Gå til innhold

A4liv og familieidyll.

Safirblå

Anbefalte innlegg

På 14.11.2019 den 23.56, Anne 69 skrev:

Det var ikke meningen å svare henne surt, men det ble nok tolket sånn. Jeg syntes bare det var stressende å lese. Jeg er ikke i den boblen som dere "prøvere" er, derfor oppfattet jeg teksten som litt manisk og stressende. 

Ok, oppfattet du at jeg er i en litt stressende situasjon da? Dette er ikke bare en tekst, det er livet mitt. 

Endret av Safirblå
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, Safirblå skrev:

Ok, oppfattet du at jeg er i en litt stressende situasjon da? Dette EF ikke bare en tekst, det er livet mitt. 

Ja jeg oppfattet at du er stresset, men det forstår jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anne 69 skrev:

Ja jeg oppfattet at du er stresset, men det forstår jeg. 

Selv om det er et forum og man skjuler seg bak et nick, så er ikke det ensbetydende med at bør si hva man mener om alt og alle, ren folkeskikk rett og slett. Jeg synes ikke @Safirblå skriver «stressende», så da foreslår jeg at du holder deg unna prøvedagbøkene, for da vil du garantert finne flere dagbøker som i følge deg sikkert er «stressende». Det er livet hennes hun velger å skrive om, det er ikke bare vilkårlige ord.. De fleste prøvere er i en sårbar situasjon og du gjør det ikke et hakk bedre 🤨 Gå over til graviddagbøkene hvis du absolutt skal lese noe, de er vesentlig koseligere å lese :) 

Endret av Patriotpaula
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Safirblå skrev:

Hahaha jeg også, trodde jeg skulle tisse på gynekologen samtidig som det rant lutinus ut av meg. Og ikke kunne man bruke parfymert ting som resulterte i at jeg stinka svette. 🙈 

Og så ble jeg ikke gravid en gang😕

Dette!! 🤪 For en ivf-verden vi lever i 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Safirblå skrev:

Da har jeg satt inn perfekt blasto!

I dag har jeg egentlig en god følelse 😊

Jeg krysser fingrene! 🤞 En god følelse er bra! 🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2019 den 21.52, Safirblå skrev:

Da har jeg satt inn perfekt blasto!

I dag har jeg egentlig en god følelse 😊

Krysser fingrene for dere 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, hotfudge skrev:

Krysser fingrene for dere 😃

Takk! 

Nå ble jeg redd. Hadde mye seigt slim som eggløsningsslim med litt brunt i. Er på RD 3. Er dette normalt da? 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe mer slim og ingen symptomer. Negative følelser, men ikke like negative som sist. Er bare 4 dager siden tilbakeføringen, men føler det liksom ikke helt. 🤷‍♀️ Googlingen har begynt igjen enda jeg lovet meg selv å ta det helt med ro Hvor vanlig er det egentlig med symptomer? Jeg går ikke på noen medisiner denne gangen så hvor er symptomene?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser at flere får positiv test så tidlig. Jeg er 5 dager etter innsett, null symptomer og testen var negativ. Så nå er jeg sikker på at det ikke gikk denne gangen heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Safirblå skrev:

Leser at flere får positiv test så tidlig. Jeg er 5 dager etter innsett, null symptomer og testen var negativ. Så nå er jeg sikker på at det ikke gikk denne gangen heller. 

Satt du inn blasto? Jeg testet også neg på rg5, men en gang ble positivt senere på rg7. Sist forsøk så følte jeg på meg når jeg fikk neg test rg5 at det var negativt forsøk. Håper din snur 🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Neutral90 skrev:

Satt du inn blasto? Jeg testet også neg på rg5, men en gang ble positivt senere på rg7. Sist forsøk så følte jeg på meg når jeg fikk neg test rg5 at det var negativt forsøk. Håper din snur 🌸

Jepp. Fryst i naturlig syklus med null medisiner. Ingen symptomer. Er vel negativt forsøk 😔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist å høre.. Har lest gjennom dagboken din nå, og det er utrolig mye dere har måttet gjennom. Håpet så virkelig når jeg skrollet nedover her at det skulle være en spire. Det må virkelig bli deres tur snart🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Carjo4 skrev:

Så trist å høre.. Har lest gjennom dagboken din nå, og det er utrolig mye dere har måttet gjennom. Håpet så virkelig når jeg skrollet nedover her at det skulle være en spire. Det må virkelig bli deres tur snart🥰

Takk 🥰 Kan ikke avblåse hele forsøket helt enda på rugedag 5, men har en veldig dårlig følelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fortsatt tidlig :) Håper magefølelsen din er feil 🤞🏻

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

54 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Det er fortsatt tidlig :) Håper magefølelsen din er feil 🤞🏻

Vet du, eller noenn andre, om rd 5 er for tidlig eller er mer som: "det kan jo hende jeg er en av 1million som ikke produserer hcg så tidlig."? 

Endret av Safirblå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Safirblå skrev:

Vet du, eller noenn andre, om rd 5 er for tidlig eller er mer som: "det kan jo hende jeg er en av 1million som ikke produserer hcg så tidlig."? 

I følge denne for tidlig for noen symptomer+++

81055BF3-3261-438F-964B-53C38614929A.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Patriotpaula skrev:

I følge denne for tidlig for noen symptomer+++

81055BF3-3261-438F-964B-53C38614929A.png

Oi takk, hvilken kilde er dette fra da? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Safirblå skrev:

Oi takk, hvilken kilde er dette fra da? 😊

Det skjemaet fant jeg en gang på et forum. Søkte opp «5 day transfer» på Google nå og det skjemaet ligger ute på veldig mange nettsider, så usikker på hvor det egentlig stammer i fra 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...