Gå til innhold

A4liv og familieidyll.


Safirblå

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Safirblå skrev:

Takk 👍 Får begynne med det fra i morgen 🙈

Jeg bruker egentlig koffeintabletter på trening, men det måtte jeg brått slutte med 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drikker vin og ønsker at det skal bli det siste på en lang stund, men det er veldig godt med vin da 😃 Vurderer å drikke vin hver dag fram til jeg skal sette den inn. Er vel ikke så lurt det. 

Endret av Safirblå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er dagen for innsetting! 

Så begynner den fæle ventingen jeg er så ekstremt dårlig på. Jeg er utålmodig sjel. Og ivf det er virkelig ikke laget for utålmodige mennesker akkurat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt svett og stressa av å lese innleggene dine, du gir inntrykk av at du stresser veldig mye med å få et perfekt liv. Jeg foreslår du setter fingeren i jorda,og roer ned tempoet med å bli gravid. Det kan hende du ikke bli gravid fordi du stresser sånn. Et veldig godt alternativ når alt annet er prøvd, er å adoptere. Det finnes mange små skjebner der ute som trenger et trygt og godt hjem. Vær takknemlig for det du har, og at du og din mann er friske. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anne 69 skrev:

Jeg blir helt svett og stressa av å lese innleggene dine, du gir inntrykk av at du stresser veldig mye med å få et perfekt liv. Jeg foreslår du setter fingeren i jorda,og roer ned tempoet med å bli gravid. Det kan hende du ikke bli gravid fordi du stresser sånn. Et veldig godt alternativ når alt annet er prøvd, er å adoptere. Det finnes mange små skjebner der ute som trenger et trygt og godt hjem. Vær takknemlig for det du har, og at du og din mann er friske. 

Husk at dette er dagboken til noen, skjønner ikke helt hva du ønsker å få ut av å kommentere slik?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anne 69 skrev:

Jeg blir helt svett og stressa av å lese innleggene dine, du gir inntrykk av at du stresser veldig mye med å få et perfekt liv. Jeg foreslår du setter fingeren i jorda,og roer ned tempoet med å bli gravid. Det kan hende du ikke bli gravid fordi du stresser sånn. Et veldig godt alternativ når alt annet er prøvd, er å adoptere. Det finnes mange små skjebner der ute som trenger et trygt og godt hjem. Vær takknemlig for det du har, og at du og din mann er friske. 

Livet mitt er langt fra perfekt. Hverken nå eller før. Og jeg har heller ingen forhåpninger om at ting skal bli perfekte.

Jeg syns ting er veldig vanskelig det året her med alt som har skjedd. Og jeg er jo veldig ærlig om at ting ikke ble som jeg hadde tenkt. Jeg ble veldig lei meg da vi ikke kunne få barn og at at det ut til at jeg mister noen jeg håpet skulle være i livet mitt mange år fram i tid. Og ikke minst som skulle være i barna mine sitt liv. Jeg er ikke perfekt og har ingen rosenrøde forhåpninger om det å ha barn, men jeg hadde nok litt rosenrøde forhåpninger om selve lagingen.(😂🤪) Har ikke de fleste det? 

Grunnen til at jeg ikke blir gravid er ikke stress, men mannen min. Den som ikke blir litt frynsete i kantene av ivf forsøk ser jeg virkelig opp til. Om vi ikke får det til, om det er en skjult feil med meg, kan jeg vurdere både adopsjon og fosterhjem. Slik det er pr i dag er mitt største ønske å få dem selv. Og det får ingen gi meg dårlig samvittighet for. Heller ikke at jeg opplever en vanskelig periode i livet mitt, at jeg stresser, at jeg er lei meg eller sint en dag har jeg tenkt å unnskylde meg for. Det er bare følelser. Mine følelser. 

Ellers er jeg takknemlig også, men mest av alt stolt over det jeg har fått til. Jeg har ikke fått til noe utenom det vanlige eller ekstraordinært, men ting har neimen ikke kommet rekende på en fjøl heller. Føler andre har hatt det litt enklere enn meg. (uten at jeg sier at ikke ting kan være verre for andre også. ) Uansett, jeg er stolt over at jeg fikk til det jeg ville. Både av praktiske ting og andre ting. Her og nå står jeg på for å få til dette. For det har jeg heldigvis lært, at skal jeg få ting, kan jeg ikke regne med at det bare ordner seg slik det ofte gjør for andre. Mulig jeg overdriver litt, men syns jeg har vært litt uheldig med en del ting også. Det meste som skjer nå er jo utenfor min kontroll! Jeg skal få til dette også på et vis. Bare så dere vet det! 

 

 

Endret av Safirblå
  • Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, hotfudge skrev:

Husk at dette er dagboken til noen, skjønner ikke helt hva du ønsker å få ut av å kommentere slik?

Håper ikke alle blir svette og mugne av å lese. Eller.. Er vel ikke akkurat lystige tanker og lesning dette 😅

  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et svar @Safirblå Bøyer meg i støvet 🙏 Du kunne svart like ufint, frekt og like lavmål tilbake som den kommentaren var, men du svarte så saklig :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Patriotpaula skrev:

For et svar @Safirblå Bøyer meg i støvet 🙏 Du kunne svart like ufint, frekt og like lavmål tilbake som den kommentaren var, men du svarte så saklig :) 

Takk, kanskje hun ikke hadde lest hovedinnlegget? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foresten, jeg glemte den positive nyheten! Vi vet ikke sikkert enda, men skaden til mannen var ikke så gal som først antatt. Så med litt trening så kan det ordne seg 😃

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Safirblå skrev:

Foresten, jeg glemte den positive nyheten! Vi vet ikke sikkert enda, men skaden til mannen var ikke så gal som først antatt. Så med litt trening så kan det ordne seg 😃

Så bra 😊🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Så bra 😊🙏

Har du satt inn nå? Hvordan gikk det? Har du en følelse av noe? "😊 

Første forsøk hadde jeg liksom en veldig negativ følelse etter noen dager. Visste liksom bare at det ikke gikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Safirblå skrev:

Har du satt inn nå? Hvordan gikk det? Har du en følelse av noe? "😊 

Første forsøk hadde jeg liksom en veldig negativ følelse etter noen dager. Visste liksom bare at det ikke gikk. 

Første innsett var jeg litt blandet, positivt, men SA. Etter andre innsett hadde jeg en dårlig følelse allerede før jeg var ute av klinikken, ble negativt forsøk. Denne gangen har jeg egentlig ganske troen 🤞🏻🤞🏻 
Det ble satt tilbake en blasto på mandag. Innsettet jeg gikk helt fint, det verste med det synes jeg er det spekelet de bruker 😬🤨 Synes det er så ubehagelig! 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Patriotpaula skrev:

Første innsett var jeg litt blandet, positivt, men SA. Etter andre innsett hadde jeg en dårlig følelse allerede før jeg var ute av klinikken, ble negativt forsøk. Denne gangen har jeg egentlig ganske troen 🤞🏻🤞🏻 
Det ble satt tilbake en blasto på mandag. Innsettet jeg gikk helt fint, det verste med det synes jeg er det spekelet de bruker 😬🤨 Synes det er så ubehagelig! 
 

Så spennende. Krysser alt 🥰

Syns egentlig det er mest ubehagelig at blæra skal være full jeg. Ellers gikk det ganske greit, men gruer meg litt til i morgen. 

Når begynner du testingen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Safirblå skrev:

Så spennende. Krysser alt 🥰

Syns egentlig det er mest ubehagelig at blæra skal være full jeg. Ellers gikk det ganske greit, men gruer meg litt til i morgen. 

Når begynner du testingen? 

😘

Ved andre innsett var jeg nesten gul i øynene fordi jeg måtte så sinnsykt på do 😅 men det gikk bra da, men var litt ubehagelig når blæren var så veldig full 🙊

Jeg har jobbhelg neste helg, så jeg vil vite det før jeg går på jobb på fredag. Så tester enten torsdag eller fredag 👌🏼🤞🏻 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Patriotpaula skrev:

😘

Ved andre innsett var jeg nesten gul i øynene fordi jeg måtte så sinnsykt på do 😅 men det gikk bra da, men var litt ubehagelig når blæren var så veldig full 🙊

Jeg har jobbhelg neste helg, så jeg vil vite det før jeg går på jobb på fredag. Så tester enten torsdag eller fredag 👌🏼🤞🏻 

 

Å så spennende!! 🤞🥰 Jeg ønsker meg veldig gjerne en oppdatering når du har testet! 

Hahaha jeg også, trodde jeg skulle tisse på gynekologen samtidig som det rant lutinus ut av meg. Og ikke kunne man bruke parfymert ting som resulterte i at jeg stinka svette. 🙈 

Og så ble jeg ikke gravid en gang😕

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, hotfudge skrev:

Husk at dette er dagboken til noen, skjønner ikke helt hva du ønsker å få ut av å kommentere slik?

Ok, jeg forsto ikke at dette var utdrag fra hennes dagbok.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anne 69 skrev:

Ok, jeg forsto ikke at dette var utdrag fra hennes dagbok.. 

Dette er en dagbok. Uansett hva det er så var det ikke et veldig hyggelig svar. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Safirblå skrev:

Å så spennende!! 🤞🥰 Jeg ønsker meg veldig gjerne en oppdatering når du har testet! 

Hahaha jeg også, trodde jeg skulle tisse på gynekologen samtidig som det rant lutinus ut av meg. Og ikke kunne man bruke parfymert ting som resulterte i at jeg stinka svette. 🙈 

Og så ble jeg ikke gravid en gang😕

 

Update skal du få når den tid kommer :) 

Uff 🤭😬 Synes innsett er uten tvil den tingen hvor jeg føler meg mest avkledd, siden de skal ha tilgang både til magen og underetasjen 🤨 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Safirblå skrev:

Dette er en dagbok. Uansett hva det er så var det ikke et veldig hyggelig svar. 

Det var ikke meningen å svare henne surt, men det ble nok tolket sånn. Jeg syntes bare det var stressende å lese. Jeg er ikke i den boblen som dere "prøvere" er, derfor oppfattet jeg teksten som litt manisk og stressende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...