Gå til innhold

Jullan & Mannens Store Dag 23.07.05


Jullan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja,tenk! Bare 3 dager!!!! Er ganske nervøs nå...... :forvirret:

Mesteparten er i boks,har bare et par ærend igjen som vi skal ta nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det blir sikkert helt supert!

Tror jeg kommer til å senke skuldrene etter vielsen. Det er den jeg er nervøs for.....Gleder meg masse til den,så klart, men det er så høytidelig og jeg er så redd for å begynne å gråte for da slutter jeg ikke,tror jeg....

Kan jo hende at jeg ikke er så nervøs når dagen endelig kommer! Jeg skal ihverfall kose meg!!!! fFokuserer på det og ikke på nervene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det blir sikkert helt supert!

Tror jeg kommer til å senke skuldrene etter vielsen. Det er den jeg er nervøs for.....Gleder meg masse til den,så klart, men det er så høytidelig og jeg er så redd for å begynne å gråte for da slutter jeg ikke,tror jeg....

Kan jo hende at jeg ikke er så nervøs når dagen endelig kommer! Jeg skal ihverfall kose meg!!!! fFokuserer på det og ikke på nervene!!!

Tror vi er nokså like akkurat der... Det er liksom så stort, så mektig, så hevet over oss...i allefall føler jeg det! Så begynner jeg å grine, kommer jeg til å grine fra a - å! :flau:

Det blir sånn skrekkblandet fryd!

Men det blir sikkert utrolig flott! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melder meg inn i hylekoret jeg også! :ler: Det kommer helt sikkert til å gå så fint så.

Mamma fortalte meg at når ho skulle gå inn i kirken, holdt ho på å begynne å grine skikkelig. Men da sa ho til seg selv at "Nei, nå skal jeg ikke grine. Dette er jo en dag man skal smile og være glad!" Og det funka iallfall for kirken! ;)

I og med at klokken er over tolv, er det faktisk bare 2 dager til bryllupet ditt nå!!! :hoppe::danse::hoppe:

Lykke til med innspurten!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,faktisk! BARE 2 DAGER IGJEN!

Og som du sier; det er en gledens dag!!!! Må psyke meg opp så jeg ikke bare griner......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei!

Alt under kontroll!! Det føles fantastisk! Så klart noen ærend igjen,men alt går etter planen og vi har ikke altfor mye stress. Har i og for seg jobbet ganske hardt for det på forhånd. Ville ikke stresse oss ihjel de siste dagene....

Lille My: Vet jeg burde ha vært i seng.........var nerver,ja..... ;)

Endret av Jullan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at alt er under kontroll! Håper virkelig våre siste dager blir slik også... ;) Det er jo planen, men...

Jeg reiser bort i morgen tidlig, så jeg må bare si LYKKE, LYKKE TIL!!!

Det kommer nok til å bli en super dag, og jeg gleder meg til å høre referat! (og kanskje se noen bilder også?... :sjenert: )

:bryllup::hjerter_rundt:

:kose: og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager igjen!!!

:hoppe::bryllup: : :hoppe:

Dette er spennende altså, er jo bare så gira på deres vegne... Ille dette altså, nå på mandag satt jeg med sommerfugler på vegne av søndagselgel? og denne helgen hopper og spretter jeg for dere... Lurer på hvordan jeg kommer til å være den dagen det er min tur!? :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

* 1 DAG IGJEN *

Nå bærer det avgårde til festlokalet for pynting og fiksing! Spennende! Nå er faktisk dagen nesten her!!!

I kveld blir det reker og hvitvin med forloverne mine... ;)

:hjerte::bryllup::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen, Jullan! I MORGEN!!! :hoppe:

Kos deg i dag og, både med pynting og tid med forloverne deres!!! :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen - i morgenn - i morgen - i morgen - i morgen - i morgen...

I MORGEN skal det skje!

:hjerter_rundt::hjerte::hoppe::hjerte::danse::hjerte::bryllup::hjerte::danse::hjerte::hoppe::hjerte::hjerter_rundt:

Endret av TeddyToria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅH! Så søte dere er! :kyss:

Har akkurat kommet hjem fra festlokalet og nå er alt på plass! Ble veldig fint,middagsbordet vårt!

Om en liten halvtime kommer forloverne mine og vi skal kose oss med reker og hvitvin.Gleder meg. Har pakket ned alt som jeg skal ha med til frisør,alt til bryllupsnatten og alt forloverne mine må oppbevare for meg. Rett og slett INGENTING å gjøre! Nå må det bare stå til!!

Egentlig veldig deilig! Nå er vi endelig der!!!! Dagen har vi drømt om så lenge!

Kommer nok med oppdatering før jeg reiser på bryllupsreise 27.07.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er det ikke lenger snakk om dager, men timer!!! :hoppe:

Gleder meg til å høre alt - men først og fremt må du ha en kjempefin kveld sammen med forloverene dine! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...