Gå til innhold

IKM november


siljur

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Annie86 skrev:

Skal teste i morgen tidlig jeg da. Da er jeg 12 dpo i følge utslag på EL test 10.nov. Testet blendahvitt i går med tidlig test fra Babyplan, så har ikke store forhåpninger. Merker heller ingen symptomer. Rakk ikke komme i gang med temping denne mnd heller men får vurdere å hive meg på tempe-bølgen neste mnd evt, som da blir PP 9. Kommer også til å booke en legetime så jeg får satt igang utredning etter jul, selv om jeg hadde håpet å slippe det. Har kun tatt blodprøver tidligere som visstnok var fine. Kryss fingrene for meg, håper på et mirakel denne PP:) Spennende å følge med på hvordan det går med alle dere andre som driver å tester i disse dager og ❤️

Jeg skal også teste i morgen! Krysser fingrene for oss 🤞Da er jeg enten 17 dpo (el-test) eller 8 dpo (i følge temp, som jeg ikke startet med før noen dager etter positiv EL-test). Denne syklusen er snart en uke lengre enn normalen, CD 38 nå(!)

Du får dele resultatet her i morgen ♥️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, fløtekaramellen skrev:

Måtte dessverre fjerne meg fra gravid-listen...Får prøve igjen neste måned. 

 

Så forferdelig vondt. Det samme skjedde her. Dette er tungt. Vi får støtte hverandre. Håper du har gode mennesker rundt deg. God klem til deg❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Arwina skrev:

Jeg skal også teste i morgen! Krysser fingrene for oss 🤞Da er jeg enten 17 dpo (el-test) eller 8 dpo (i følge temp, som jeg ikke startet med før noen dager etter positiv EL-test). Denne syklusen er snart en uke lengre enn normalen, CD 38 nå(!)

Du får dele resultatet her i morgen ♥️

Så spennende! Har du testet noe hittil/når testet du sist? Krysser alt jeg kan for oss! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Førstegangs skrev:

Så forferdelig vondt. Det samme skjedde her. Dette er tungt. Vi får støtte hverandre. Håper du har gode mennesker rundt deg. God klem til deg❤️

God klem til dere begge ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Annie86 skrev:

Så spennende! Har du testet noe hittil/når testet du sist? Krysser alt jeg kan for oss! ❤️

Ja, fikk skyggestrek 15/11 og negativ dagen etter.. Ingen tegn til TR enda, men har hatt murring av og på lenge nå, og tenkte bare ta en test for å vite om jeg kan nyte vin i helga 😁♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Arwina skrev:

Negativ test i dag.. nå vil jeg egentlig bare at mensen skal komme, sykt lei av å vente 🙁 

Kjedelig.. Men hvis du er 8 dpo er jo muligheten der enda? Blir spennende å se hva som faktisk var din EL-dato. Krysser fortsatt fingrene for deg. Tanta har jo ikke kommet 🤞

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Arwina skrev:

Negativ test i dag.. nå vil jeg egentlig bare at mensen skal komme, sykt lei av å vente 🙁 

Kjedelige greier. Ble negativ her og. Dette er den kjipeste delen av mnd, rett før TR når håpet er i ferd med å forsvinne, men så ønsker du sååå at du tar feil. Har ingen symptomer heller så regner med at mensen kommer søndag her. Var på hyttetur sist helg og satt å nippet forsiktig til et glass og fikk selvsagt spørsmål om hvorfor jeg drakk så lite. Slitsomt å gå å være forsiktig halve måneden i mange mnd.. Skulle gjerne booket oss en tur til Asia i vinter og for å få en skikkelig ferie. Vurderer å ta en pause fra prøving for å reise på en tur, får se hva utredningen på nyåret ender med tenker jeg. Fare for at vi sees i IKM desember tråden da. Vet hva jeg ønsker meg til jul i alle fall 🙊😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Vestalinn skrev:

Kjedelig.. Men hvis du er 8 dpo er jo muligheten der enda? Blir spennende å se hva som faktisk var din EL-dato. Krysser fortsatt fingrene for deg. Tanta har jo ikke kommet 🤞

Det er sant, hvis FF tolker det riktig og jeg faktisk er 8dpo så er ikke alt håp ute🤞 Bare så kjipt med endeløs syklus og at jeg hopper så mange dager tilbake i dpo-land. Takk for omtanken ♥️

9 minutter siden, Annie86 skrev:

Kjedelige greier. Ble negativ her og. Dette er den kjipeste delen av mnd, rett før TR når håpet er i ferd med å forsvinne, men så ønsker du sååå at du tar feil. Har ingen symptomer heller så regner med at mensen kommer søndag her. Var på hyttetur sist helg og satt å nippet forsiktig til et glass og fikk selvsagt spørsmål om hvorfor jeg drakk så lite. Slitsomt å gå å være forsiktig halve måneden i mange mnd.. Skulle gjerne booket oss en tur til Asia i vinter og for å få en skikkelig ferie. Vurderer å ta en pause fra prøving for å reise på en tur, får se hva utredningen på nyåret ender med tenker jeg. Fare for at vi sees i IKM desember tråden da. Vet hva jeg ønsker meg til jul i alle fall 🙊😄

Ja, det er så utrolig kjedelig! Helt enig, man får liksom et lite håp hver dag TR ikke er kommet, men så vil man så gjerne ha et svar på om man er gravid eller ikke. Mye mulig vi sees i IKM desember ja 😊

Håper vi får ønsket oppfylt ♥️🤞

 

Har dere prøvd lenge siden dere skal på utredning? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Annie86 skrev:

Kjedelige greier. Ble negativ her og. Dette er den kjipeste delen av mnd, rett før TR når håpet er i ferd med å forsvinne, men så ønsker du sååå at du tar feil. Har ingen symptomer heller så regner med at mensen kommer søndag her. Var på hyttetur sist helg og satt å nippet forsiktig til et glass og fikk selvsagt spørsmål om hvorfor jeg drakk så lite. Slitsomt å gå å være forsiktig halve måneden i mange mnd.. Skulle gjerne booket oss en tur til Asia i vinter og for å få en skikkelig ferie. Vurderer å ta en pause fra prøving for å reise på en tur, får se hva utredningen på nyåret ender med tenker jeg. Fare for at vi sees i IKM desember tråden da. Vet hva jeg ønsker meg til jul i alle fall 🙊😄

Skal til Asia neste uke som blir midt i DPO land. Men blir i allefall godt å få en pause fra hverdagen som mer og mer har blitt fokusert rundt denne prøvingen.. Så håper du tar turen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber med saken  : 

Karamelltopp - 26 år - B2 - PP 23 -  EL ca 17.10 - IKM 01.11

Mira - 19 år - B1 - PP1 - EL 17.10 - IKM 2.11

«H» - 29 år - B1 - PP9 - EL 22.10 - IKM  06.11

Smilha - 34 år - B2 - PP4 - EL ca 30.10 - IKM 12.11

Dingdoria - 22 år - B1 - PP6 - EL 29.10 - IKM 12.11

Arwina - 27 år - B1 - PP1 - EL  4.11, IKM 16.11

imjohansen - 19 år - B1 - PP7 - EL 2.11 - IKM 17.11

Amber_91 - 28 år - B1 - PP2 - EL 4.11 - IKM 18.11

Primadonna - 24 år - B2- EL 4.11 - IKM 19.11

Sekundærinfertil - 30 år - B2 - PP19 - EL 4.11 - IKM 19.11

Håperpånr3 - 33 år - B3 - PP4 - EL 5.11 - IKM 19.11

Karoline89 - 30 år -B0 -PP14 El 7.11 - IKM 21.11

Carjo4 - 25 år - B1 - PP3 - EL 7.11? - IKM 23.11?

Ønskebarnnr2 - 32 år - B2 - PP13 - EL 09.11 - IKM ca 21 - 23.11

Copycats - 24 år - B1 - PP 4 - EL 9.11 - IKM 23.11

Annie86 - 33 år - B1 - PP8 - EL ca 09.11 - IKM ca 24.11

Stella1987 - 32 år - B1 - PP2 - EL ca 09.11 - IKM 24.11

Sollyset - 31 år - B0 - PP1 - EL 10.11/11.11 - IKM ca 24.11/25.11

Fiva - 29 år - B1 - PP3 - EL 10.11 - IKM 25.11

-C- - 37 år - B3 - PP9 - EL12.11 - IKM 26.11

siljur - 23 år - B2 - PP5 - EL 15.11 - IKM 29.11
 

   :frustrert::Mensen : 

Skrufa - 31 år - B1 - PP2 - EL 18.10 - IKM 01.11

Cer3s - 29 år - B2 PP4 - EL 25.10 - IKM 08.11

Autorain - 25 år - B1 - PP1 - 31.10 - IKM 10.11

Vestalinn - 29 år - B1 - PP2 - EL 28.10 - IKM 12.11

Leonaen -38år - B2 - PP3 - EL 30.10 - IKM 13.11

Smashy - 24 år - B1 - PP13 - EL ca. 30.10 - IKM 14.11

Cacar - 30 år - B1 - PP2 - EL 1.11 - IKM 17.11

Håperpånr3 - 33 år - B3 - PP4 - EL 5.11 - IKM 19.11

Kaisamaia - 33 år - B2 - EL ca. 3.11 - IKM 18.11-20.11

Duckly - 24 år - B1 - PP4 - EL ca. 28.10 - TR 19.11

Highlight - 25 år - B2 - PP3 - EL 8.11 - TR 22.11

   :gravid:: Gravid

Kassiopeia8 - 26 år - B1 - PP4 - EL ca 30.10 - TB 09.11

Grønnkål - 30 år - B1 - PP5 - EL rundt 28.10 - TB 07.11

Netteflette - 33 år - B1 - PP5 - EL 30.10 - TB 10.11

Miso - 27 år - B1 PP3 - EL 27.10 - TB 09 -10.11

unknown1 - 29 år - B1 - PP3 - EL 01.11 - TB 11.11

Silisium - 29 år - B1 - PP1 - EL 30.10 - TB 

Førstegangs - 25 år - B1 - PP6 - EL 04.11 (?) - IKM 20.11 - TB 12.11

J1994 - 25 år - B1 - PP9 - EL 09.11 - TB 19.11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Arwina skrev:

Det er sant, hvis FF tolker det riktig og jeg faktisk er 8dpo så er ikke alt håp ute🤞 Bare så kjipt med endeløs syklus og at jeg hopper så mange dager tilbake i dpo-land. Takk for omtanken ♥️

Ja, det er så utrolig kjedelig! Helt enig, man får liksom et lite håp hver dag TR ikke er kommet, men så vil man så gjerne ha et svar på om man er gravid eller ikke. Mye mulig vi sees i IKM desember ja 😊

Håper vi får ønsket oppfylt ♥️🤞

 

Har dere prøvd lenge siden dere skal på utredning? 

Har prøvd siden april. Jeg er 33 og samboer 38. Så begynner å bli litt bekymret. Vil ikke ødelegge julen med noe dårlige beskjeder så tenker å ta det i januar. Har vurdert å ta sånn sædkvalitetshjemmetest og, har en liggende, men hørt så mye dårlig om de så litt redd for dårlig resultat og bekymring resten av julen. Skrekken er jo om vi ikke kan få i det hele tatt.. 

20 minutter siden, Vestalinn skrev:

Skal til Asia neste uke som blir midt i DPO land. Men blir i allefall godt å få en pause fra hverdagen som mer og mer har blitt fokusert rundt denne prøvingen.. Så håper du tar turen :) 

Åå, så deilig. Booket dere nylig eller hvordan gjør dere det? Skal vel helst ikke reise til eksotiske steder under graviditet, men ikke funnet noen forsikring som dekker avbooking pga graviditet. Kan evt booke noe på sparket og ta sjansen en PP, evt hoppe over en PP. Et eller annet får vi finne på, for vil jo gjerne dra på nettopp litt spennende/eksotiske ferier før man får barn😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Annie86

Skjønner veldig godt at du er litt nervøs for å teste ja, man frykter jo det verste. Heldigvis finnes det så mye forskjellig hjelp å få nå, at det meste kan fikses eller støttes på en eller annen måte 😊 sikkert lurt å ta det i januar da, så kan dere nyte julen først♥️ 

Også er det jo en mulighet for at du blir gravid før den tid 😊🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia tok en gt test i mårrest og en til nå kl 13. 

Såg antydning til en strek  men klarer ikke og se om det er skyggestrek. Skal ta ny test i løpet av helgen..  

Men kjenner også antydninger til at TR begynner og melde sin adkomst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Annie86 skrev:

Har prøvd siden april. Jeg er 33 og samboer 38. Så begynner å bli litt bekymret. Vil ikke ødelegge julen med noe dårlige beskjeder så tenker å ta det i januar. Har vurdert å ta sånn sædkvalitetshjemmetest og, har en liggende, men hørt så mye dårlig om de så litt redd for dårlig resultat og bekymring resten av julen. Skrekken er jo om vi ikke kan få i det hele tatt.. 

Åå, så deilig. Booket dere nylig eller hvordan gjør dere det? Skal vel helst ikke reise til eksotiske steder under graviditet, men ikke funnet noen forsikring som dekker avbooking pga graviditet. Kan evt booke noe på sparket og ta sjansen en PP, evt hoppe over en PP. Et eller annet får vi finne på, for vil jo gjerne dra på nettopp litt spennende/eksotiske ferier før man får barn😊

Faktisk booket jeg ferie før jeg ble gravid (gravid i juli), så når graviditeten var et faktum ble jeg automatisk bekymret for Zika-virus og slikt og vi vurderte å avbestille hele reisen selv om forsikringen vår ikke dekket det (ringte forsikringsselskapet). I september opplevde jeg MA, så da ble ikke Zika største bekymringen lenger, selv om man skal være litt forsiktig med å reise om man er prøver generelt. Men da alt gikk i dass i september tenkte jeg at jeg heller bare får leve livet og reise dit jeg vil til jeg sitter med positiv test igjen. Kommer selvsagt til å teste for Zika når jeg kommer hjem bare for å være sikker. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Førstegangs skrev:

Så forferdelig vondt. Det samme skjedde her. Dette er tungt. Vi får støtte hverandre. Håper du har gode mennesker rundt deg. God klem til deg❤️

Takk det samme❤️ Man får prøve å se positivt på det, det gikk nesten. Men det er leit at vi ikke kan dele babynyhet til jul. Ser det har kommet en desember-tråd allerede, vi ses der. Masse lykke til i neste prøveperiode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Arwina skrev:

@Annie86

Skjønner veldig godt at du er litt nervøs for å teste ja, man frykter jo det verste. Heldigvis finnes det så mye forskjellig hjelp å få nå, at det meste kan fikses eller støttes på en eller annen måte 😊 sikkert lurt å ta det i januar da, så kan dere nyte julen først♥️ 

Også er det jo en mulighet for at du blir gravid før den tid 😊🤞

Ja, det er lov å håpe :) Hadde blitt så uendelig glad! Håper det klaffer for begge innen jul! Nå er jeg tom for tidlig tester. IKM er mandag tror jeg, så er vel for tidlig å ta Babyplan sine vanlige tester i morgen. Regner med at håpet er ute for denne gang uansett, men hadde jo vært greit med én ekstra forsikring i morgen tidlig siden helgen ofte innebærer litt vinkos🙊

5 timer siden, Vestalinn skrev:

Faktisk booket jeg ferie før jeg ble gravid (gravid i juli), så når graviditeten var et faktum ble jeg automatisk bekymret for Zika-virus og slikt og vi vurderte å avbestille hele reisen selv om forsikringen vår ikke dekket det (ringte forsikringsselskapet). I september opplevde jeg MA, så da ble ikke Zika største bekymringen lenger, selv om man skal være litt forsiktig med å reise om man er prøver generelt. Men da alt gikk i dass i september tenkte jeg at jeg heller bare får leve livet og reise dit jeg vil til jeg sitter med positiv test igjen. Kommer selvsagt til å teste for Zika når jeg kommer hjem bare for å være sikker. 

 

Så trist å høre om MA<3 Støtter virkelig tanken din om å leve livet før graviditeten faktisk blir et faktum og ikke sette alt på vent. Regner med vi gjør noe av det samme i vinter, men at vi booker litt nærmere og etter svar på eventuell utredning av meg og han. Om noen kjenner til en god avbestillings- eller reiseforsikring som dekker graviditet så skrik ut. Når det gjelder Zika tror jeg risikoen er størst i Mellom- og Sør-Amerika, men man vil jo helst ikke vil ha noen av disse eksotiske sykdommene. Får droppe jungelsafari 😅👍

Ha en fin fredagskveld damer ❤️ Utrolig godt å ha folk å skravle med her inne  som er i samme båt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, fløtekaramellen skrev:

Takk det samme❤️ Man får prøve å se positivt på det, det gikk nesten. Men det er leit at vi ikke kan dele babynyhet til jul. Ser det har kommet en desember-tråd allerede, vi ses der. Masse lykke til i neste prøveperiode!

Vi får melde oss på der ja. Jeg har ikke fått skikkelig blødning enda, blør bare litt og har en del brun utflod (beklager detaljer). Så er veldig spent på når jeg eventuelt får prøve på nytt. Hvordan går det med deg?❤️ Er det første barn? Første graviditet? Jeg føler meg helt tom og trist. Jula skulle bli så fin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Førstegangs skrev:

Vi får melde oss på der ja. Jeg har ikke fått skikkelig blødning enda, blør bare litt og har en del brun utflod (beklager detaljer). Så er veldig spent på når jeg eventuelt får prøve på nytt. Hvordan går det med deg?❤️ Er det første barn? Første graviditet? Jeg føler meg helt tom og trist. Jula skulle bli så fin..

Jeg har kjøpt el-tester for å være sikker på å treffe i neste prøveperiode, siden syklus kanskje blir litt endret. Ja, vi prøver på første. Har neste IKM lille julaften tror jeg, håper vi begge får en fin overraskelse til jul🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jobber med saken  : 

Karamelltopp - 26 år - B2 - PP 23 -  EL ca 17.10 - IKM 01.11

Mira - 19 år - B1 - PP1 - EL 17.10 - IKM 2.11

«H» - 29 år - B1 - PP9 - EL 22.10 - IKM  06.11

Smilha - 34 år - B2 - PP4 - EL ca 30.10 - IKM 12.11

Dingdoria - 22 år - B1 - PP6 - EL 29.10 - IKM 12.11

Arwina - 27 år - B1 - PP1 - EL  4.11, IKM 16.11

imjohansen - 19 år - B1 - PP7 - EL 2.11 - IKM 17.11

Amber_91 - 28 år - B1 - PP2 - EL 4.11 - IKM 18.11

Primadonna - 24 år - B2- EL 4.11 - IKM 19.11

Sekundærinfertil - 30 år - B2 - PP19 - EL 4.11 - IKM 19.11

Håperpånr3 - 33 år - B3 - PP4 - EL 5.11 - IKM 19.11

Karoline89 - 30 år -B0 -PP14 El 7.11 - IKM 21.11

Carjo4 - 25 år - B1 - PP3 - EL 7.11? - IKM 23.11?

Copycats - 24 år - B1 - PP 4 - EL 9.11 - IKM 23.11

Annie86 - 33 år - B1 - PP8 - EL ca 09.11 - IKM ca 24.11

Stella1987 - 32 år - B1 - PP2 - EL ca 09.11 - IKM 24.11

Sollyset - 31 år - B0 - PP1 - EL 10.11/11.11 - IKM ca 24.11/25.11

Fiva - 29 år - B1 - PP3 - EL 10.11 - IKM 25.11

-C- - 37 år - B3 - PP9 - EL12.11 - IKM 26.11

siljur - 23 år - B2 - PP5 - EL 15.11 - IKM 29.11
 

   :frustrert::Mensen : 

Skrufa - 31 år - B1 - PP2 - EL 18.10 - IKM 01.11

Cer3s - 29 år - B2 PP4 - EL 25.10 - IKM 08.11

Autorain - 25 år - B1 - PP1 - 31.10 - IKM 10.11

Vestalinn - 29 år - B1 - PP2 - EL 28.10 - IKM 12.11

Leonaen -38år - B2 - PP3 - EL 30.10 - IKM 13.11

Smashy - 24 år - B1 - PP13 - EL ca. 30.10 - IKM 14.11

Cacar - 30 år - B1 - PP2 - EL 1.11 - IKM 17.11

Håperpånr3 - 33 år - B3 - PP4 - EL 5.11 - IKM 19.11

Kaisamaia - 33 år - B2 - EL ca. 3.11 - IKM 18.11-20.11

Duckly - 24 år - B1 - PP4 - EL ca. 28.10 - TR 19.11

Highlight - 25 år - B2 - PP3 - EL 8.11 - TR 22.11

Ønskebarnnr2 - 32 år - B2 - PP13 - EL 09.11  -  TR 23.11

   :gravid:: Gravid

Kassiopeia8 - 26 år - B1 - PP4 - EL ca 30.10 - TB 09.11

Grønnkål - 30 år - B1 - PP5 - EL rundt 28.10 - TB 07.11

Netteflette - 33 år - B1 - PP5 - EL 30.10 - TB 10.11

Miso - 27 år - B1 PP3 - EL 27.10 - TB 09 -10.11

unknown1 - 29 år - B1 - PP3 - EL 01.11 - TB 11.11

Silisium - 29 år - B1 - PP1 - EL 30.10 - TB 

Førstegangs - 25 år - B1 - PP6 - EL 04.11 (?) - IKM 20.11 - TB 12.11

J1994 - 25 år - B1 - PP9 - EL 09.11 - TB 19.11

Endret av Ønskebarnnr2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...