Gå til innhold

Jullan & Mannens Store Dag 23.07.05

Jullan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Jullan!

Nydelig kjole, nydelige sko og nydelig kirkeprogram!

Wonderful!

Hilsen Anette

jepp,heilt enige!!! du e kjempeflinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde det i et program jeg har som heter American Greeting Cards.

Er det et proram man må kjøpe, eller kan man laste det ned???

Ha en flott dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte det når jeg var i N.Y. i fjor sommer. Tror ikke du får det her hjemme,men du kan kjøpe det over nettet.

Skal lete litt etter siden deres.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå finner jeg ikke akkurat det programmet jeg kjøpte(det var på salg i fjor sommer så det er kanskje ikke så rart? :ler: ),men regner med at disse nye,oppdaterte er mye bedre. herer i hverfall siden deres.

Min erfaring er at det er enkelt å bruke. Er nemlig ikke noe data-geni.... :ler: Bruker det til alt,jeg. Ikke så vanskelig å sette seg inn i. Prøvde meg litt på PhotoShop,men det gav jeg opp :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Heisa!

Vet du, først NÅ klarte jeg å finne kjolebildene dine...og guri, så stilig kjole da! Den var jo så enkel og elegant, på samme tid som den er litt annerledes og tøff!

:tommelsmil:

Ang. ringer så har vi ikke heeelt bestemt oss enda, men du skal være en av de første som får vite! Tusen takk for hjelpen så langt! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Heisa!

Vet du, først NÅ klarte jeg å finne kjolebildene dine...og guri, så stilig kjole da! Den var jo så enkel og elegant, på samme tid som den er litt annerledes og tøff!

:tommelsmil:

Takk! Det er det jeg falt for med kjolen. Den er "ren og pen" og enkel,men samtidig litt annerledes med all den tylldraperingen.

Gleder meg til å høre om ringene!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Det er det jeg falt for med kjolen. Den er "ren og pen" og enkel,men samtidig litt annerledes med all den tylldraperingen.

Gleder meg til å høre om ringene!!! :)

Er det forresten en Pronovias eller noe? De har jo så lekre kjoler, gjennomgående, synes jeg!

Men jeg har faktisk sett på din kjole selv, og drømte litt om den en tid...jeg rakk bare ikke å prøve den før jeg fant min! :ler:

Selv om ringer ikke er bestemt, så heller i allefall JEG mest mot disse - fra chanti selvsagt! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det er Pronovias. Tanger heter den.

Syntes jo hun brudekjole-dama var helt ute og sykle når hun ville jeg skulle prøve den! Syntes ikke den var "meg",liksom når den hang der,selv om jeg syntes den var fin.

Falt jo med èn gang da jeg fikk den på meg.Så feil kan man ta.... :ler: Og svigermor begynte og gråte...... Skulle bare ønske jeg hadde ordentlig fine bilder for den kommer liksom ikke til sin rett på de "nedenfra og opp" bildene mine :ler:

De ringene som du heller mest mot er skikkelig fine,synes jeg! (er det lov å si at jeg synes de er finere enn de Golli vil ha :roll: :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det er Pronovias. Tanger heter den.

Syntes jo hun brudekjole-dama var helt ute og sykle når hun ville jeg skulle prøve den! Syntes ikke den var "meg",liksom når den hang der,selv om jeg syntes den var fin.

Falt jo med èn gang da jeg fikk den på meg.Så feil kan man ta.... :ler: Og svigermor begynte og gråte...... Skulle bare ønske jeg hadde ordentlig fine bilder for den kommer liksom ikke til sin rett på de "nedenfra og opp" bildene mine :ler:

De ringene som du heller mest mot er skikkelig fine,synes jeg! (er det lov å si at jeg synes de er finere enn de Golli vil ha :roll: :oops: )

Da er vi på nett!

Det "samme" skjedde meg med min kjole nemlig! Husker det var mamma som fant den frem, og absolutt ville jeg skulle prøve den! Mens jeg bare så dumt på henne og sa "mener du det seriøst???". For kjolen var jo ikke fin, eller meg, overhodet der den han på en henger. På trass endte det med at det var den første kjolen jeg prøvde, og den bare tok meg med storm! :oops: Det var helt fælt, for jeg ble jo nesten forelsket i meg selv der jeg stod! :ler: Den var så fiiiiiin. Husker jeg fant en kjole til som jeg likte, men utover det så ble absolutt alle andre kjoler til slutt bare sammenlignet opp mot den ene og jeg var solgt! :-)

Du har veldig godt lov til å si at du synes "mine" er finere enn Golli "sine", for jeg er jo helt enig! :ler: Men, vi får se! Jeg vil ikke krangle, og hvis han overhodet ikke er åpen for forhandlinger om "mine", så skal ikke jeg være vanskelig, for de andre er jo veldig fine de også. Jeg har bare en tanke mer sansen for at "mine" er bredere og mer avrundet i kantene - mer elegant delte også, i mine øyne...

Så nå får jeg bare :kysse: og spille på :sexy:!

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte kjolehistorien din, Jullan! :rosasmil:

Du får legge ut bilder når du bruker den på "ordentlig"! Da blir det nok tatt nok bilder...

Ha en fin dag :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte kjolehistorien din, Jullan! :rosasmil:

Du får legge ut bilder når du bruker den på "ordentlig"! Da blir det nok tatt nok bilder...

Ha en fin dag :klem2:

Det blir nok tatt nok bilder,ja. Legger sikkert ut noen her..... Ha en strålende dag,du også! :klem: Jeg skal på jobb,jeg,phu..... :-( Siste 3 dager nå og da er jeg ferdig for sesongen! JIPPI!!!! :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi.hi! Nå har jeg fått vite når UL til min kjære er! Han kommer til å bli rundlurt, for denne datoen har han INGEN aning om.

Han skal jobbe den kvelden(egentlig) og hans forlover er bortreist. Men det fikk jeg vite at var bare tull. Han reiser ikke bort før mandagen etter....Han må da holde seg inne i dagene før......hi,hi.

SÅÅÅÅÅ MORSOMT!!!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SÅ gøy!!! :ler: Jeg vet også når utdrikningslaget til H er, og må nok prøve å ordne med en bra dekkhistorie... :D

Ha en flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...