Gå til innhold

Jullan & Mannens Store Dag 23.07.05


Jullan

Anbefalte innlegg

Tror faktisk ikke det går an og linke til de bildene der...så da er du ikke så dårlig allikevel! :wink:

Utrolig flotte ringer da! :tommelsmil:

Så litt på de jeg også, men de er jo enfarget bare, og Golli SKAL ha tofarget han! *s*

Har du stenen da? Var ikke noe problem å fikse det altså, å lage det sporet helt rundt? Skrev du at du ønsket det i bestillingen da?

Golli har falt helt for de som er nederst til venstre i "viser nr. 36 - 45" han, og de er veldig fine, men jeg vil ha min ring like bred som hans... Også liker vi godt de som er nederst til venstre på førstesiden!

Utrolig mye fint, nesten vanskelig å velge! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja,har sten i min. Fikset ringen her hjemme hos en gullsmed på Majorstua. Hadde ikke tenkt på å gjøre det da vi bestilte ringene,men fant ut etter litt prøving på fingeren at det ville bli finere. Mulig at de kan gjøre det hvis man ber om det for de blir jo laget etter bestilling ettersom jeg har forstått.

Kjempefine ringer de som dere titter på! De har jo kjempemange to-fargede så jeg skjønner at det er vanskelig! Vi slet litt,vi også. Visste at jeg ville at ringen skulle være i hvitt-gull,med sten og bred.Jeg klarte ikke å bestemme meg (det stod mellom to) så da fikk kjæresen siste ordet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann :P

takk for hilsen :wink:

så flinke du e so har så masse klart!! kor utfyllande ska kyrkjeprogrammet ver? lykke til viare i planleggingo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Vet ikke helt hvor utfyllende det er vanlig å ha kirkeprogrammet,men jeg har skrevet inn alle punkter under vielsen,skrevet hva inngangs/utgangsmarsjer heter,hva soloinnslagene heter og hele teksten på de to salmene vi skal ha. Ellers har jeg skrevet navn på prest,organist,sangere og kirketjener. Alt fikk akkurat plass så dette vil jeg ikke forandre på :ler:

Har ikke skrevet ut noen enda,for vi må jo få det godkjent først og det er ikke før uken før....Lenge til..... Vil ha alt klart så fort som mulig jeg,så det ikke blir mer stress enn nødvendig den siste uken,men programmene er klare til å printes ut så det blir jo ikke noe stress,da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote="Jullan

Hvordan går det med din planlegging,da,Tommeline?

Joda, det går framover :-D . Gjestelisten er klar, så nå har vi såvidt begynt å se på bordplasseringen, litt av et puslespill.

Og vi har vært og sett på ringer. Bestemte oss for noen helt glatte i gult gull. Det skulle bare ta et par dager etter at vi bestiller dem, så vi har ikke gjort det enda (men blir nok snart).

Må spørre noen om å bake kaker.

Men syns det meste er i boks.

Må lage bordkort og kirkeprogram også, men vi har ikke helt bestemt oss for salmer enda.

Det er gøy når det begynner å bli form på det hele :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Tusen takk for hilsen i dagboka mi.

Ser ut som om du har det meste på plass ja, så herlig! :D

Er det lov å spørre hvilken kjole du skal ha...? (tror ikke jeg så det noe sted)

Ha en flott helg! :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Lille My!

Klart du får spørre om det :)

Skal ha Pronovias Tanger. Har ikke noe bilde av den,dessverre,men skal ta et når jeg får den tilbake etter tilpassing. Gleder meg!!!! :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, du må finne kjolen og vis oss :hoppe: Alltid spennende å se...

Han en fin helg, Jullan :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!! Nå ringte sydama og fortalte at kjolen er ferdig tilpasset!!!!! Drar NÅ og henter den! Gleder meg sååååå :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
Jippi!!! Nå ringte sydama og fortalte at kjolen er ferdig tilpasset!!!!! Drar NÅ og henter den! Gleder meg sååååå :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Jiiiipiiiii! :hoppe::hoppe::hoppe::danse: :enig_animasjon:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!! Nå ringte sydama og fortalte at kjolen er ferdig tilpasset!!!!! Drar NÅ og henter den! Gleder meg sååååå :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

WEEEEEEEE!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: SÅ GØY!!!

Gleder meg til bilde.... :sjenert:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅH! Nå er jeg sååå fornøyd! Kjolen satt som et skudd! Gleder meg til å prøve den her hjemme med underskjørt,sko og resten av "utstyret"! :) Det blir vel ikke før i morgen siden mannen er hjemme......Veldig hyggelig at han er hjemme,altså,men skulle så gjerne ha prøvd den nå!!!

I går fikk jeg laget ferdig monogrammet på skoene også,så nå mangler bare øredobber og smykke,så er alt som har med min kledsel ferdig! DEILIG!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du er fornøyd med kjolen. :hoppe: Skjønner veldig godt at du har lyst til å prøve med en gang...

Monogram på skoene, det hørtes stilig ut! Hvordan har du gjort det?

Ha en fin kveld da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du er fornøyd med kjolen.  :hoppe: Skjønner veldig godt at du har lyst til å prøve med en gang...  

Monogram på skoene, det hørtes stilig ut! Hvordan har du gjort det?

Ha en fin kveld da!  :klem:

Hei Tommeline!

Så herlig utdrikningslaget ditt hørtes ut! Håper jeg får et i den stilen også.

Skoene ble veldig fine,faktisk. Har limt på små strass-stener (monogrammet) på hælen. Hvis jeg finner ut hvordan jeg kan legge ut bilde så kan du jo få se.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei :P

Er inne og smugleser i boka di og kjenner at jeg blir nesten helt "jøger" selv over denne kjolen din. Så bra og supert dette høres ut :hoppe: Jeg har og veldig lyst til å se på bilde av den :Nikke: Det er jo egentlig helt utrolig at "bare" en kjole skal få oss sååå gira, men sånn er det å skal stå brud :hjerter: Jeg er like gira selv :ler:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :P  

Er inne og smugleser i boka di og kjenner at jeg blir nesten helt "jøger" selv over denne kjolen din. Så bra og supert dette høres ut :hoppe:  Jeg har og veldig lyst til å se på bilde av den :Nikke: Det er jo egentlig helt utrolig at "bare" en kjole skal få oss sååå gira, men sånn er det å skal stå brud :hjerter:  Jeg er like gira selv :ler:  

:vinke:

:vinke: lucky!

Jeg vet!!! Utrolig at man blir sååååå gira!!!! Men det er moro! Det er vel eneste gangen jeg bruker så mye penger på en kjole,og i hverfall på en kjole jeg kun skal bruke èn gang :ler:

Når mannen er ute av huset i morgen skal jeg få tatt et par bilder som jeg kan legge ut her. Har prøvd med skoene mine,så får vi se om jeg har gjort det riktig :)

Er ikke superstødig på data-greier,akkurat :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: lucky!

Jeg vet!!! Utrolig at man blir sååååå gira!!!! Men det er moro! Det er vel eneste gangen jeg bruker så mye penger på en kjole,og i hverfall på en kjole jeg kun skal bruke èn gang :ler:

Når mannen er ute av huset i morgen skal jeg få tatt et par bilder som jeg kan legge ut her. Har prøvd med skoene mine,så får vi se om jeg har gjort det riktig :)

Er ikke superstødig på data-greier,akkurat :ler:

:hoppe: Følge med i morgen :hoppe:

Prøvde å se på skoene dine, men bildet er ikke "hentet" opp enda i KG, må sikkert vente litt :-x Gleder meg til å se :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...