Gå til innhold

Hva kjennetegner menn som kjøper sex?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 hours ago, jabx said:

Du mener at det bare er de med makt og status som går til prostituerte?

Mener mange kvinner og bytter sex  mot status og penger. Ikke kun professionelle. At det skjer gjennom forhold og ikke kun engangstransakskjon. 

Anonymkode: 940b1...20c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 hours ago, AnonymBruker said:

De fleste menn som kjøper sex har kone og barn. Det er ikke incels som kjøper det som mange tror. Har hørt det fra en tidligere venninne som solgte sex en stund. Hun sa at mange kvinner helt sikkert ville blitt sjokkert om de fikk vite hva mennene deres gjør. Det er oppegående, voksne menn med familie, bra jobber og bra utseende. 

Anonymkode: e7ef5...b7c

Mens damene tar jentetur til Paris, Milano, Miami, Roma, og vi vet hva som skjer der...

Anonymkode: 940b1...20c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Thyra skrev:

Er det forskjell på å synge for noen du ikke har lyst på, snekere eller kjøre flyttelass for noen du ikke har lyst på, vaske for noen du ikke har lyst på, og å ha sex med noen du ikke har lyst på??? 

Det handler heller ikke bare om å "selge dåsa si". Det kan like gjerne være du som selger rasshølet ditt.... 

Ja, det kan like gjerne være salg av rasshøl. Det var ikke poenget. For det første står det lengre oppe at jeg snakker om de som går inn i yrket av eget valg, og for det andre var det ikke et forsøk på å bagatellisere prostitusjon. Det var rett og slett et forsvar for de som selv har valgt dette yrket. Idrettsstjerner, sangstjerner osv. hyller vi, samtidig som vi ser kraftig ned på de som har valgt å ta andre deler av kroppen i bruk i sitt yrke

Anonymkode: 4ddca...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det kan like gjerne være salg av rasshøl. Det var ikke poenget. For det første står det lengre oppe at jeg snakker om de som går inn i yrket av eget valg, og for det andre var det ikke et forsøk på å bagatellisere prostitusjon. Det var rett og slett et forsvar for de som selv har valgt dette yrket. Idrettsstjerner, sangstjerner osv. hyller vi, samtidig som vi ser kraftig ned på de som har valgt å ta andre deler av kroppen i bruk i sitt yrke

Anonymkode: 4ddca...6b3

Jeg ser ihvertfall ikke ned på de som selger sex. Jeg ser ned på de som kjøper. Alle skal selvsagt få liv å gjøre som de vil med egen kropp, av de motiver de måtte ha. Men å betale for å gjøre som man vil med andres kropp, er ikke ok. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det kan like gjerne være salg av rasshøl. Det var ikke poenget. For det første står det lengre oppe at jeg snakker om de som går inn i yrket av eget valg, og for det andre var det ikke et forsøk på å bagatellisere prostitusjon. Det var rett og slett et forsvar for de som selv har valgt dette yrket. Idrettsstjerner, sangstjerner osv. hyller vi, samtidig som vi ser kraftig ned på de som har valgt å ta andre deler av kroppen i bruk i sitt yrke

Anonymkode: 4ddca...6b3

Så du er klar for å selge rasshølet ditt anytime, i tilfelle du har lite penger i en periode?

Anonymkode: a8e95...7f6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Du aner ikke hvor lett det er å lure menn, altså... Er utrolig mange flere enn bare prostituerte som faker orgasme og begeistring i senga. 

Anonymkode: a78b0...32d

Da er det jo litt interessant å tenke over hvorfor disse damene gjør det....Noen slags belønning må det jo være snakk om, f.eks et lukrativt skilsmisseoppgjør noen år frem i tid. Eller villa, volvo, søte barn og golden retriever. Er nok redd for at plettfri moral og en idealistisk innstilling ikke er særlig mer utbredt blant kvinner enn blant menn....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, Resignert said:

Da er det jo litt interessant å tenke over hvorfor disse damene gjør det....Noen slags belønning må det jo være snakk om, f.eks et lukrativt skilsmisseoppgjør noen år frem i tid. Eller villa, volvo, søte barn og golden retriever. Er nok redd for at plettfri moral og en idealistisk innstilling ikke er særlig mer utbredt blant kvinner enn blant menn....

Quid pro quo.. 

Anonymkode: a78b0...32d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker said:

Så du er klar for å selge rasshølet ditt anytime, i tilfelle du har lite penger i en periode?

Anonymkode: a8e95...7f6

Ingen menn er klar for det, men de syns likevel det er helt greit at kvinner skal selge fitta si, til dem, uten noen problemer!!😂🤣

 

Anonymkode: a53fa...c5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En flott, mild, høflig og sjarmerende mann midt i førtiårene. En kone han forgudet, fire flotte barn som han fulgte opp og et firma med god økonomi. Så sitter jeg der med han på et eksklusivt horehus i Tyskland ifb med et messebesøk. Invitert av firmaet jeg jobbet i og mitt ansvar å følge opp som vert. Der sitter jeg som ung produktsjef i den store rundsofaen i rød plysj og må være oversetter mellom han som ikke kunne tysk og den prostituerte som ikke snakket engelsk. Jeg oversatte en slags forhandlinger om hva de skulle gjøre en hel natt. Detaljert! Det skulle begynne i badekaret. Jeg hadde mest lyst å synke i jorden. Den gangen følte jeg meg også som en prostituert! (filosofisk...) Jeg kunne ikke gjort annet hvis målet var å gjøre suksess og tjene penger.

Jeg har ikke tall på alle de gangene jeg har vært i tilsvarende situasjoner. Ut i fra den delen av prostitusjon jeg kjenner til er det ingen spesielle kjennetegn ved disse mennene. Kanskje jeg kan strekke meg til å si at de er noe mer selvhevdende og kyniske enn vanlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mons said:

En flott, mild, høflig og sjarmerende mann midt i førtiårene. En kone han forgudet, fire flotte barn som han fulgte opp og et firma med god økonomi. Så sitter jeg der med han på et eksklusivt horehus i Tyskland ifb med et messebesøk. Invitert av firmaet jeg jobbet i og mitt ansvar å følge opp som vert. Der sitter jeg som ung produktsjef i den store rundsofaen i rød plysj og må være oversetter mellom han som ikke kunne tysk og den prostituerte som ikke snakket engelsk. Jeg oversatte en slags forhandlinger om hva de skulle gjøre en hel natt. Detaljert! Det skulle begynne i badekaret. Jeg hadde mest lyst å synke i jorden. Den gangen følte jeg meg også som en prostituert! (filosofisk...) Jeg kunne ikke gjort annet hvis målet var å gjøre suksess og tjene penger.

Jeg har ikke tall på alle de gangene jeg har vært i tilsvarende situasjoner. Ut i fra den delen av prostitusjon jeg kjenner til er det ingen spesielle kjennetegn ved disse mennene. Kanskje jeg kan strekke meg til å si at de er noe mer selvhevdende og kyniske enn vanlig.

Høres ikke sant ut. Tyskere gjerne snakker bra eller dårlig engelsk med deg så lenge man er ikke fra engelsktalende land. 

Anonymkode: 940b1...20c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mons said:

En flott, mild, høflig og sjarmerende mann midt i førtiårene. En kone han forgudet, fire flotte barn som han fulgte opp og et firma med god økonomi. Så sitter jeg der med han på et eksklusivt horehus i Tyskland ifb med et messebesøk. Invitert av firmaet jeg jobbet i og mitt ansvar å følge opp som vert. Der sitter jeg som ung produktsjef i den store rundsofaen i rød plysj og må være oversetter mellom han som ikke kunne tysk og den prostituerte som ikke snakket engelsk. Jeg oversatte en slags forhandlinger om hva de skulle gjøre en hel natt. Detaljert! Det skulle begynne i badekaret. Jeg hadde mest lyst å synke i jorden. Den gangen følte jeg meg også som en prostituert! (filosofisk...) Jeg kunne ikke gjort annet hvis målet var å gjøre suksess og tjene penger.

Jeg har ikke tall på alle de gangene jeg har vært i tilsvarende situasjoner. Ut i fra den delen av prostitusjon jeg kjenner til er det ingen spesielle kjennetegn ved disse mennene. Kanskje jeg kan strekke meg til å si at de er noe mer selvhevdende og kyniske enn vanlig.

Vel, tilsynelatende "forgudet" spør du meg!

Er bare så utrolig glad over å være ferdig med menn, i mitt liv...

Anonymkode: a53fa...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, så den vesentlige forskjellen mellom en mann som kjøper seg sex, og en som ikke gjør det, må å jo være relatert til f.eks manglende empati, forståelse for andre mennesker, manglende moral, egoisme og kun et ønske om å dekke egne behov på bekostning av andre, personlighets forstyrrelser osv..?

Det må jo være noen personlighetstrekk el som kjennetegner dem?!

Ts

Anonymkode: a53fa...c5d

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingen menn er klar for det, men de syns likevel det er helt greit at kvinner skal selge fitta si, til dem, uten noen problemer!!😂🤣

 

Anonymkode: a53fa...c5d

Joda, det er mange menn som selger sex også. Men det må jo være et personlig valg, som vedkommende du angriper her påpeker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Største kjennetegnet; De er kåte!

Anonymkode: c18ff...d28

Samt egoistiske og/eller har manglende utviklet empati. 
 

Anonymkode: d02c2...2a4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 18.10.2019 den 20.31, AnonymBruker skrev:

Ville ALDRI ha vært sammen med en mann om jeg visste noe sånt om han. 

Anonymkode: 11ce0...6e8

Men ville du vært sammen med ham om du visste at han hadde solgt sex som noen damer gjør ?

Anonymkode: 31671...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2019 den 20.37, Thyra skrev:

Hva kjennetegner menn som kjøper sex? At de ikke har noen skrupler mot å ha sex med noen som ikke har lyst på dem. 

Ellers er de vel like forskjellige som menn flest. 

Hva om menn selger sex er de også fæle ?

Anonymkode: 31671...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2019 den 20.55, AnonymBruker skrev:

Nei. Overhodet ikke. Kanskje med 2-3 stk av utallige menn i løpet av 3-4 år.

Er en traust husmor med en traust mann i et traust nabolag og med et traust yrke idag. 

Anonymkode: a78b0...32d

Men hvorfor ble du prostituert, hva var grunnen til det ? 

Anonymkode: 31671...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...