Gå til innhold

MIN DRØM!

nurseBetty

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

cons: takk,så søte du e :P e kjempefint vær her heima idag :wink: den bunaden e kjempefine den!!! e du ofte heima?

:klem: Klem til deg vennen...

Er vel nesten to år siden jeg var "heime" sist.. Vi solgte huset til bestemor i fjor, så nå har vi liksom ikke et fast sted å være... Men når jeg var mindre var vi på halsnøy hver sommer. Ble litt kjedelig når jeg ble eldre, er ikke så veldig mye å finne på på den øya... :ler:

Men skal en tur å besøke gudmoren min på Stord enten denne sommeren eller neste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: og :hoppe:

Står til?

Middag hos svigers e ein fiiine ting :ler:

Må bare få sei at eg e storfornøyd me mitt sett og, kjempekjekke :hoppe:

Kjempesmart å ønska seg reisegavekort i bryllupspresang :ler:

Du, va du på butikken i dag?? Eg såg ei me tvillingvogn, og tenkte at da kanskje va du? :sjenert:

Kor gammal e mannen din, kanskje eg veit kem han e?

Oisann, klåkko e snart hal ett :o

Då e da sengeti, natti :P

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: og :hoppe:

Står til?

Middag hos svigers e ein fiiine ting :ler:

Må bare få sei at eg e storfornøyd me mitt sett og, kjempekjekke :hoppe:

Kjempesmart å ønska seg reisegavekort i bryllupspresang :ler:

Du, va du på butikken i dag?? Eg såg ei me tvillingvogn, og tenkte at da kanskje va du? :sjenert:

Kor gammal e mannen din, kanskje eg veit kem han e?

Oisann, klåkko e snart hal ett :o

Då e da sengeti, natti :P

:sove:

mannen min e 20...eg e ein del eldre :ler: lita m mørkt kort hår :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har også utruleg flotte svigerforeldre! ;) Det må vere noko med desse Hardingane' date=' altså! :)[/quote']

jepp,flotte folk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

halloen! her e eg...,men eg e litt sinte :evil: altså...hadde jo tenkt å ver sprek,fast og fin t denna sommaren,men e eg da? neeeeei,sitte her m chips og cola,og trøste meg sjølv m at imåro,.....då ska eg bjønna trena....ikkje at eg trur på da,men da e jo godt å ha mål her i livet :ler:

e jo ganske glae då...fekk mi første invitasjon t bryllup i dag :hoppe: jippi, 6 august gifte venninna mi seg,og eg ska komma!!!! visst jo da,men da e no nåke spesielt m ein invitasjon :wink: tenk så gøy da blir;me kjeme t å få bryllupsdag ein dag før dei :ler: gler meg t å gå i bryllup :hoppe:

om tre veka ska eg ut på tur og handla meg slør og underskjørt :hoppe:

har eg heilt glømt å fortelja...på lørdag overraska min kjære meg m å skaffa barnevakt og tok meg m ut på middag!!! wooohooo,gjett om eg blei glae :-? :ler: åt så ufatteleg masse ,så gjekk me heim og såg film :P fantastisk å eta ute!!! eit år si sist :-( har nok funnet den aller bestaste for meg :hjerter:

har sitt litt på frisyrer,og har funnet ut at eg må få langt hår snart...så masse fint m krøller og langt hår! ååå kor eg spara,kjenne nesten at da vekse :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei søte morsomme du!

Så søt din kjære er.. Deilig med slike kosekvelder. :)

Kjenner til det med å spare til langt hår... har spart i to år nå... lengter etter en kortere enklere frisyre, men må nok vente til etter bryllupet.. Hva gjør man ikke for å se flott ut på denne ene dagen...? :ler:

Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei søte morsomme du!

Så søt din kjære er.. Deilig med slike kosekvelder. :)

Kjenner til det med å spare til langt hår... har spart i to år nå... lengter etter en kortere enklere frisyre, men må nok vente til etter bryllupet.. Hva gjør man ikke for å se flott ut på denne ene dagen...? :ler:

Ha en flott dag!

åååå,så søte du e,so snille :hoppe:

ja,trivst best m kort,men den dagen ska eg ha langt hår m krølla og alt....må berre spara litt(masse) først :ler:

kosa deg du å :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparar fælt eg også' date=' håret mitt er litt lengre enn dette no... :) Kor langt hår har du?

oiii,du har jo langt hår jo :P har vel på skuldrane når jula kjem :cry: da e kort da :cry: men men kan vel gjer nåke m da og...? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

oiii,du har jo langt hår jo :P har vel på skuldrane når jula kjem :cry: da e kort da :cry: men men kan vel gjer nåke m da og...? :klem:

Det går jo an å få slik hår-forlenging? Går sikkert fint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo an å få slik hår-forlenging? Går sikkert fint! :)

ja,nåke må eg jo gjer!! ska ver skamfin :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du blir sikkert drit-lekker!!! :sjarmor:

ååååå,så søøøøte du eee :Nikke: !!!!

:o ville ikkje satsa penger på da :hoho: neida...tenkte eg sku bli drømmedama t maen min,eg. :roll: og da kan ikkje bli så vanskelig ittesom han sa at eg e meir enn han har drømt om og sinnsjukt flotte...(ehhh... :ler: ) han e no vel søte då?? :hjerter:

no e min kjære ute og jobba i hagen :sjarmor: me leige hjå svigers t me får nok peng t å kjøpa sjølv :cry: men då altså..ja,då ska me kjøpa leilighetn me bur i og pussa opp :o ska få da so fint :hoppe:

hadde min kjære svoger på besøk idag :wink: han ska ver m å sjå på lokalet(...snart :P ),men meinte da ikkje e plass t min stadig voksande gjestelista.. :evil: :cry: ....men me får sjå...vil sånn ha alleisamen!!! :roll: ska t lokalet og sjekka koss da e m fat og glas,kor mange bord me trenge og kor mange meter duk eg må sy...gler meg ,sjølv om eg ikkje har sydd si ungdomskulen :ler: ska bli bra!

dessutan har eg plana om å ver so fine at ingen legge merke t dukane :hoho:

sa t svogern min idag at min plan e at forloverne ska lesa dikt i kyrkja(han e min manns forlover :) ) ,og han berre smilte :P ingen nekting som eg først trudde :hoppe:

så kom brodern på besøk m masse heimarøykt laks og makrell :P

for ein herleg dag,dere :hoppe::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Lokale-inspeksjon er gøy!!! :) Har du funne ut kor du skal kjøpe duk-stoff? På ein måte syns eg det er litt dumt å sy dukar, i staden for å leige, sidan vi sikkert ikkje treng sååå mykje dukar etter bryllupet, men så er det jo litt kjekt å ha nokon då.... Det aller beste hadde kanskej vore å delt på dukar med nokon kanskje..... Kunne det vore ein idè for deg, nurseBetty......? Eller syns du det er teit.......? :roll: *spørre forsiktig*

Kor mange gjester har du på den foreløpige gjestelista di, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lokale-inspeksjon er gøy!!! :) Har du funne ut kor du skal kjøpe duk-stoff? På ein måte syns eg det er litt dumt å sy dukar, i staden for å leige, sidan vi sikkert ikkje treng sååå mykje dukar etter bryllupet, men så er det jo litt kjekt å ha nokon då.... Det aller beste hadde kanskej vore å delt på dukar med nokon kanskje..... Kunne det vore ein idè for deg, nurseBetty......? Eller syns du det er teit.......? :roll: *spørre forsiktig*

Kor mange gjester har du på den foreløpige gjestelista di, forresten?

jepp!!! gler meg t inspeksjon :P

tenkte eg sku kjøpa samme so deg på ikea...ska me dela kanskje?? så spara me peng begge to? ikkje teit i da heile!!! du e ei lito luring du ,veslo :hoho:

har komt opp i 80....iiiik,må nok kutta ned litt...budsjettet va for høgt m 60 gjesta ,so....men alle kjeme jo ikkje,elle ka? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

tenkte eg sku kjøpa samme so deg på ikea...ska me dela kanskje?? så spara me peng begge to? ikkje teit i da heile!!! du e ei lito luring du ,veslo :hoho:

Det hadde jo vore heilt toppers å delt då, sydd og betalt halvparten kvar, kanskje? Og låne andre halvpart av den andre når vi giftar oss? Det hadde jo i grunnen vore heilt perfekt.... :) Vi kan jo prate meir om det når vi treffes kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo vore heilt toppers å delt då, sydd og betalt halvparten kvar, kanskje? Og låne andre halvpart av den andre når vi giftar oss? Det hadde jo i grunnen vore heilt perfekt.... :) Vi kan jo prate meir om det når vi treffes kanskje?

jepp :P

eg får ikkje barnevakt t neste veka,men kan me møtast ein gong seinare kanskje?? litt nærmere enn bergen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: må le litt ,for eg e so skrekkelig glae i dag!!!

ikkje nåke spesielt egentlig,berre ein goe bjønnelse :P

mine søte små lot meg sova t nesten halv ti idag!!! nurseBetty+søvn= :hjerte: tjihi...

nå e eg og min kjære i full gang m å laga forsida på inbydelsene.da e so kjekt å gjer da ilag,blir so glae når han e m!! :P

helde på å styra på m å gjer min kjære glae :P ingenting e bedre enn happy mann rett før lønningsdato :hoho: uansett...elle anyway.. :ler: har fått barnevakt t mine to minste,så fere me tre andre på hyttetur m svigers og svogern :P kan me ha ein fine kveld m ting som min kjære lika,og ein fjelltur dagen itte :wink: eg e so smart,åååå ko smart eg eeee :hoho:

hadde brodern på besøk igår :P reiste i dag tidleg...,men før han for gav han jenta mi to store sjokolader,FØR frukost :evil: men da e vel da onkler ska gjer?? hu fekk eta den eine itte frukost,men må vent m den andre..."mamma kan eg få...?" e eg streng? :-?

ha ein go dag alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...