulle gå opp og det gjorde det ikke Greit det,altså. Synes det er deilig å nyte tiden som nygift en stund! Og tørrtrene,selvfølgelig! :ler:

Dere ,da????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med chilinøtter og KG jeg... :ler:

Skal på jobb i morra tidlig... :(  Blææh...

Kose deg med vin! Det hørtes godt ut!

Ååååh! Chilinøtter!! Det hadde vært godt sammen med rødvinen,det! Ja,ja... Bare vin er jo godt det også...... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Tørrtrener som bare det vi også! :sjarmor:

Må nok vente litt med det vi gitt.. Ikke det altså, begynner å bli ganske klar for en liten en... :babysmokk:

Meeen, etter jul reiser vi et halvt år til Australia.

Og neste høst skal H mest sannsynlig en tur "ut" (Afghanistan) i ca et halvt år, i og med at han jobber i forsvaret.. :tristbla: Vil ikke akkurat sitte igjen gravid når han er borte.

Så vi har bestemt oss at vi skal vente til etter at han er ferdig med det..

Da begynner vi vel å prøve tidligst neste vinter.

Det går nok greit! :)

Synes du kan vente og prøve sammen med meg jeg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:  Tørrtrener som bare det vi også!  :sjarmor:

Må nok vente litt med det vi gitt.. Ikke det altså, begynner å bli ganske klar for en liten en...  :babysmokk:

Meeen, etter jul reiser vi et halvt år til Australia.

Og neste høst skal H mest sannsynlig en tur "ut" (Afghanistan) i ca et halvt år, i og med at han jobber i forsvaret..  :tristbla: Vil ikke akkurat sitte igjen gravid når han er borte.

Så vi har bestemt oss at vi skal vente til etter at han er ferdig med det..

Da begynner vi vel å prøve tidligst neste vinter.

Det går nok greit! :)

Synes du kan vente og prøve sammen med meg jeg! :ler:

Så spennende med Australia!!!! Skjønner forresten godt at dere venter til mannen kommer hjem fra Afganistan....

:ler: Man vet aldri... Kanskje vi ikke prøver før til neste vinter? Hadde vært artig å prøve samtidig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...