Jr.Garcon Skrevet 7. oktober 2019 #22 Skrevet 7. oktober 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: ja eller nei og hvorfor :)? Anonymkode: 9549a...d8a Ja, selvsagt. Fordi jeg velger ikke partner basert på om hun er frisør, lege, ufør, arbeidsledig, men basert på personligheten og mennesket. Får være grenser for hvor rævkjørt syn man skal ha på kjærlighet. 30
Gjest Juks Skrevet 7. oktober 2019 #23 Skrevet 7. oktober 2019 1 minutt siden, Jr.Garcon skrev: Ja, selvsagt. Fordi jeg velger ikke partner basert på om hun er frisør, lege, ufør, arbeidsledig, men basert på personligheten og mennesket. Får være grenser for hvor rævkjørt syn man skal ha på kjærlighet. Det han sa ☝️
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #24 Skrevet 7. oktober 2019 Tror det er en markant kjønnsforskjell her, menn er nok langt mer åpne for å være sammen med en uføretrygda. Så ikke bekymre deg ts om du selv er uføretrygda Anonymkode: 795af...715 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #25 Skrevet 7. oktober 2019 Jeg vil tro at det kanskje kan ha litt med alder å gjøre. Jeg er har voksne barn, og dater en som er uføretrygdet. Plager meg ikke i det hele tatt Men hvis jeg hadde vært 25, og ønsket meg barn så hadde jeg muligens sett annerledes på det. Kommer også an på diagnose og funksjonsnivå... Anonymkode: 70000...df8 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #26 Skrevet 7. oktober 2019 Ja, det tror jeg da. Vil jo håpe at jeg ikke er så grunn, at det skulle stoppe meg, dersom jeg traff en mann jeg klaffet sammen med. Om han ikke kunne vært med på alt jeg ønsket å gjøre, så er det vel slett ikke alltid at en som er frisk og i full jobb , heller kan eller vil det. Anonymkode: e9ba0...088 7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #27 Skrevet 7. oktober 2019 Det kommer helt ann på hvordan sykdommen vil begrense livet vi har sammen. Altså stiller jeg meg åpen. Anonymkode: 00613...ed2 6
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #28 Skrevet 7. oktober 2019 Nei, det hadde jeg ikke ønsket. Veldig langt unna den hverdagen jeg ønsker meg. Vi har en aktiv livsstil og begge jobber mye. Jeg er gift, men om jeg datet og fant ut at han var uføretrygdet så hadde det vært kroken på døren fra min side. Kanskje tragisk og slemt for mange, men det hadde ikke blitt en match. Hadde min mann blitt uføre nå så hadde jeg ikke gått fra ham, absolutt ikke. Dog hadde det blitt en helt forandret hverdag, vi har begge veldig høy arbeidsmoral og dersom en av oss ble ufør så måtte det være pga et grusomt sykdomsforløp. Anonymkode: 692ac...4e7 6
Gjest Witch24 Skrevet 7. oktober 2019 #30 Skrevet 7. oktober 2019 Nå trives jeg best i mitt eget selskap, og noen forhold frister ikke, da jeg har fått det barnet jeg ønsket. Men jeg ser ikke ned på uføre da jeg er 60% ufør selv.. personligheten til vedkommendes match med min er avgjørende. Skal sies at jeg har det materielle i boks og ferdig med etableringen, så ikke avhengig av en med mye penger...
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #31 Skrevet 7. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det hadde jeg ikke ønsket. Veldig langt unna den hverdagen jeg ønsker meg. Vi har en aktiv livsstil og begge jobber mye. Jeg er gift, men om jeg datet og fant ut at han var uføretrygdet så hadde det vært kroken på døren fra min side. Kanskje tragisk og slemt for mange, men det hadde ikke blitt en match. Hadde min mann blitt uføre nå så hadde jeg ikke gått fra ham, absolutt ikke. Dog hadde det blitt en helt forandret hverdag, vi har begge veldig høy arbeidsmoral og dersom en av oss ble ufør så måtte det være pga et grusomt sykdomsforløp. Anonymkode: 692ac...4e7 Fordomsfull much? Anonymkode: c9f70...1ab 17
tanke Skrevet 7. oktober 2019 #32 Skrevet 7. oktober 2019 Kunne ikke datet noen som tror de vet hvor mye verdi en person har som partner basert på om de er ufør eller ei. 14 minutter siden, AnonymBruker said: dersom en av oss ble ufør så måtte det være pga et grusomt sykdomsforløp. Anonymkode: 692ac...4e7 De fleste har som kjent vidunderfulle sykdommer som lukter av roser 17
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #33 Skrevet 7. oktober 2019 Selvfølgelig. Anonymkode: 528e3...200 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #34 Skrevet 7. oktober 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror jeg ville irritert meg over at den jeg var sammen med bare satt hjemme å dro seg mens jeg måtte jobbet. Hadde forventet rent og ryddig hus,og middagen klar da. Såpass må en få til når en bare går hjemme. Anonymkode: c4608...977 Godt du ikke er sammen med en av Sunnaas-pasientene..tror de vil slite med å holde huset ditt rent... Anonymkode: 9d05c...332 12
OnFire Skrevet 7. oktober 2019 #35 Skrevet 7. oktober 2019 Usikker, kommer an på hvor ødeleggende det er for et kjæresteforhold. Har ingenting med økonomi å gjøre. Om man tjener 150k eller 15 mill er ikke avgjørende. 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #36 Skrevet 7. oktober 2019 Ville vært skeptisk til å date en med store helseutfordringer og/eller sykdom. Så for min del kommer det veldig an på hvorfor vedkommende er ufør og hva hans situasjon spesifikk ville ha å si for vårt forhold og mitt liv. Om en jeg hadde vært sammen med lenge, ble veldig syk, ville det vært noe helt annet. Anonymkode: c78b6...b27 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #37 Skrevet 7. oktober 2019 Nei. Jeg vokste opp med en ufør forelder og de begrensninger det gir. Jeg ønsker ikke å frivillig velge et slikt liv igjen. Anonymkode: 2499d...76e 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #38 Skrevet 7. oktober 2019 35 minutter siden, Juks said: Det han sa ☝️ 36 minutter siden, Jr.Garcon said: Ja, selvsagt. Fordi jeg velger ikke partner basert på om hun er frisør, lege, ufør, arbeidsledig, men basert på personligheten og mennesket. Får være grenser for hvor rævkjørt syn man skal ha på kjærlighet. Så godt å lese at det finnes fantastiske menn som dere! Anonymkode: ae191...809 11
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #39 Skrevet 7. oktober 2019 Nei, absolutt ikke. Anonymkode: 15d77...668 1
SPOCA Skrevet 7. oktober 2019 #40 Skrevet 7. oktober 2019 Ja, det kunne jeg. Kommer litt an på omfanget og bakgrunnen, men i utgangspunktet ja. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå