Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er morsom du! :) Blir så på godt humør av deg!

Koselig å lage innbydelser. Hva slags farger og mønster og slikt har dere valgt?

Jeg og vil på hyttetur... :sur: Vi skal prøve å komme oss bort noen dager vi også..men det er vanskelig fordi vi jobber så forskjellig... Men uansett blir det bryllupsreise i september! :)

Og du..holder med deg i å være litt streng angående sjokolade! :wink: (ser alt for mange tykke unger på jobb som griner seg til godteri samme hvilken dag eller tid det er.... :roll: )

Skrevet

Du er så sprudlende og energisk! En skikkelig vitamininnsprøytning en slik grå og trist torsdag (her jeg bor da)!!!

Ha en strålende fin dag!

:vinke:

Skrevet
Du er så sprudlende og energisk! En skikkelig vitamininnsprøytning en slik grå og trist torsdag (her jeg bor da)!!!

Ha en strålende fin dag!

:vinke:

:hoho: hadde eg berre brukt energien på trening istaden for tastaturet :hoho: menmen... detta e kjekkare :Nikke:

Skrevet

:hoho: hadde eg berre brukt energien på trening istaden for tastaturet :hoho: menmen... detta e kjekkare :Nikke:

:ler:

Joda, men det er godt - for da vet jeg at jeg ikke er den eneste! :tunge1::ler: Jeg burde seriøst tråkket noen kilometer på den sykkelen jeg nå... *hmpf*

Men KG er MYE kjekkere! :kghjerte:

Skrevet
Du er morsom du! :) Blir så på godt humør av deg!

Koselig å lage innbydelser. Hva slags farger og mønster og slikt har dere valgt?  

Jeg og vil på hyttetur... :sur: Vi skal prøve å komme oss bort noen dager vi også..men det er vanskelig fordi vi jobber så forskjellig... Men uansett blir det bryllupsreise i september! :)  

Og du..holder med deg i å være litt streng angående sjokolade! :wink: (ser alt for mange tykke unger på jobb som griner seg til godteri samme hvilken dag eller tid det er.... :roll: )

lyse farger,ikkje heilt bestemt ennå,men liker champagne farga :) ska laga t bilde av meg og min kjære på forsida,kanskje bilde av kyrkja me ska gifta oss i eller hytta,som betyr masse for oss :wink: har lyst til å ha eit flortynt ark inni,som invitasjonen står på,og feste arket m sølv tråd :P hørres rart ut,men trur da ska bli bra :wink:

ja,greit m ein avkobling,komma seg litt vekk :ler:

ska ver m på fiske(og late so eg lika da :ler: ) og gå på fjelltur og komma levande ne igjen :hoho: blir nok gøy,blir alltid da :hoppe: kin vett...kanskje me kan prata litt bryllup og :hoho: ska tvinga dei t å lika da :evil: :hoho:

e so kjekt når dåke alle kjeme innom!!! e bliiiir so glae :hoppe:

Skrevet

Blir nok flotte innbydelser! Vi har også lyse farger.. perlehvitt og lys mintgrønn på noen og perlehvitt og lys gammelrosa på andre.. veldig enkelt og pent. :)

Og forresten: Selvfølgelig besøker vi dagboka til en så utrolig blid og koselig jente! Vanskelig å la være..! :klem:

Skrevet
Blir nok flotte innbydelser! Vi har også lyse farger.. perlehvitt og lys mintgrønn på noen og perlehvitt og lys gammelrosa på andre.. veldig enkelt og pent. :)

Og forresten: Selvfølgelig besøker vi dagboka til en så utrolig blid og koselig jente! Vanskelig å la være..!

åååå,da hørres kjempefint ut,søtt :P

:hoppe::hoppe::hoppe::klem:

Skrevet

woooohoooo :hoppe: meget godt kjent :hoppe::hoppe::hoppe:

Skrevet

Hihi :ler: Leste gjennom hele dagboka di og det var morsom og koselig lesning! :)

Du er jo virkelig inne på detaljplanlegging med invitasjoner, duker og det hele, så jeg blir nesten litt stressa - men trøster meg med at du gifter deg helgen før meg så da har jo jeg myyye bedre tid! :)

Fin kjole du har funnet deg! Må være digg å bare finne drømmekjolen med én gang! Jeg er av typen som kommer til å prøve 100 kjoler og så ikke huske hvem som var finest. :ler:

Ha en strålende ettermiddag!

Skrevet
Hihi :ler: Leste gjennom hele dagboka di og det var morsom og koselig lesning! :)

Du er jo virkelig inne på detaljplanlegging med invitasjoner, duker og det hele, så jeg blir nesten litt stressa - men trøster meg med at du gifter deg helgen før meg så da har jo jeg myyye bedre tid! :)

Fin kjole du har funnet deg! Må være digg å bare finne drømmekjolen med én gang! Jeg er av typen som kommer til å prøve 100 kjoler og så ikke huske hvem som var finest. :ler:

Ha en strålende ettermiddag!

planlegging e GØY!!!!! :ler:

me har goe tid,berre eg so e klar t å gifta meg viss me plutseleg vinne i lotto :hoho:

trudde og eg aldri kom t å finna meg kjole,men så... :hoppe:

Gjest Seleena
Skrevet

halloen Seleena :kul: takk,so snille du e :enig_animasjon:

kvinnhering her ja :ler: kor i kommunen e du frå?? nei,ingen silje....fløtta hit for ni år si,so familien e i bergen... hmmm,ja,e nok sånn da e ja...mmm :hoho:

Hei igjen :vinke:

litt sein med å svara, men såg ikkje innlegget ditt før no. Hadde du tvillinga sa du? Typen 20? Høg mørk ein med snille auger?? Har du jobba på statoil? ..

Detta e som bingo!! *Venter på svar* :hoho:

Da e utruli befriande å skriva i dagboko di, for eg kan skriva dialekt! Yey!

Eg e frå Husnes/Valen men ikkje sei da te nåken ;) Prøve å vera anonym, men da går ikkje heilt når eg finne naboa på nette!

Skrevet

Hei på deg :vinke:

Har du det bra??

Tusen takk for hilsen i dagboka mi :klem:

Har nett sendt oppgaven min så nå er jeg tilbake for fullt iiiiihhhhaaaaa..

Skal du på noe kjekt i helgen da??

Du er forresten kjempe flink med planlegging. Tar igjen meg jo :tunge1:

ha en super torsdag :blomst:

Gjest gjest1
Skrevet

Vi må møtes i sommar ein gong, ja! :) Gledar meg allereie eg!!!!! Hihi....

Invitasjons-tankane dine høres forresten kjempe-fine ut!!! Magnetkort kan du bestille på www.vistaprint.se :)

Skrevet

Hei igjen :vinke:

litt sein med å svara, men såg ikkje innlegget ditt før no. Hadde du tvillinga sa du? Typen 20? Høg mørk ein med snille auger?? Har du jobba på statoil? ..

Detta e som bingo!! *Venter på svar* :hoho:

Da e utruli befriande å skriva i dagboko di, for eg kan skriva dialekt! Yey!

Eg e frå Husnes/Valen men ikkje sei da te nåken ;) Prøve å vera anonym, men da går ikkje heilt når eg finne naboa på nette!

ehhhh ja...nå vil eg vett kin du e.. :P eg ekje anonym,så då...hmmmm :roll: PM?

Skrevet
Hei på deg :vinke:

Har du det bra??

Tusen takk for hilsen i dagboka mi :klem:

Har nett sendt oppgaven min så nå er jeg tilbake for fullt iiiiihhhhaaaaa..

Skal du på noe kjekt i helgen da??

Du er forresten kjempe flink med planlegging. Tar igjen meg jo :tunge1:

ha en super torsdag :blomst:

:P heisann vennen!!! :vinke:

så kjekt at du e ferdig m oppgava :P

eg og min kjære ska på hytto ilag m svigers :P fiska og gå fjelltur :wink:

du då? nåke gøy :-? ???

:klem:

Skrevet
Vi må møtes i sommar ein gong, ja! :) Gledar meg allereie eg!!!!! Hihi....

Invitasjons-tankane dine høres forresten kjempe-fine ut!!! Magnetkort kan du bestille på www.vistaprint.se :)

weeee,eg og :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Så bra!!!! :) Skal de vere heime i heile sommar, de eller?

Skrevet

Takk for besøk i dagboken min :rosasmil:

Skal si du er ivrig her!

Høres fint ut med invitasjonene du har tenkt. Morsomt å holde på med sånt, koselig putlearbeid.

Skrevet
Så bra!!!! :) Skal de vere heime i heile sommar' date=' de eller?[/quote']

jaaa ,berre sparing nå :roll: blir nåken daga på hytto,koseleg og masse ro... :P men utan KG :cry: då kjeme eg t savna alle sammen :cry: men nå e eg her :P

:klem:

Gjest gjest1
Skrevet

Hytta er kos!!! Skal på hytta vi også, det er deilig!! :) Men først blir det jobbing nokre veker, så då må vi treffast!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...