Gå til innhold

Hva kjennetegner menn som kjøper sex?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, jeg er i grunn ikke interessert i noen form for forhold til slike personer. Hverken romantisk eller vennskapelig.

Greit nok om noen ønsker å selge seg. Jeg har egentlig ikke noe problem med det i de tilfellene det er drømmejobben. Men slik situasjonen er i dag vet vi jo at det er mye nød og ufrivillighet bak sexsalg. Og en person som da ikke bryr seg mer om sine medmennesker enn at han gjerne knuller noen som ikke vil - en sånn person vil jeg ikke ha noe med å gjøre.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi som er erfarne vet hva vi skal se etter :) 

Anonymkode: dcfe5...388

Akkurat, ja... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går ikke ifra mannen min, på bakgrunn av at han har kjøpt sex i Thailand på guttetur når han var yngre. Men skulle så absolutt ønske at han aldri hadde gjort det.

Anonymkode: d4ff4...7f7

Får håpe han brukte kondom og ikke har fått rare sykdommer og har et ukjent barn på andre siden av kloden.

Anonymkode: fbf28...7c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er så mange som har kjøpt sex. Eks gutteturer til Thailand, helgeturer i utlandet etc. Synes det er en skikkelig uting, og kvalmende, men tror veldig mange menn har gjort det. Vet at min mann har gjort det i Thailand på guttetur når han var yngre... og vet om flere «bekjente» som har gjort det. 

Anonymkode: d4ff4...7f7

Seriøst? Er det så mange nordmenn som kjøper sånt i Thailand?

 

Det er liksom majoriteten???

Anonymkode: 760e2...748

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn som kjøper sex har kone og barn. Det er ikke incels som kjøper det som mange tror. Har hørt det fra en tidligere venninne som solgte sex en stund. Hun sa at mange kvinner helt sikkert ville blitt sjokkert om de fikk vite hva mennene deres gjør. Det er oppegående, voksne menn med familie, bra jobber og bra utseende. 

Anonymkode: e7ef5...b7c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en grunn til at prostitusjon kalles "verdens eldste yrke".
Det har alltid eksistert i større eller mindre grad.
Arbeidsvilkårene for de fleste prostituerte er dårlige; det er ofte en hallik/"mama" som er sjefen.
I mange tilfeller blir også de prostituerte smittet av f.eks HIV og andre ubra sykdommer. 

Men selv om mange ynder å KONSEKVENT gi kvinnen OFFERROLLEN fordi hun er prostituert er ikke dette alltid riktig.Da blir kvinnen stakkarsliggjort og hjelpeløs.
Men det finnes mange som bestemmer selv og "styrer showet" på egen hånd. De er sin egen sjef, de velger utelukkende formuende klienter som de blir oppvartet av, og de tjener greit. De kontrollerer altså alle aspekter av situasjonen. 
Enkelte har benyttet seg av det som naturen har gitt dem og nedbetalt utdanning vha dette.

I tillegg kunne forholdene for prostituerte i Norge blitt betraktelig mye bedre om myndighetene ikke hadde stukket hodet i sanden og latt moralpolitiet bestemme. Det er jo naivt å tro at man kan bekjempe prostitusjon. Men det kan heller bygges statskontrollerte bordeller hvor de som UANSETT selger seg kan få medisinsk behandling og ettersyn om det trengs, hvor det skal være tilfredsstillende sanitære forhold, hvor det finnes vakthold som gir dem sikkerhet, og hvor de SELV beholder alle pengene de tjener. De må jo da selvsagt skatte som alle andre arbeidstakere, men da kan de også opparbeide seg pensjon, feriepenger og trygdegoder som resten av oss.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til deg over: Kan også si da at slaveri er kanskje et enda eldre yrke... Betyr det at det er noe man skal liksom opprettholde i dagenes verden??

 

Anonymkode: 760e2...748

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater menneskeheten-.Alle er noen jævla svin.

Hva er poenget med noe?

Anonymkode: 760e2...748

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi som er erfarne vet hva vi skal se etter :) 

Anonymkode: dcfe5...388

Og hva er det?

Anonymkode: 5a07a...d69

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Overhodet ikke. Kanskje med 2-3 stk av utallige menn i løpet av 3-4 år.

Er en traust husmor med en traust mann i et traust nabolag og med et traust yrke idag. 

Anonymkode: a78b0...32d

Disse som du ikke likte å ha sex med, tror du de skjønte det? Og de som skjønte at du ikke likte det, ble det til at de aldri kom tilbake?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri, og kunne ikke i min villeste fantasi kjøpe sex selv om sexlivet er på lavgir for tiden. Dette av to grunner; hensynet til de som høyst ufrivillig har endt opp i dette yrket, og mitt eget selvbilde. Er det så dårlig stelt at man må kjøpe seg sex, får det heller være; man har jo alltids høyrehånda.
Når det er sagt, og med fare for å bli stemplet som verdens største idiot, er det fristende å vinkle dette litt annerledes; ikke minst til forsvar for de som har valgt dette yrket frivillig:

Teknisk sett selger de fleste av oss kroppen vår; idrettsstjerner selger armer, bein, muskler og kondisjon. Sangstjerner selger stemmen sin. Politikere selger snakketøyet, Mange har fysisk tunge yrker, og selger manuell arbeidskraft gjennom bruk av kroppen. Filosofer selger masse rare tanker og intellekt. osv, osv. Imidlertid blir det ramaskrik når det er noen som frivillig selger dåsa si. Hvorfor det?  Den er jo bare en del av kroppen som vi daglig  selger andre deler av
 

Anonymkode: 4ddca...6b3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Og så?! Hun er faktisk et menneske, med sine preferanser?!

Anonymkode: a53fa...c5d

Hun har solgt sex og er hverken bedre eller verre enn de som de hun solgt sex til. De alle er mennesker. Hva så?

Om du vil finne moralpoliti som skulle rette pekefinger til andre for deg må du lete et annet sted. Hun har ikke rett til det. 

Anonymkode: 940b1...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 hours ago, AnonymBruker said:

Hva syns du selv om slike menn?!

Anonymkode: a53fa...c5d

Noen av de er avskyelige menn blotta for empati og med litt for mye penger mellom hendene. Han ene trodde han kunne kjøpe meg (at jeg ville bli hans kjæreste) bare fordi han hadde så mye penger, villa på Holmenkollåsen, sikkert 100 000kr i cash i lommepenger på seg til enhver tid etc. Men hva så, masse penger men forferdelig personlighet er uattraktivt. I den andre skalaen er de som er kjempeklønete sosialt og sjenerte (med og uten potensproblemer) som gjør at de ikke tør å snakke med vanlige damer. De kan jeg ha sympati for. Likeledes utslitte pappaer som lever i forhold helt uten nærhet. Noen av de ønsket omtrent bare å ligge og kose og prate om vær og vind. Sexdelen var ikke engang så nødvendig for dem. Så hva jeg syntes om kundene mine? Altfra totalt avsky til dyp sympati. 

Anonymkode: a78b0...32d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, I Grosny said:

Disse som du ikke likte å ha sex med, tror du de skjønte det? Og de som skjønte at du ikke likte det, ble det til at de aldri kom tilbake?

Nei, jeg tror ikke de skjønte det i det hele tatt, svært få i så fall. Jeg hadde faste kunder i årevis som ikke skjønte at jeg absolutt ikke likte det. De fleste kvinner kan fake begeistring i senga..

Anonymkode: a78b0...32d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og, ville du som kvinne hatt sex/eller et forhold med en mann som kjøper, eller som du vet har kjøpt sex?!

Anonymkode: a53fa...c5d

De er kåt og har penger å avse. 

Flere som kjøper sex har kone og barn hjemme. De har helt normale jobber, ser helt gjennomsnittlig ut og har et A4-liv. Man kan ikke se på noen at de er en sexkjøper.

Anonymkode: 5f7c2...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

«...Hva kjennetegner menn som kjøper sex?...»

Penis.  Fordi makt og status brukes også til å «kjøpe» kvinner.

Du mener at det bare er de med makt og status som går til prostituerte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun har solgt sex og er hverken bedre eller verre enn de som de hun solgt sex til. De alle er mennesker. Hva så?

Om du vil finne moralpoliti som skulle rette pekefinger til andre for deg må du lete et annet sted. Hun har ikke rett til det. 

Anonymkode: 940b1...20c

Det er din betraktning av det. Sexselgere har verdigheten sin i behold som jeg ser det, de har like mye, om ikke mer, rett til å rette pekefingeren mot kundene sine. De har ikke kastet empatien sin på båten, og risikerer ikke gjerne å være overgripere så lenge de får en orgasme, i motsetning til kjøperne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg legger evt moral og politikk til side, så har jeg et spørsmål som jeg har undret litt på: De fleste menn jeg har kjent (seksuelt) har hatt min kåthet som en forutsetning for egen nytelse (altså at de gjerne vil kjenne på at kåtheten er gjensidig). Og det samme leser jeg ut av mange menns kommentarer her inne på spørsmål om hva som tenner dem, etc. Altså at dama må være kåt på dem.

Så: Ved kjøp av sex så ligger det jo åpenbart i kortene at den som blir kjøpt ikke gjør det fordi hun er kåt på personen som kjøper. Blir ikke det en turn-off? Eller veies det opp av profesjonalitet, eller noe annet?

Mye man kan lure på en lørdags formiddag...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...