Gå til innhold

kunne dere datet en uføretrygded?

Fremhevede innlegg

Skrevet

ja eller nei og hvorfor :)?

Anonymkode: 9549a...d8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, fordi jeg er det selv. 

Anonymkode: 39fd2...85e

• Liker 7
Skrevet

Nei, alt for forskjellig livsstil, krav, mentalitet og måte å prioritere på. Vet at de uføretrygdede fort glemmer hvor mye livet krever av andre. 

Anonymkode: dcf13...93d

• Liker 20
Skrevet

Nei, fordi jeg er det selv. Hadde ikke orket en mann som gikk hjemme med meg hele dagen. 

Anonymkode: 0c159...98a

• Liker 16
Skrevet

Nei, jeg kunne nok helt ærlig ikke det. 

Jeg elsker å reise og å være spontan. I tillegg er jeg glad i å ha venner påsom besøk og at det renner unger inn og ut hele tiden. 

Jeg tror en ufør ikke ville trivdes med min livsstil. 

Anonymkode: ea0e0...24c

• Liker 8
Skrevet

Ja

Anonymkode: 67f8d...7de

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, alt for forskjellig livsstil, krav, mentalitet og måte å prioritere på. Vet at de uføretrygdede fort glemmer hvor mye livet krever av andre. 

Du har ikke krav på noe som helst.

Anonymkode: 59cee...0a1

• Liker 2
Skrevet

Nei, for ulike livsstil, mentalitet og økonomi. 

Anonymkode: 39cd7...ab1

• Liker 7
Skrevet

Nei. Du skal være ganske syk for å bli ufør, og det setter mange begrensninger i hverdagen. Jeg ville ikke ønsket det.

Men jeg er gift med en som er ufør etter alvorlig sykdom, og kommer selvfølgelig aldri til å forlate han pga dette. 

Anonymkode: 3c3bd...127

• Liker 11
Skrevet

Nei. Av samme grunner som AB: dcf13...93d

Anonymkode: 5b902...ef4

• Liker 3
Skrevet

Nei, aldri. Er såpass egoistisk at jeg ikke orker å deale med kronisk sykdom, og en som ikke kan være med på alt jeg syns er gøy. Og dersom han er frisk nok til å faktisk være så aktiv som jeg er, ja, da skal han jo ikke være på uføretrygd i utgangspunktet. 

Anonymkode: 290e3...80e

• Liker 10
Skrevet

Nei.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei. Du skal være ganske syk for å bli ufør, og det setter mange begrensninger i hverdagen. Jeg ville ikke ønsket det.

Men jeg er gift med en som er ufør etter alvorlig sykdom, og kommer selvfølgelig aldri til å forlate han pga dette. 

Han er da blitt syk og ufør i løpet av årene vi har vært sammen, hvis det var uklart.

Skrevet

Tror jeg ville irritert meg over at den jeg var sammen med bare satt hjemme å dro seg mens jeg måtte jobbet. Hadde forventet rent og ryddig hus,og middagen klar da. Såpass må en få til når en bare går hjemme. 

Anonymkode: c4608...977

• Liker 8
Skrevet

Tror jeg ville irritert meg over at den jeg var sammen med bare satt hjemme å dro seg mens jeg måtte jobbet. Hadde forventet rent og ryddig hus,og middagen klar da. Såpass må en få til når en bare går hjemme. 

Du. Skjønner.ingenting. Nada. Nope.

Anonymkode: 2b5cd...759

• Liker 44
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke krav på noe som helst.

Anonymkode: 59cee...0a1

haha..krav som stilles til meg av samfunnet. Som sagt, uføre sliter etterhvert med å forstå konseptet. 

• Liker 13
Skrevet

Du. Skjønner.ingenting. Nada. Nope.

Anonymkode: 2b5cd...759

Jo, det gjør jeg. Har venner som er uføre som er mer aktiv enn det jeg klarer å være. 

• Liker 16
Skrevet

Javisst. Såfremt hun har plass til meg i livet sitt, har god innstilling til livet generelt, er glad og tar vare på seg selv så hadde det absolutt vært greit! Hun må derfor ha en god personlighet og en viss grad av "funksjonsevne", hvis jeg kan si det slik.

For det hadde vært vanskelig å få det til hvis hun var nedsyltet i sykdom. 

Skrevet

Ja hvorfor skulle det hindret meg om det var den rette? 

Anonymkode: 6d5fc...376

• Liker 4
Skrevet

Nei. Jeg elsker jobben, fart og spenning, noe som passer dårlig med uføretrygd. I tillegg til at jeg jobber såpass mye at min mann må ta et ekstra stort ansvar for barn og hus, noe som ikke er forenlig med sykdom. 

Anonymkode: 5b965...cb7

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...