Gå til innhold

IKM november


siljur

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, -C- skrev:

@Arwina jeg ser også helt tydelig en strek😍

Holder pusten!! Tror jeg må nappe med en digital fra apoteket som jeg kan ta i helga, tør ikke tro på det før det eventuelt er svart på hvitt 🤞

Kan skyggestrek være så tydelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Arwina skrev:

Holder pusten!! Tror jeg må nappe med en digital fra apoteket som jeg kan ta i helga, tør ikke tro på det før det eventuelt er svart på hvitt 🤞

Kan skyggestrek være så tydelig?

Jeg har aldri fått skyggestrek så hver gang jeg har så vidt skiiiimtet noe er det pos test! Ellers er mine virkelig blendahvite! Har troen jeg ❤️ kjøp deg digital og se til helgen hihi!

@Arwina

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Arwina skrev:

Tok en test i dag, synes jeg ser en strek men er veeldig usikker på om det er skygge???o_O 🤔 er 10 eller 11 dpo. Håååper så inderlig ♥️

IMG_20191115_055817.jpg

Jeg ser tydelig en strek med farge! ❤️ 😍 Så løp å kjøp en anna type test og ta imorgen 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, -C- skrev:

Jeg har aldri fått skyggestrek så hver gang jeg har så vidt skiiiimtet noe er det pos test! Ellers er mine virkelig blendahvite! Har troen jeg ❤️ kjøp deg digital og se til helgen hihi!

@Arwina

 

5 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Jeg ser tydelig en strek med farge! ❤️ 😍 Så løp å kjøp en anna type test og ta imorgen 😍

Ja, skal absolutt gjøre det 😃 ble brått veldig i tvil på om jeg skulle ta en ny i ettermiddag, for ellers får jeg nok spørsmål fra mannen om hvorfor jeg ikke drikker vin🤭😅 hmm. Skal ikke A1 være bra farge på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Arwina skrev:

 

Ja, skal absolutt gjøre det 😃 ble brått veldig i tvil på om jeg skulle ta en ny i ettermiddag, for ellers får jeg nok spørsmål fra mannen om hvorfor jeg ikke drikker vin🤭😅 hmm. Skal ikke A1 være bra farge på?

Jeg ville nok ventet til imorgen tidlig med å teste, om jeg var deg 😊 om det var festedipp igår har du nok ikke produsert nok hcg for å slå ut enda på kvelden 🤦‍♀️ meeeen bare si til mannen at du tok en idag og at det er mange damer som mener at det er en babystrek og du derfor ikke vil ha noe vin 🤭❤️ men at du selv er litt usikker enda siden dem er utgått på dato 😊 har fulgt litt med på de testene som blir lagt ut på tolknings siden, der ee det enkelte som hadde med utgått test og dem fikk positiv dagen etter med en som ikke var utgått 😁🤞 ååå, jeg håper så for deg 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Arwina skrev:

Ja det kan kanskje være en sen festedip 9-10 dpo? Er 10 eller 11 i dag, litt usikker. Har vært svimmel også murringer i magen av og på, men ellers ikke noe! Tok en test i dag som ligger over her 🤞 vet ikke om jeg tør å håpe 😬♥️

Sender en klem til deg ♥️ TR er dritt, men må bare se framover og gjøre alt i din makt for at det går på neste mulighet.

Ja, det kan absolutt være det, men da ville det nok ikke slått ut på en test allerede i dag (mener det slår ut tidligst etter et par dager etter?). Jeg ser absolutt en strek på testen, så gøy 😀 Gikk tempen opp i dag? 😊

Takk ❤️ Er godt vant til dette..får bare holde ut, gjøre alt vi kan og så er det opp til kroppen om det blir en spire ❤️🤞 Jeg vet jo at jeg kan bli gravid (mistet i MA).. baby blir det en gang forhåpentligvis 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Arwina skrev:

Tok en test i dag, synes jeg ser en strek men er veeldig usikker på om det er skygge???o_O 🤔 er 10 eller 11 dpo. Håååper så inderlig ♥️

IMG_20191115_055817.jpg

Jeg ser en strek, uten tvil! ❤️ Denne må du holde oss oppdatert på! 🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering fra meg da 🐥

Jeg fikk ikke sove i natt, så sto til slutt opp og tok en test... 🙄

Jeg tror jeg må ha dyppet strimmel for langt nedi, for streken ble bare en våt smørje på en måte. Sånn går det når man famler rundt uten linsene sine 🙈 Meen, den så likevel negativ ut, så da får jeg vel bare vente på tanta da.. ☹️ Er 4 dager over ikm nå. Blir så frustrert når jeg får verken mens eller positiv test, vil bare videre til neste pp 🙃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Trur vi sliter med samme testesyndromet 😅 har virkelig lyst å teste 8dpo altså søndag, men trur jeg må prøve å la være 🤦‍♀️🤭  skal du teste på nytt igjen imorgen?😇 Er jo så spennende 😃

Dum som jeg er testet jeg i dag også. Selvfølgelig blendahvit 🙄 Har ikke følelsen av at jeg er gravid, med de to jeg har har jeg fått en fornemmelse av det rundt 8 dpo. Så er forberedt på at det ikke gikk denne gangen heller. 

Er jo vanskelig å ikke teste når man har tester liggende, og så er det så spennende når man får den første svake streken. Så jeg hadde ikke klart å vente lenger enn til søndag om jeg var deg :fnise:

Håperpånr3

Anonymkode: 5ef7d...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(

2 timer siden, Arwina skrev:

Ja, synes den så litt grå ut jeg også, men måtte løpe ut døra så fikk ikke studert. Testen er utgått på dato da, så tror jeg skal teste med en ny test i morgen, som er litt mer til å stole på 😅🤭

Ser to rosa streker, jeg, ja! 😊 Blir spennende i morgen. 😊 

Jeg fikk negativ nå. 12 dpo. 😊 

 

Endret av Kaisamaia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dum som jeg er testet jeg i dag også. Selvfølgelig blendahvit 🙄 Har ikke følelsen av at jeg er gravid, med de to jeg har har jeg fått en fornemmelse av det rundt 8 dpo. Så er forberedt på at det ikke gikk denne gangen heller. 

Er jo vanskelig å ikke teste når man har tester liggende, og så er det så spennende når man får den første svake streken. Så jeg hadde ikke klart å vente lenger enn til søndag om jeg var deg :fnise:

Håperpånr3

Anonymkode: 5ef7d...20c

Kjipt med blendahvit test idag da. 🙄 Men håpet er jo langt ifra ute 🤞🥰

Jeg har pakket ferdig no, alt som vi skal ha med til mamma i helga. Og der pakka jeg inn en test 🤭 så får jeg se når vi kommer til søndags morgen om hva jeg finner ut 😅 altså om jeg blir å ta den eller ikke 🤭 har da 4 igjen heime som er sånn tidlig tester 🤭 så om det ikke er noe på søndag (hvist jeg tar den da) så kan jeg teste på nytt dagen etter også viedere 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skygge eller strek? Test tatt ca 10 DPO med CB early detection. Har IKM 20.11, men stoler ikke helt på dato. Dette er alt for spennende!😝

 

145FE93B-9A35-41FC-9882-D3BFC77A4986.jpeg

Endret av fløtekaramellen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, fløtekaramellen skrev:

Skygge eller strek? Test tatt ca 10 DPO med CB early detection. Har IKM 20.11, men stoler ikke helt på dato. Dette er alt for spennende!😝

 

145FE93B-9A35-41FC-9882-D3BFC77A4986.jpeg

Denne er helt klart positiv 😍 fin tykkelse og farge på streken 🥰 gratulerer så masse 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.11.2019 den 10.59, J1994 skrev:

Jobber med saken  : 

 Karamelltopp - 26 år - B2 - PP 23 -  EL ca 17.10 - IKM 01.11

 Mira - 19 år - B1 - PP1 - EL 17.10 - IKM 2.11

 «H» - 29 år - B1 - PP9 - EL 22.10 - IKM  06.11

Smashy - 24 år - B1 - PP13 - EL ca. 31.10 - IKM ca.11.11

Duckly - 24 år - B1 - PP4 - EL 28.10 - IKM 11.11

Smilha - 34 år - B2 - PP4 - EL ca 30.10 - IKM 12.11

Dingdoria - 22 år - B1 - PP6 - EL 29.10 - IKM 12.11

Leonaen - 38 år - B2 - PP3 - EL rundt 30.10 - IKM 13.11

Silisium- 29 år-  B1- PP1- El 31.10- IKM 15.11

Arwina - 27 år - B1 - PP1 - EL  4.11, IKM 16.11

imjohansen - 19 år - B1 - PP7 - EL 2.11 - IKM 17.11

Kaisamaia - 33 år - B2 - EL ca. 3.11 - IKM 18.11-20.11

Amber_91 - 28 år - B1 - PP2 - EL 04.11 - IKM 19.11

Sekundærinfertil - 30 år - B2 - PP19 - EL 4.11 - IKM 19.11

 Håperpånr3 - 33 år - B3 - PP4 - EL 5.11 - IKM 19.11

 Førstegangs - 24 år - B1 - PP6 - EL 6.11? - IKM 20.11

Karoline89 - 30 år -B0 -PP14 El 7.11 - IKM 21.11

 Carjo4 - 25 år - B1 - PP3 - EL 7.11? - IKM 23.11?

Ønskebarnnr2 - 32 år - B2 - PP13 - EL 09.11 - IKM ca 21 - 23.11

 -C- - 37 år - B3 - PP9 - EL11.11? - IKM 23.11?

 Copycats - 24 år - B1 - PP 4 - EL 9.11 - IKM 23.11

 Annie86 - 33 år - B1 - PP8 - EL ca 09.11 - IKM ca 24.11

 Stella1987 - 32 år - B1 - PP2 - EL ca 09.11 - IKM 24.11

J1994 - 25 år - B1 - PP? - EL 09.11 - IKM 24.11

Fiva - 29 år - B1 - PP3 - EL 10.11 - IKM 25.11

 siljur - 23 år - B2 - PP5 - EL 15.11 - IKM 29.11


 

   :frustrert::Mensen : 

Skrufa - 31 år - B1 - PP2 - EL 18.10 - IKM 01.11

Cer3s - 29 år - B2 PP4 - EL 25.10 - IKM 08/11

 Autorain - 25 år - B1 - PP1 - 31.10 - IKM 10.11

Vestalinn - 29 år - B1 - PP2 - EL 28.10 - IKM 12.11
Leonaen -38år - B2 - PP3 - EL 30.10 - IKM 13.11

 

   :gravid:: Gravid

 Kassiopeia8 - 26 år - B1 - PP4 - EL ca 30.10 - TB 09.11

Grønnkål - 30 år - B1 - PP5 - EL rundt 28.10 - TB 07.11

 Netteflette - 33 år - B1 - PP5 - EL 30.10 - TB 10.11

Miso - 27 år - B1 PP3 - EL 27.10 - TB 09 -10.11

unknown1 - 29 år - B1 - PP3 - EL 01.11 - TB 11.11

 Silisium - 29 år - B1 - PP1 - EL 30.10 - TB 

Førstegangs - 25 år - B1 - PP6 - EL 04.11 (?) - IKM 20.11 - TB 12.11

Hiver meg også med her! :) Er helt ny i forum-verden, men har lest så mage av innleggene deres at jeg følte jeg bare måtte bli med selv! 😄 Er 28 år, samboer, og ønsker oss veldig en liten en ! ❤️ Har prøvd å skrive meg inn på lista, men litt usikker på om det ble rett.. Så gøy å følge med på reisen til dere alle! Håper vi alle snart får en gladnyhet ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Amber_91 skrev:

Hiver meg også med her! :) Er helt ny i forum-verden, men har lest så mage av innleggene deres at jeg følte jeg bare måtte bli med selv! 😄 Er 28 år, samboer, og ønsker oss veldig en liten en ! ❤️ Har prøvd å skrive meg inn på lista, men litt usikker på om det ble rett.. Så gøy å følge med på reisen til dere alle! Håper vi alle snart får en gladnyhet ❤️ 

Velkommen hit! ❤

Så spennende fase dere er i! 🥰 Temper du eller bruker du eggløsningstester? Eller har du orden på syklusen din? :)

Lista ble riktig! 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, J1994 skrev:

Velkommen hit! ❤

Så spennende fase dere er i! 🥰 Temper du eller bruker du eggløsningstester? Eller har du orden på syklusen din? :)

Lista ble riktig! 👏

Tusen takk ! ❤️ Det er en veldig spennende tid. Vi er helt i startfasen, er bare i andre PP, så har ikke begynt med hverken temping eller eggløsningstester. Har ganske kontroll på syklusen, så tenker at jeg bare ser an litt fremover hvordan det går. Er fryktelig spent da - har tatt to tester allerede! En i går og en i dag, men det var negativt resultat på begge. Skjønner hva dere mener med at dette blir helt altoppslukende. Jeg klarer ikke å tenke på noe annet, selv om jeg i utgangspunktet ikke har troen på at vi skal få det til så raskt. Det er jo den berømte nysgjerrigheten som er til å dø av ! 😛😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Jeg ville nok ventet til imorgen tidlig med å teste, om jeg var deg 😊 om det var festedipp igår har du nok ikke produsert nok hcg for å slå ut enda på kvelden 🤦‍♀️ meeeen bare si til mannen at du tok en idag og at det er mange damer som mener at det er en babystrek og du derfor ikke vil ha noe vin 🤭❤️ men at du selv er litt usikker enda siden dem er utgått på dato 😊 har fulgt litt med på de testene som blir lagt ut på tolknings siden, der ee det enkelte som hadde med utgått test og dem fikk positiv dagen etter med en som ikke var utgått 😁🤞 ååå, jeg håper så for deg 😍

Ja, det er nok lurt å vente til i morgen. Blir så ivrig haha 😅 får si noe sånt ja, selv om han egentlig ville være med på testingen.. eventuelt bare si at jeg skulle hatt mensen men skal teste i morgen 🤭

Åå!! Takk for info, da kan jeg håpe litt mer til tross for utgått test 🙊♥️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Denne er helt klart positiv 😍 fin tykkelse og farge på streken 🥰 gratulerer så masse 😍

OMG! Jeg tør ikke si takk ennå, er redd for at det skal gå galt. Men jeg fikk en ordentlig god følelse når jeg leste svaret ditt🥰❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fløtekaramellen skrev:

Skygge eller strek? Test tatt ca 10 DPO med CB early detection. Har IKM 20.11, men stoler ikke helt på dato. Dette er alt for spennende!😝

 

145FE93B-9A35-41FC-9882-D3BFC77A4986.jpeg

Denne er positiv ♥️ gratulerer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Amber_91 skrev:

Hiver meg også med her! :) Er helt ny i forum-verden, men har lest så mage av innleggene deres at jeg følte jeg bare måtte bli med selv! 😄 Er 28 år, samboer, og ønsker oss veldig en liten en ! ❤️ Har prøvd å skrive meg inn på lista, men litt usikker på om det ble rett.. Så gøy å følge med på reisen til dere alle! Håper vi alle snart får en gladnyhet ❤️ 

Velkommen hit ♥️ har du testet noe enda? 😁 

Edith: ser jo nå at du har testet. Det er enda tidlig da, og alt er mulig fram til TR kommer!🥰

Endret av Arwina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...