Gå til innhold

A4liv og familieidyll.


Safirblå

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Det skjemaet fant jeg en gang på et forum. Søkte opp «5 day transfer» på Google nå og det skjemaet ligger ute på veldig mange nettsider, så usikker på hvor det egentlig stammer i fra 🤷‍♀️

Ok, tusen takk 😊🥰

Kjenner jeg kommer til å bli så lei meg om det ikke går denne gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Safirblå skrev:

Ok, tusen takk 😊🥰

Kjenner jeg kommer til å bli så lei meg om det ikke går denne gangen. 

Jeg føler med deg... Jeg kommer til å bli sååå skuffet om dette blir negativt. Da betyr det at vi må i gjennom et fjerde innsett (eller flere) 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Jeg føler med deg... Jeg kommer til å bli sååå skuffet om dette blir negativt. Da betyr det at vi må i gjennom et fjerde innsett (eller flere) 😩

Uff ja 😕 Har du testet enda? 

Jeg hadde ikke stresset så fælt om vi hadde penger til nytt forsøk privat, men går ikke dette må jeg vente på offentlig. Og det tar så lang tid når vi må ha donor. Vi vet jo ikke hvor lang tid det tar. 

Endret av Safirblå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Safirblå skrev:

Uff ja 😕 Har du testet enda? 

Jeg hadde ikke stresset så fælt om vi hadde penger til nytt forsøk privat, men går ikke dette må jeg vente på offentlig. Og det tar så lang tid når vi må ha donor. Vi vet jo ikke hvor lang tid det tar. 

Nei, avventer testing enn så lenge :)

Skjønner... Da kan det ta lang tid for dere ja 😩☹️ Vi har fire blastoer igjen på frys, en liten trøst oppi alt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Patriotpaula skrev:

Nei, avventer testing enn så lenge :)

Skjønner... Da kan det ta lang tid for dere ja 😩☹️ Vi har fire blastoer igjen på frys, en liten trøst oppi alt 

Det er jo kjempe bra. Fikk ikke ut så mange egg jeg. 

Fikk svake mensmurringer i går på rugedag 5. Sterkere murringer i dag på rugedag 6. Og negative tester begge dager. Så nå er vel løpet kjørt. Googlingen har startet for fullt. Har gått fra å være ganske rolig til totalt nervevrak. Ser jo ut som at de som har vært gravide med blasto tester positivt minst rd5. Sjekket utfloden så vidt i går og den var sånn kremete utflod jeg pleier ha før mensen. Tvilsomt dette går veien. 

Endret av Safirblå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Safirblå skrev:

Det er jo kjempe bra. Fikk ikke ut så mange egg jeg. 

Fikk svake mensmurringer i går på rugedag 5. Sterkere murringer i dag på rugedag 6. Og negative tester begge dager. Så nå er vel løpet kjørt. Googler jo. Har gått fra å være ganske rolig til totaøt nervevrak. Ser jo ut som at de som har vært gravide med blasto ser ut til å ha testet positivt så tidlig. Sjekket utfloden så vidt i går og den var sånn kremete utflod jeg pleier ha før mensen. Tviler på at dette er 

Vi fikk ut 14, 8 ble befruktet, en blasto ble satt inn og fem blastoer ble fryst ned. Men nå er det heldigvis ikke kvantitet, men kvalitet som er det viktigste 😊 

Jeg synes det fortsatt er tidlig for deg til at du kan tenke for sikkert at dette kommer til å gå til ad dundas. Jeg testet positivt i dag etter innsett av blasto og jeg fikk en svak, men tydelig strek på rugedag10. Så ikke gi opp enda 🤞🏻

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Vi fikk ut 14, 8 ble befruktet, en blasto ble satt inn og fem blastoer ble fryst ned. Men nå er det heldigvis ikke kvantitet, men kvalitet som er det viktigste 😊 

Jeg synes det fortsatt er tidlig for deg til at du kan tenke for sikkert at dette kommer til å gå til ad dundas. Jeg testet positivt i dag etter innsett av blasto og jeg fikk en svak, men tydelig strek på rugedag10. Så ikke gi opp enda 🤞🏻

 

Er du på rugedag 10 i dag? Gratulerer! 😄❤️🥰😄🥰👍👍🎉😃🤞 Og flere til. 

Ooog har du kjent på noen symptomer? 😊

Endret av Safirblå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hvertfall helt tydelige mensmurringer og ingen tegn på blod enda. Har noen fått mensmurringer før positiv test? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Safirblå skrev:

Er du på rugedag 10 i dag? Gratulerer! 😄❤️🥰😄🥰👍👍🎉😃🤞 Og flere til. 

Ooog har du kjent på noen symptomer? 😊

Ja, rd10 i dag 👍🏼 Og takk ❤️
Ja, en del i grunn. Jeg bruker jo østrogen og progesteron i tillegg da, så kan jo bli litt lurt av det også 🤷‍♀️ Puppene er litt ømme, men ikke sånn veldig, og større enn de pleier å være. Humøret svinger som en berg og dalbane (stakkars samboer). Mensmurringer og stikkinger i livmorområdet, også hatt noe som kjennes ut som at det river i lysken, med stråling nedover innsiden av låret (antar at det kan pga ligamentene?). Tidvis murring i korsryggen i rugetiden (kun hatt når jeg ble gravid i mai, ikke hatt det før eller siden). For to dager siden kjentes det ut som mensen skulle komme hele tiden, men den følelsen gikk over på kvelden. Så humørsvingninger og kort lunte, ikke altfor ømme pupper og stikkinger i tillegg til murringer virker å være sikre gravidtegn for meg. Jeg ble rimelig utmattet og i dårlig form ved sist svangerskap, så håper jeg ikke blir like dårlig denne gangen. 😬 Jeg har ganske kort lutealfase, den er gjerne bare på 9-10 dager, og nå er jeg på 15dpo, så det er jo også et godt tegn 😊 Når jeg hadde negativt forsøk fikk jeg mensen på RD9 allerede, som var 14dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.11.2019 den 15.26, Patriotpaula skrev:

Ja, rd10 i dag 👍🏼 Og takk ❤️
Ja, en del i grunn. Jeg bruker jo østrogen og progesteron i tillegg da, så kan jo bli litt lurt av det også 🤷‍♀️ Puppene er litt ømme, men ikke sånn veldig, og større enn de pleier å være. Humøret svinger som en berg og dalbane (stakkars samboer). Mensmurringer og stikkinger i livmorområdet, også hatt noe som kjennes ut som at det river i lysken, med stråling nedover innsiden av låret (antar at det kan pga ligamentene?). Tidvis murring i korsryggen i rugetiden (kun hatt når jeg ble gravid i mai, ikke hatt det før eller siden). For to dager siden kjentes det ut som mensen skulle komme hele tiden, men den følelsen gikk over på kvelden. Så humørsvingninger og kort lunte, ikke altfor ømme pupper og stikkinger i tillegg til murringer virker å være sikre gravidtegn for meg. Jeg ble rimelig utmattet og i dårlig form ved sist svangerskap, så håper jeg ikke blir like dårlig denne gangen. 😬 Jeg har ganske kort lutealfase, den er gjerne bare på 9-10 dager, og nå er jeg på 15dpo, så det er jo også et godt tegn 😊 Når jeg hadde negativt forsøk fikk jeg mensen på RD9 allerede, som var 14dpo.

Takk, for utfyllende svar 😊

Jeg for min del tester og tester, men ingen positiv test. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er forsøket 100 prosent sikkert gått i vasken! Spottet i går på RD 8 og i dag på RD 9 fikk jeg sterkere menssmerter enn normalt og det forbanna blodet dukket opp på papiret. Akkurat som appen forteller meg. Mensen i dag og hvis ikke 1 dag forsinket. Helt etter klokka. Ikke noen forsinkelser her. 😕

Endret av Safirblå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjedelig :( klem fra meg! Har dere plan videre klar? Skal du ha ny stimulering med uttak etter jul? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Neutral90 skrev:

Æsj, så kjedelig :( klem fra meg! Har dere plan videre klar? Skal du ha ny stimulering med uttak etter jul? 

 

Nei dessverre. Må spare penger for privat forsøk og så er planen og vente på offentlig sykehus og det vet jeg ikke hvor lang tid tar 😕

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det ikke er noe galt med meg og blastoene er perfekte. Er det vanlig å måtte sette inn flere ganger før den sitter? Eller burde jeg spørre om å utredes mer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Safirblå skrev:

Da er forsøket 100 prosent sikkert gått i vasken! Spottet i går på RD 8 og i dag på RD 9 fikk jeg sterkere menssmerter enn normalt og det forbanna blodet dukket opp på papiret. Akkurat som appen forteller meg. Mensen i dag og hvis ikke 1 dag forsinket. Helt etter klokka. Ikke noen forsinkelser her. 😕

Ååh, så kjedelig da 😣 Etter andre innsett fikk jeg også mensen på RD9, på DPO14 🤷‍♀️

2 timer siden, Safirblå skrev:

Når det ikke er noe galt med meg og blastoene er perfekte. Er det vanlig å måtte sette inn flere ganger før den sitter? Eller burde jeg spørre om å utredes mer? 

Tydeligvis ikke helt uvanlig. Her har de ikke funnet noen andre feil enn selve befruktningsøyeblikket. Laben har ingenting å påpeke på blastocyster, tilsynelatende ser de perfekt ut. Men nå har vi hatt to innsett på rad hvor det blir negativt 🤷‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Safirblå skrev:

Nei dessverre. Må spare penger for privat forsøk og så er planen og vente på offentlig sykehus og det vet jeg ikke hvor lang tid tar 😕

 

Aner ikke hvor du holder til, men vet det egentlig ikke er ventetid hos st Olavs. Det tar jo en syklus å ta alle blodprøver, og da vil jeg tro du ville vært rett rundt hjørnet for forsamtale :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

51 minutter siden, Neutral90 skrev:

Aner ikke hvor du holder til, men vet det egentlig ikke er ventetid hos st Olavs. Det tar jo en syklus å ta alle blodprøver, og da vil jeg tro du ville vært rett rundt hjørnet for forsamtale :)

 

Har hatt for-samtale, men vi må ha donor. Så det er der ventetiden ligger 😕 Ellers tusen takk for hjelp 😊🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Patriotpaula skrev:

Ååh, så kjedelig da 😣 Etter andre innsett fikk jeg også mensen på RD9, på DPO14 🤷‍♀️

Tydeligvis ikke helt uvanlig. Her har de ikke funnet noen andre feil enn selve befruktningsøyeblikket. Laben har ingenting å påpeke på blastocyster, tilsynelatende ser de perfekt ut. Men nå har vi hatt to innsett på rad hvor det blir negativt 🤷‍♀️

Så synd det ble negativt for deg også! Har du noen plan videre? 

Veldig kjedelig og veldig skuffa. Må ha stresset veldig på et eller annet i vis, i dag har jeg bare sovet og sovet. Utrolig trøtt. Blør ganske mye da og har ganske vondt så kanskje jeg blir slapp av det. 

Endret av Safirblå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Safirblå skrev:

Så synd det ble negativt for deg også! Har du noen plan videre? 

Veldig kjedelig og veldig skuffa. Lå ha stresset veldig på et eller annet i vis, i dag har jeg bare sovet og sovet. Utrolig trøtt. Blør ganske mye da og har ganske vondt så kanskje jeg blir slapp av det. 

Begynner på styrt syklus igjen når jeg får mensen :) Så da rekker vi heldigvis en runde til før jul. 
 

Ble kjemisk her denne runden... Så skuffelsen blir kanskje ekstra stor når testen først er positiv, for så å bli negativ. Kjedelig med mye smerter og mye blod da, håper det blir bedre snart!! 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Patriotpaula skrev:

Begynner på styrt syklus igjen når jeg får mensen :) Så da rekker vi heldigvis en runde til før jul. 
 

Ble kjemisk her denne runden... Så skuffelsen blir kanskje ekstra stor når testen først er positiv, for så å bli negativ. Kjedelig med mye smerter og mye blod da, håper det blir bedre snart!! 👍🏼

Fikk du mange på frys? Utrolig kjedelig med kjemisk, men heldig likevel som bare kan begynne rett på ny syklus igjen 😊

Takk 😊🥰

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...