Gå til innhold

Jullan & Mannens Store Dag 23.07.05


Jullan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du nybakte kone mor... :vinke:

Gleder meg til å høre om den store dagen nå!

Håper dere har hatt en deilig dag som nygifte! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle søte! :vinke:

Tusen takk for lykkeønskninger og gratulasjoner!

Vi hadde en fantastisk dag!!!Helt ubeskrivelig!

Tenk at jeg har blitt fru!!!!!!!!!!!

Det har gått i ett siden bryllupet,men kommer sterkt tilbake i morgen med referat.

Natta :klem:

:bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt du er tilbake, Fru Jullan! :klem::ler:

Gleder meg til referat!!! :hoppe:

Og tenk, nå er det bare 4 dager til det er min tur... :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

eh...referatet,ja.... :sjenert: Skrøt på meg at jeg skulle komme sterkt tilbake med det i dag,men dagen har gått til pakking....Drar til Maldivene i morgen tidlig! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Uansett,dagen var fantastisk!!! Alt var perfekt!!!!! Vi er så lykkelige!!! :hjerter_rundt: Details kommer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ! :hoppe: GOOOOOD TUR!!!!! :hoppe:

Så må du komme innom her med referat så fort du har satt fra deg kofferten når du kommer hjem igjen! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur til Maldivene, Jullan! Det høres jammen bra ut! :briller2:

Og så gleder vi oss til du er tilbake med referat... ;)

:klem: Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk, nå nyter dere late og glade dager langt avsted...ikke minst hverandre! :hjerte:

Håper altså at dere får/har en strålende reise sammen, dere nygifte turtelduer!

Gleder meg til å høre alt når dere kommer hjem! ;)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:vinke:

Da er jeg tilbake etter å ha hatt en fantastisk bryllupsdag og en fantastisk bryllupsreise!

Tusen takk alle for gratulasjoner og hilsninger!

I morgen har jeg vært fru i 3 uker og lever fortsatt på en rosa sky.... :rosaengel: Her kommer referatet fra vår drømmedag:

Fredagen gikk med til pynting og div. og heldigvis hadde vi vært flinke til å forberede godt så dagen ble ikke så stressende. Koste meg på kvelden med mine to forlovere,mimret litt og snakket litt om helt andre ting. Deilig,for jeg hadde jo vært super-nervøs hele uken så jeg trengte å få tankene litt over i andre baner. ;)

Koste oss med hvitvin,jeg drakk bare to glass,og det gjorde underverker!!! Ble akkurat passe avslappet,nervene slapp taket og jeg sovnet med èn gang. Sov faktisk hele natten igjennom.Det hadde jeg aldri trodd!!!

Lørdagen sto vi opp kl 06.00 :Gjesp: og hoppet i dusjen. Skulle være hos frisør kl 08.00. Der fikk vi masse frukt mat og champagne. Fikk ned et par druer og ettehvert når det nærmet seg avreise,et glass champis. Hadde 3,5t som skulle holde mer enn nok,men ble en halvtime forsinket og da ble jeg stresset! 10 min før vi dro ble kjolen kastet på,en stod å prøvde å feste sløret, en tok på meg smykker og en tok på meg leppestift. Mascara tok jeg på selv i bilen :overrasket:

Var ved kirka 5min før og stod litt å ventet på parkeringsplassen. Da kom nervene for fullt! Rett får pappa og jeg skulle inn skalv jeg som et aspeløv.Hadde to brudesvenner ,og bra var det,for da kunne jeg konse litt på dem. De var såååå fine!!! Hadde sjakett akkurat som brudgommen.

Vielsen var nyyydelig og jeg koste meg hele tiden.Mannen min var så kjekk der han stod og ventet på meg. Måtte titte litt på alle gjestene for ikke å gråte for jeg så at min elskling var så rørt. Var redd for at jeg skulle grine gjennom hele,men det gjorde jeg ikke. Var bare så lykkelig gjennom hele vielsen.

Ble kyssig og bilder på kirketrappen før vi dro avgårde i en staselig Rolls Royce til Frognerparken hvor vi skulle ta bilder. Været var perfekt,ikke spesielt mye sol,akkurat passe temperatur så jeg slapp å svette ihjel og attpåtil fikk jeg et par lykkedråper i sløret ;)

Dro videre til festlokalet og der var alle gjestene og ønsket oss velkommen. Vi skålte med alle gjestene,skravlet litt og så var det på tide med middag. Hadde en kjempeflink toastmaster som gjorde en super jobb!! Alle talene var sååå fine og jeg fikk bekreftet enda en gang hvor heldige vi er som har så fine og varme mennesker rundt oss!Mamma og pappa holdt tale sammen og den var så fin!!!!Synes det var så artig at de gjorde det sammen.

Talen som min kjære holdt var utrolig vakker!Romantisk,morsom og alvorlig. Han var så flink og jeg er så stolt av han. Det er ikke det letteste i verden å åpne hele hjertet sitt foran så mange mennesker. Alle gråt og jeg gråt .....

Fikk en kjempefin gave av svigermor under hennes tale; et persisk teppe som vi ble viet på! Hun hadde smuglet det inn i kirken og lagt det oppe ved alteret. Reagerte litt på det teppet da jeg skulle sette meg i kirken,men glemte det fort av naturlige årsaker. Hun og mannen,som dessverre har gått bort,kjøpte det teppet på deres bryllupsreise. De hadde et lykkelig ekteskap og ville derfor gi oss det som lykke til på veien. Og de dagene vi kanskje kom til å ha det litt vanskelig skulle vi ta det frem og minnes bryllupsdagen og løftet vi hadde gitt hverandre.

Underveis måtte vi opp på stolene og kysse og det var artig! Ble heldigvis ikke for mye for det var neimen ikke lett å klatre opp på stolen med brudekjole :overrasket: Ble også kysset av alle mennene mens min kjære var på toalettet :ler: og han fikk gjennomgå av alle damene da det var min tur. Stemningen var på topp hele tiden og det ble en utrolig koselig og artig middag!

Etter middag var det duket for overraskelser!!! Søsknene mine hadde, i steden for å holde tale under middagen, laget en dvd med taler, minner, bilder og artige historier. Ble så rørt! To av kompisene våre hadde laget en dvd med eksene våre....Med dem selv i rollene....Utrolig gøy!!!! Og så var det inn å spise kake. Den var rålekker og kjempegod!!! Fikk ikke spist så mye kake,men har rester i fryseren og så sparte vi på den øverste kaken for å spise den på første bryllupsdag. :)

Så ble det bryllupsvals. Det gikk superbra! Mannen min er skikkelig stolt! Han er gammel hockeyspiller og ikke spesielt "lett på foten". Bandet spilte skikkelig bra musikk og dansegulvet var fullt nesten hele tiden. Ved ett-tiden bestemte vi oss for å dra og ble kjørt til Grand. Hadde leid Tårnsuiten og den var fantastisk!! Helt nydelig! Fikk champagne og jordbær dyppet i sjokolade og masse annen frukt. Vi var utrolig slitne,men lykkelige og koste oss litt med champis og frukt før vi måtte innse at vi var stuptrøtte og måtte legge oss. Ville egentlig ikke ta av meg kjolen for da var liksom dagen over og jeg skulle ikke være brud mer.... :( men det var godt å få den av og for ikke å snakke om hårnålene!!! Hadde 60 stk!!! Litt av et prosjekt å få ut!

Hadde en romantisk bryllupsnatt og sovnet lykkelige i hverandres armer for første gang som mann og kone :bryllup::hjerter_rundt:

Dagen vår var helt fantastisk og alt gikk som planlagt. Vi hadde drømmedagen vår og jeg kan ikke beskrive hvor lykkelige vi er!

Hvetebrødsdagene nøt vi på Maldivene og det var PARADIS!!! Hadde det helt fantastisk og en bedre start på ekteskapet kunne vi ikke ha fått.:hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snufs....så fint dere hadde det! Ble helt rørt jeg nå... Ikke sunt å lese slikt når nervene bobler i magen... ;) Gratulerer nok en gang! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt du er tilbake, Jullan! :klem:

Høres ut som du har hatt en fantastisk dag! :hjerter_rundt:

Håper du koste deg på bryllupsreise også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått bryllup og bryllupsreise.

Høres ut som at dere hadde en kjempeflott dag.

Hvor gikk reisen?

Avataren din hadde jeg på fremsiden av kirkeprogrammet vårt forresten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, så deilig å lese om dagen deres, nå, rett før min egen!!!

Hørtes jo ut som om dere har hatt en fantastisk dag med en påfølgende fantastisk reise! ;)

Vi får ikke se noen bilder da? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede sniktittet på bildene jeg... Og fytti, så fine dere var!!!

Kjekke gommen da, og ikke minst nydelige du!!! :hjerte:

Dere ser lykkelige ut, og du var jo bare en drøm i kjolen din!

:hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...