Gå til innhold

IKM november


siljur

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, Dingdoria skrev:

Såå koselig å se at så mange har fått positive tester!! Gratulerer 😍 

Nå er jeg selv en liten dag over ikm, men har ikke merket noen tegn til tr. Jeg pleier vanligvis å spotte to-tre dager før mens også, men ikke denne gangen 😶 

Jeg tok en test på søndag, da var jeg 11 eller 12 dpo, men den var helt blendahvit. Burde jeg teste mer eller er løpet kjørt tror dere? Hvor lenge burde jeg vente før jeg tester på nytt isåfall? 

Om jeg var i dine sko hadde jeg testet igjen imorgen 😁 no er du jo over ikm, EL kan jo ha vært senere, om du ikke testet etter EL da? 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Om jeg var i dine sko hadde jeg testet igjen imorgen 😁 no er du jo over ikm, EL kan jo ha vært senere, om du ikke testet etter EL da? 😊 

Jeg har veldig lyst, men jeg blir så veldig skuffet av negative tester. Så skuffet at jeg blir ordentlig lei meg. Men samtidig er jeg jo skikkelig nyskjerrig da, så.. 😅 Tror kanskje jeg skal gjøre som ble foreslått over her og vente til helga. 

 

Er ikke bombesikker på EL nei, hadde el-slim men har ikke testet. Tenkte å begynne med det neste pp om ikke det har klaffa for oss nå. Er det lurest å bruke eggløsningstester, eller å tempe? En kombinasjon kanskje? 

 

Beklager mye spørsmål som sikkert virker dumme, jeg har lite erfaring på området og har ikke så mange å snakke om dette med irl 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hobbykokken skrev:

Vent til lørdag morgen kanskje? Om ikke mensen har kommet da og testen er positiv kan det hende du syns det er deilig å ikke måtte løpe ut døra på jobb 😂

Hvis du klarer å vente @Dingdoria så er jo det kjempebra. Jeg hadde nok tatt en test dagen etter IKM🙈 du må oppdatere oss med hva resultatet blir hvertfall ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hobbykokken skrev:

Tusen takk! Det håper jeg også. Hvordan går det med deg? ❤

Det går bra her ☺️ men kjenner veldig på at jeg vil vite nå (helst i går) om det er baby eller te på vei 😅 utålmodiiig!!

Blir testing til helga hvis ikke tr kommer først. Har litt murring i magen nå, så det kan jo være tr som banker på døra. Håper det ikke er det da, men!🙊

 

Hva med deg? Noen symptomer?♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Dingdoria skrev:

Jeg har veldig lyst, men jeg blir så veldig skuffet av negative tester. Så skuffet at jeg blir ordentlig lei meg. Men samtidig er jeg jo skikkelig nyskjerrig da, så.. 😅 Tror kanskje jeg skal gjøre som ble foreslått over her og vente til helga. 

 

Er ikke bombesikker på EL nei, hadde el-slim men har ikke testet. Tenkte å begynne med det neste pp om ikke det har klaffa for oss nå. Er det lurest å bruke eggløsningstester, eller å tempe? En kombinasjon kanskje? 

 

Beklager mye spørsmål som sikkert virker dumme, jeg har lite erfaring på området og har ikke så mange å snakke om dette med irl 🙈

Jeg brukte el-tester forrige pp, men tenkte både el-tester og temping neste pp om det ikke er klaff allerede ☺️ tror man bare må prøve seg litt fram! El-tester får man jo indikasjon på el før det skjer, men det bekrefter ikke at man har el selv om man får positiv test. Temp vil kunne bekrefte/avkrefte el ved stigning av temp etter el har funnet sted, slik jeg har forstått det 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Arwina skrev:

Det går bra her ☺️ men kjenner veldig på at jeg vil vite nå (helst i går) om det er baby eller te på vei 😅 utålmodiiig!!

Blir testing til helga hvis ikke tr kommer først. Har litt murring i magen nå, så det kan jo være tr som banker på døra. Håper det ikke er det da, men!🙊

 

Hva med deg? Noen symptomer?♥️

Jeg har ingen symptomer. Var ganske kvalm på morgenen, men jeg har hypermesis når jeg er gravid og ble ganske uggen av SA'n jeg hadde. Kjennes ut som brekningsrefleksene i halsen er ute å sykler fortia, men det har vært sånn stort sett hele tia etter den graviditeten som gikk til grunne i midten av oktober. Testa likevel til morgenen og den var negativ. Lurer på hvor lenge det er til jeg skal teste igjen om ikke tr kommer, en mnd siden SA til lørdag.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, hobbykokken skrev:

Jeg har ingen symptomer. Var ganske kvalm på morgenen, men jeg har hypermesis når jeg er gravid og ble ganske uggen av SA'n jeg hadde. Kjennes ut som brekningsrefleksene i halsen er ute å sykler fortia, men det har vært sånn stort sett hele tia etter den graviditeten som gikk til grunne i midten av oktober. Testa likevel til morgenen og den var negativ. Lurer på hvor lenge det er til jeg skal teste igjen om ikke tr kommer, en mnd siden SA til lørdag.. 

Åh ja skjønner, det er ikke gøy med hypermesis da 😕 men hva gjør man ikke for en liten en♥️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Arwina skrev:

Ja, det var koselig 😃 selv om jeg av og til får lyst å smugteste, hehe 🤭 han mener det ikke er vits å teste før IKM og jeg er jo egentlig enig..

Var det noe spesiell grunn til at du var hos gyn? Deilig å få bekreftet at alt er som det skal og at det ser bra ut da!☺️ Håper den sitter for dere før den tid 💖

Hadde mye smerter mellom EL og TR sist, føltes ut som det samme kom nå også. Gyn mente det kunne være en cyste så ble veldig stressa mtp det men det viste seg å være sterke smerter i forbindelse med eggløsning. Så fikk sjekket at alt var som det skulle med det samme, og det er alltid en lettelse 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe kveldstesting på meg, er jo ennå tidlig (10 dpo) også. 😊 Må jo på do hele tida, så funker ikke. 🤣 Skal sette en test klar til i morgen tidlig. 😊 Tok en i ettermiddag som var hvit, selvfølgelig, men det gjør jo ingenting så tidlig og så på ettermiddagen da.. 😅 God natt! ♥ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kaisamaia skrev:

Ble ikke noe kveldstesting på meg, er jo ennå tidlig (10 dpo) også. 😊 Må jo på do hele tida, så funker ikke. 🤣 Skal sette en test klar til i morgen tidlig. 😊 Tok en i ettermiddag som var hvit, selvfølgelig, men det gjør jo ingenting så tidlig og så på ettermiddagen da.. 😅 God natt! ♥ 

Lykke til med test nå på morgenen, håper ♥️ tror jeg slipper å teste denne gangen, har ordentlig murringer og tempen gikk ned i dag 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Dingdoria skrev:

Jeg har veldig lyst, men jeg blir så veldig skuffet av negative tester. Så skuffet at jeg blir ordentlig lei meg. Men samtidig er jeg jo skikkelig nyskjerrig da, så.. 😅 Tror kanskje jeg skal gjøre som ble foreslått over her og vente til helga. 

 

Er ikke bombesikker på EL nei, hadde el-slim men har ikke testet. Tenkte å begynne med det neste pp om ikke det har klaffa for oss nå. Er det lurest å bruke eggløsningstester, eller å tempe? En kombinasjon kanskje? 

 

Beklager mye spørsmål som sikkert virker dumme, jeg har lite erfaring på området og har ikke så mange å snakke om dette med irl 🙈

Jeg kombinere for at EL-tester viser en økning i LH hormonet, men ikke om EL faktisk har funnet sted. Dette får du bekreftet ved at tempen stiger i 3 dager etter EL når du temper 😊 lykke til 🥰 

Ps: det er lov å spørre om hva som helst her, ingen spørsmål er for dumme 🥰

Endret av Ønskebarnnr2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Arwina skrev:

Lykke til med test nå på morgenen, håper ♥️ tror jeg slipper å teste denne gangen, har ordentlig murringer og tempen gikk ned i dag 😕

Uff, det var da kjedelig! 😢 Men håpet er ikke ute før TR dukker opp ❤️ sender deg en klem ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Uff, det var da kjedelig! 😢 Men håpet er ikke ute før TR dukker opp ❤️ sender deg en klem ❤️ 

Takk ♥️ Nei, det er sant! Nå er jeg ganske forberedt på TR i dag eller i morgen, så hvis jeg er gravid nå blir jeg ganske overrasket hvertfall 🙊 

Hvis ikke TR dukker opp i dag tar jeg nok en test i morgen tenker jeg ☺️🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber med saken  : 

 Karamelltopp - 26 år - B2 - PP 23 -  EL ca 17.10 - IKM 01.11

 Mira - 19 år - B1 - PP1 - EL 17.10 - IKM 2.11

 «H» - 29 år - B1 - PP9 - EL 22.10 - IKM  06.11

Smashy - 24 år - B1 - PP13 - EL ca. 31.10 - IKM ca.11.11

Duckly - 24 år - B1 - PP4 - EL 28.10 - IKM 11.11

Smilha - 34 år - B2 - PP4 - EL ca 30.10 - IKM 12.11

Dingdoria - 22 år - B1 - PP6 - EL 29.10 - IKM 12.11

Leonaen - 38 år - B2 - PP3 - EL rundt 30.10 - IKM 13.11

Silisium- 29 år-  B1- PP1- El 31.10- IKM 15.11

Arwina - 27 år - B1 - PP1 - EL  4.11, IKM 16.11

imjohansen - 19 år - B1 - PP7 - EL 2.11 - IKM 17.11

Kaisamaia - 33 år - B2 - EL ca. 3.11 - IKM 18.11-20.11

Sekundærinfertil - 30 år - B2 - PP19 - EL 4.11 - IKM 19.11

 Håperpånr3 - 33 år - B3 - PP4 - EL 5.11 - IKM 19.11

 Førstegangs - 24 år - B1 - PP6 - EL 6.11? - IKM 20.11

Karoline89 - 30 år -B0 -PP14 El 7.11 - IKM 21.11

 Carjo4 - 25 år - B1 - PP3 - EL 7.11? - IKM 23.11?

Ønskebarnnr2 - 32 år - B2 - PP13 - EL 09.11 - IKM ca 21 - 23.11

 -C- - 37 år - B3 - PP9 - EL11.11? - IKM 23.11?

 Copycats - 24 år - B1 - PP 4 - EL 9.11 - IKM 23.11

 Annie86 - 33 år - B1 - PP8 - EL ca 09.11 - IKM ca 24.11

 Stella1987 - 32 år - B1 - PP2 - EL ca 09.11 - IKM 24.11

J1994 - 25 år - B1 - PP? - EL 09.11 - IKM 24.11

Fiva - 29 år - B1 - PP3 - EL 10.11 - IKM 25.11

 siljur - 23 år - B2 - PP5 - EL 15.11 - IKM 29.11
 

   :frustrert::Mensen : 

Skrufa - 31 år - B1 - PP2 - EL 18.10 - IKM 01.11

Cer3s - 29 år - B2 PP4 - EL 25.10 - IKM 08/11

 Autorain - 25 år - B1 - PP1 - 31.10 - IKM 10.11

Vestalinn - 29 år - B1 - PP2 - EL 28.10 - IKM 12.11
Leonaen -38år - B2 - PP3 - EL 30.10 - IKM 13.11

 

   :gravid:: Gravid

 Kassiopeia8 - 26 år - B1 - PP4 - EL ca 30.10 - TB 09.11

Grønnkål - 30 år - B1 - PP5 - EL rundt 28.10 - TB 07.11

 Netteflette - 33 år - B1 - PP5 - EL 30.10 - TB 10.11

Miso - 27 år - B1 PP3 - EL 27.10 - TB 09 -10.11

unknown1 - 29 år - B1 - PP3 - EL 01.11 - TB 11.11

 Silisium - 29 år - B1 - PP1 - EL 30.10 - TB 

Førstegangs - 25 år - B1 - PP6 - EL 04.11 (?) - IKM 20.11 - TB 12.11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Arwina skrev:

Lykke til med test nå på morgenen, håper ♥️ tror jeg slipper å teste denne gangen, har ordentlig murringer og tempen gikk ned i dag 😕

Takk! 😊 Måtte på do i natt og så våknet jeg av at jeg måtte spy 05.30..men det har nok med at jeg spiste lyst brød i går å gjøre.. Så jeg måtte vente til 11 for å tisse igjen. Og testen er negativ, ja, 11 dpo. Er ikke sånn tidligtest, ser jeg, men vanlig babyplan billigtest. Venter sånne tidlige i posten. Du tester ikke før etter ikm du? 😊 Ikke verst, altså. 🥰  Jeg er alt for nysgjerrig. 😅 Krysser fingrene for deg og at murringene er positive. ♥ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Kaisamaia skrev:

Takk! 😊 Måtte på do i natt og så våknet jeg av at jeg måtte spy 05.30..men det har nok med at jeg spiste lyst brød i går å gjøre.. Så jeg måtte vente til 11 for å tisse igjen. Og testen er negativ, ja, 11 dpo. Er ikke sånn tidligtest, ser jeg, men vanlig babyplan billigtest. Venter sånne tidlige i posten. Du tester ikke før etter ikm du? 😊 Ikke verst, altså. 🥰  Jeg er alt for nysgjerrig. 😅 Krysser fingrene for deg og at murringene er positive. ♥ 

Åå, men det kan jo være et tegn da!🤞 Det er fortsatt tidlig, ikke alle får positiv dør IKM. Jeg har fortsatt troa på deg denne PP!🥰

Har IKM i morgen eller lørdag, så blir nok test ila morgendagen eller helga om ikke TR kommer ♥️ jeg er nysgjerrig også, men prøver å ha is i magen ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Arwina skrev:

Åå, men det kan jo være et tegn da!🤞 Det er fortsatt tidlig, ikke alle får positiv dør IKM. Jeg har fortsatt troa på deg denne PP!🥰

Har IKM i morgen eller lørdag, så blir nok test ila morgendagen eller helga om ikke TR kommer ♥️ jeg er nysgjerrig også, men prøver å ha is i magen ☺️

Det kaaan jo det, får bare se. 😊 Spent på å sjekke postkassen nå, se om det har kommet noen tester. 😊 Tusen takk, har troa på deg også. Skjønner du er nysgjerrig, ja, men skjønner ikke hvor du får isen i magen fra. 😅💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kaisamaia skrev:

Det kaaan jo det, får bare se. 😊 Spent på å sjekke postkassen nå, se om det har kommet noen tester. 😊 Tusen takk, har troa på deg også. Skjønner du er nysgjerrig, ja, men skjønner ikke hvor du får isen i magen fra. 😅💕

Var testene kommet?☺️ Jeg har lagt el-tester klar for bestilling hvis TR kommer, haha🙈

Takk ♥️ blir det testing i kveld eller venter du til i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Arwina skrev:

Var testene kommet?☺️ Jeg har lagt el-tester klar for bestilling hvis TR kommer, haha🙈

Takk ♥️ blir det testing i kveld eller venter du til i morgen?

Hadde ikke kommet noe, har igjen én vanlig babyplan billigtest. 😊 Den får vente til i morgen, ja. 😊 Det er bra, jeg bestilte el-tester også sist, tror jeg. 😅 For å "kartlegge" el om jeg ikke er gravid nå. Vi prøver ikke aktivt, men jeg prøver vel aktivt. 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Kaisamaia skrev:

Hadde ikke kommet noe, har igjen én vanlig babyplan billigtest. 😊 Den får vente til i morgen, ja. 😊 Det er bra, jeg bestilte el-tester også sist, tror jeg. 😅 For å "kartlegge" el om jeg ikke er gravid nå. Vi prøver ikke aktivt, men jeg prøver vel aktivt. 😂 

Lurt å vente på morgenurin da ja 😊👍

Haha, nei vi skulle også prøve uten så mye styr 🤭 og jeg bare går all in!😆 Vanskelig å ikke bli gira når man setter i gang🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...