Gå til innhold

Hva kjennetegner menn som kjøper sex?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, jabx skrev:

Og hvem ga deg rett til å diktere på hvilke premisser andre skal ha sex? Skjerp deg.

Jeg skal skjerpe meg fordi jeg mener folk skal ha sex fordi de har lyst, ikke fordi de ?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Thyra skrev:

Jeg skal skjerpe meg fordi jeg mener folk skal ha sex fordi de har lyst, ikke fordi de ?!?

Nå prøver du å snike deg unna. Du skrev ikke noe om tvang i innlegget jeg svarte på. Det er uredelig av deg å forandre på argumentet ditt for å slippe å bli konfrontert med det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Thyra skrev:

Det er vanskelig å diskutere med  noen som ikke ser forskjellen på å ha en normal men kjedelig, slitsom eller ensformig jobb og det å bli utnyttet seksuelt for å ha til livets opphold. Som ikke ser forskjellen på lystbetont og ulystbetont sex. 

Det er ikke lyst eller ulyst som er relevant, men om personen gjør det frivillig eller ikke. Det er ikke sikkert det er lystbetont å stå opp grytidlig for å kjøre søppel, men det betyr ikke at det er galt.

Det får være opp til hver enkelt å avgjøre på hvilke premisser man skal ha sex.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Thyra said:

Vi kan alltids tenke at menn som kjøper sex har en psykisk lidelse, og at sexkjøp blir en form for terapi. Men slik er det ikke. 

Link? Regner med du har noen informasjon om dette, siden du utelukker det som en mulighet?

Anonymkode: 4e8dd...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, jabx skrev:

Nå prøver du å snike deg unna. Du skrev ikke noe om tvang i innlegget jeg svarte på. Det er uredelig av deg å forandre på argumentet ditt for å slippe å bli konfrontert med det.

Det er ikke alltid noen som står i bakgrunnen og tvinger den prostituerte til å selge kroppen sin. Men i de fleste tilfeller selger ikke folk sex fordi de har lyst på kunden. Alle må ha en inntekt, penger til tak over hodet og mat i magen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, jabx skrev:

Det er ikke lyst eller ulyst som er relevant, men om personen gjør det frivillig eller ikke. Det er ikke sikkert det er lystbetont å stå opp grytidlig for å kjøre søppel, men det betyr ikke at det er galt.

Det får være opp til hver enkelt å avgjøre på hvilke premisser man skal ha sex.

 

Du forstår virkelig ikke forskjellen på å kjøre søppel, vaske gulv, male takk, bygge veier eller hva det skulle være når man ikke har lyst og å ha sex når man ikke har lyst, med noen man ikke har lyst på? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt sex, og kona vet om det. Det fortalte jeg henne et par måneder inn i forholdet, da hun rett og slett spurte om det, og jeg svarte ærlig. Hun dømte meg ikke for min fortid, og det fortalte meg at hun er et godt menneske det er verdt å satse videre på. Hadde hun ikke ville være med meg etter å få vite noe sånt, så er det helt greit, fordi da ville ikke jeg vært med henne, heller. Moralister og dømmende mennesker er det verste jeg veit.

Ville selvsagt aldri gjort det nå, det er å være utro. Har aldri, og kunne aldri tenke meg, å være utro.

Anonymkode: 52365...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann. 40, fra Oslo. Tror jeg kjenner sånn cirka like mange som har kjøpt som ikke har kjøpt.

Tror ikke jeg klarer finne så mange likhetstrekk blandet kjøperne egentlig. Alle mulig menn, på tvers av alder, inntekt og sivilstatus.

For min egen del dreier det seg mest om at jeg vil beholde familien min, og sexkjøp er da mindre risiko for å bli oppdaget enn om jeg skulle være utro med en kollega eller dame på byen.

Anonymkode: dcfe5...388

Slike som deg er flertallet av de som kjøper.

Anonymkode: f51b0...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kjøpt sex, og kona vet om det. Det fortalte jeg henne et par måneder inn i forholdet, da hun rett og slett spurte om det, og jeg svarte ærlig. Hun dømte meg ikke for min fortid, og det fortalte meg at hun er et godt menneske det er verdt å satse videre på. Hadde hun ikke ville være med meg etter å få vite noe sånt, så er det helt greit, fordi da ville ikke jeg vært med henne, heller. Moralister og dømmende mennesker er det verste jeg veit.

Ville selvsagt aldri gjort det nå, det er å være utro. Har aldri, og kunne aldri tenke meg, å være utro.

Anonymkode: 52365...eaa

Så eneste problemet med å kjøpe sex nå er at det ville vært utroskap? Ellers er det helt greit? 

Man trenger ikke å være dømmende og moralist for å ha problemer med at noen i sin fortid har utnyttet andre seksuelt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som kjennetegner en mann som har kjøpt sex:

 

Svar: at han er mann og har kjøpt sex. 

Anonymkode: 8902e...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
13 timer siden, herzeleid skrev:

Har du noe kilde på dette? De fleste jeg vet om at har kjøpt sex har vært attraktive og hatt lite problemer med å få seg noe. For mange virker det å handle mer om lett tilgang på attraktive kvinner, uten å måtte ‘kaste bort’ tid på turen på sjekking.

Det er ikke vanskelig å se og skjønne at de som får minst sex er desperate og må kjøpe.

11 timer siden, jabx skrev:

Dette er nok en myte, dessverre.

Langt i fra. Det finnes nok unntak, men alt for mange kjøper når de ikke får seg noe. Hvorfor ellers bruke penger på horer når man får nok sex GRATIS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En grunn til at jeg kjøper sex er at jeg har fetisjer kona ikke vil være med på. 

Ikke at jeg skylder på henne, men det kunne vært unngått hadde hun vært mer åpen og kinky.

Anonymkode: dcfe5...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker said:

En grunn til at jeg kjøper sex er at jeg har fetisjer kona ikke vil være med på. 

Ikke at jeg skylder på henne, men det kunne vært unngått hadde hun vært mer åpen og kinky.

Anonymkode: dcfe5...388

Har du snakket med henne om dette, og hva du har lyst til?!

Anonymkode: a53fa...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du snakket med henne om dette, og hva du har lyst til?!

Anonymkode: a53fa...c5d

Ja selvfølgelig 

Hun er av typen som syns ting er «ekkelt»

Anonymkode: dcfe5...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja selvfølgelig 

Hun er av typen som syns ting er «ekkelt»

Anonymkode: dcfe5...388

Hvilke fetisjer snakker vi om her nå, hvis jeg kan spørre?!?

Anonymkode: a53fa...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Thyra skrev:

Det er ikke alltid noen som står i bakgrunnen og tvinger den prostituerte til å selge kroppen sin. Men i de fleste tilfeller selger ikke folk sex fordi de har lyst på kunden. Alle må ha en inntekt, penger til tak over hodet og mat i magen. 

Saken er at du skrev: "det skal være lystbetont, ikke en sur ubehagelig plikt"

Du har ingen rett til å diktere på hvilke premisser andre skal ha sex. Hvis noen er villige til å ha "pliktsex" mot penger så er det deres sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Thyra skrev:

Du forstår virkelig ikke forskjellen på å kjøre søppel, vaske gulv, male takk, bygge veier eller hva det skulle være når man ikke har lyst og å ha sex når man ikke har lyst, med noen man ikke har lyst på? 

Det er ingen relevant forskjell her, så lenge vedkommende gjør det frivillig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kvelertak skrev:

Det er ikke vanskelig å se og skjønne at de som får minst sex er desperate og må kjøpe.

Langt i fra. Det finnes nok unntak, men alt for mange kjøper når de ikke får seg noe. Hvorfor ellers bruke penger på horer når man får nok sex GRATIS.

Fordi det som er "gratis" egentlig ikke er gratis, og kan ta mye tid å "pleie". Tid er penger. Det samme er middager, gaver, og hva annet det måtte være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.10.2019 den 15.07, Resignert skrev:

Hva med å spørre hvorfor de gjør det? Istedenfor å fordømme? Kan jo kanskje være noe å lære av det...

En ting er helt sikkert. Etterspørselen etter attraktive, kåte, ukompliserte, hyggelige kvinner er iallefall 100 ganger større enn tilbudet...

Du tror at majoriteten av prostituerte selger sex fordi de er kåte??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...