lucky Skrevet 12. juli 2005 #141 Del Skrevet 12. juli 2005 Hei og hå og her er det nye forumet Vet ikke helt hva jeg synes da Hvordan går det med deg??? Har du kommet ajour? Nå kribler det vel dobbelt i magen kan jeg tenke meg Ha en strålende dag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 12. juli 2005 #142 Del Skrevet 12. juli 2005 *vinke* Står til!?? Ønsker deg en finfin sommerkveld videre! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 13. juli 2005 #143 Del Skrevet 13. juli 2005 Tenk, bare litt over en uke igjen.. skjønne godt om du ikke har så mye tid til å være mye innpå forumet nå... Lykke til med de siste forberedelsene, Jullan! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 14. juli 2005 Forfatter #144 Del Skrevet 14. juli 2005 Ja,nå er det IKKE lenge igjen!!! Har derfor vært litt fraværende fra forumet i det siste, det er jo mange tråder å samle... Dessuten ble jeg drukket ut i går!!!! Hadde en helt fantastisk dag,men må innrømme at dagen i dag IKKE er bra. siden kl 12 i dag........ Er fortsatt uggen så referatet må jeg skrive litt senere i dag. Takk for søte hilsner i boken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. juli 2005 #145 Del Skrevet 14. juli 2005 Jaså du har blitt drukket ut!!?? Fortell!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 14. juli 2005 Forfatter #146 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Har endelig fått i meg litt mat og alt tyder på den blir i magen så da benytter jeg sjansen (mens jeg føler meg litt bedre) til å fortelle om dagen i går. REFERAT FRA UTDRIKINGSLAGET MITT 13.07.05 Dagen startet med at mine to forlovere og en venninne stormet inn på soverommet kl 07.00. Ble jo helt satt ut!!! På en onsdag,lissom!! Fikk beskjed om at vi hadde dårlig tid,at jeg skulle ta på meg en olabukse,ha med skift (truse!!!??) og at jeg måtte sminke meg i bilen.... Bilturen endte i Skien. Der fikk jeg bind for øynene den siste biten og geleidet inn i et rom og ble satt i en sofa. Lyset ble slukket og musikken startet og jeg fikk ta av bindet. De viste en filmsnutt av FALLSKJERMHOPPING!!!!!! Fikk jo hjertet i halsen!!! Nå skjønte jeg hvorfor jeg trengte en ekstra truse!(det gikk bra,jeg tisset ikke på meg ) DET ER DET HEFTIGSTE JEG HAR GJORT I HELE MITT LIV!!!!!! Har alt på dvd fra jeg kom inn til jeg fikk champis etter hoppet så nå kan jeg oppleve det (nesten) flere ganger. Spiste lunch i bilen på vei til Sandvika hvor jeg ennå en gang fikk bind for øynene. Ble leid inn i et rom som viste seg å være en ballettsal! Der sto mine to favoritt ballettlærere fra skolen ,som jeg ikke hadde sett på flere år, klare til å gi oss jentene litt ballettundervisning.Her møtte jeg også 4 venninner til. KJEMPEARTIG!! Ble sinnsykt varm for det var jo tross alt strålende sommervær. Neste punkt på dagen var Grand Hotel hvor ytterligere 2 venninner hang seg på + min søster og det var fantastisk å kaste seg ut i bassenget. Jeg fikk ikke bade så lenge,ble kommandert inn i dusjen. Etter deilig dusj ble jeg fulgt inn på et hotellrom Fikk jo panikk!!!! Men det hadde jeg ikke trengt! Der satt en stylist klar og ventet på meg. Det var på tide med forvandling til 1986!!! Fikk krusepermanent,turkis sminke,masse glitter og stas,skinnbukse som satt HØYT oppe i livet,rød paljett topp og gullsko. Måtte også drikke opp en hel flaske champagne! Formen var suuuper!!!! Ble hentet av en taxi og kjørt til et platestudio! hjeeelp! Der skulle jeg selvfølgelig synge inn en låt; Living on a prayer,min favorittlåt i fjortistida. Var jo full så det ble IKKE spesielt bra,men kjempemorro. Har så vidt turt å høre på den i dag i edru tilstand..... Morsomt å ha!!! Så var det piknikk på St. Hanshaugen. Kom til ferdig duket "bord" med fantastisk god mat og drikke og ble vel enda fullere (om mulig ) Var i superform og hadde utrolig artig!!!! Hadde det IKKE bra i dag,men det var uten tvil verdt det!!!! Innimellom slagene fikk jeg litt oppgaver,bla en quiz om min elskling og jeg klarte det med glans (etter ganske lang tid) Hadde en fantastisk dag og fikk virkelig drømme-utdrikningslaget! Er så impnert over venninnene mine som har klart å fikse alt det og er også utrolig takknemlig! Nå må jeg legge meg litt nedpå,kjenner jeg...... Endret 15. juli 2005 av Jullan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 14. juli 2005 #147 Del Skrevet 14. juli 2005 Sååå tøff du er som har hoppet i fallskjerm!!!! Hørtes ut som et supert utdrikningslag!!! Dumt du er dårlig i dag, men sånn er det jo bare av og til... God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 14. juli 2005 #148 Del Skrevet 14. juli 2005 For et tøft utdrikningslag! Du kommer nok til å ha masse gode minner om det, og for ikke snakke om plateinnspilling og dvd som lever for alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. juli 2005 #149 Del Skrevet 16. juli 2005 Hørtes ut som et skikkelig spennende og morsomt u.lag! Flinke venner du har Jeg trodde jo jeg skulle få u.laget mitt i dag..men sitter fortsatt her alene i morgenkåpen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 16. juli 2005 #150 Del Skrevet 16. juli 2005 En uke igjen til du står brud Så utrolig spennende!!! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 16. juli 2005 #151 Del Skrevet 16. juli 2005 Jullan! Åååååååååååhhhh... For et fantastisk utdrikningslag!!! Jeg vil også ha tandemhopp, ballett og piknikk.... (men ikke synge da... ) Så flinke venner du har!!! Også bare en uke igjen til bryllup da gitt!!! :hoppe: Ha en flott lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 16. juli 2005 Forfatter #152 Del Skrevet 16. juli 2005 Ja,tenk! Bare 1 uke igjen!!!! Men jeg må innrømme at nå er nervene ganske tydelige.Kjenner dem hver eneste dag! Vi gleder oss masse,masse så klart,men er litt spente. U.laget var helt fantastisk! Hadde en så super dag!!! I dag har vi vært ordentlig flinke og laget ferdig kirkeprogram,musikk og skrevet ukeplan,laget liste over hvem som skal ringes,hvem som skal ha hvilken beskjed osv Her er det ordning og reda! Ha en riktig god søndag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 17. juli 2005 #153 Del Skrevet 17. juli 2005 Så flittige dere er! Skjønner godt dere er spente! Lurer på hvordan "tilstand" jeg er i 1 uke før bryllupet... Om en uke er du kone!!! Ha en flott søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 17. juli 2005 #154 Del Skrevet 17. juli 2005 Oooh, shit for et u.lag! Det tok kaka altså, så heftig, riv ruskende spennende - full fart, bokstavelig talt!!! Skjønner så altfor godt hvordan formen er, selv hadde jeg vel promille i både en, to og tre dager etterpå! ' Bare 6 dager nå, snart bare 5!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 17. juli 2005 Forfatter #155 Del Skrevet 17. juli 2005 Ja,nå går dagene fort!!! Får sommerfugler i magen hver gang jeg ser tickeren..... Det går fort for deg også nå, TeddyToria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 18. juli 2005 #156 Del Skrevet 18. juli 2005 Skjønner godt sommerfuglene! Har begynt å kjenne dem selv. Tror nok vi skal gjøre som dere, skrive en detaljert liste på det som gjenstår! Mindre enn en uke igjen... håper du klarer å senke skuldrene og kose deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 18. juli 2005 Forfatter #157 Del Skrevet 18. juli 2005 * 5 DAGER IGJEN! * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 18. juli 2005 #158 Del Skrevet 18. juli 2005 * 5 DAGER IGJEN! * ← Gleder meg på dine vegne!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 19. juli 2005 Forfatter #159 Del Skrevet 19. juli 2005 * 4 DAGER IGJEN * Har vært veldig effektive i dag, snakket med kokk,blomsterhandler,sangere,pianist og dratt bord på lokalet vi skal ha festen på. Fikk totalt hetta et sekund der for vi har tatt utgangspunkt i bordoppsettet de har gitt oss og laget plasseringen etter det. Det stemte jo IKKE!!!!! Løste det heldigvis til slutt. Alt går bra om man er 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 19. juli 2005 #160 Del Skrevet 19. juli 2005 Ville bare ønske lykke til med de siste forberedelsene, og ikke minst Lykke til på lørdag! Håper dere får en fantastisk dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå