Gå til innhold

Tenker å ta bukplastikk(mann). Bilde.

Fremhevede innlegg

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bukplastikk? Jeg har tatt bukplastikk.  Det er ikke hud nok her på deg til å få til en bukplastikk. Og når man fjerner fett, så er det snakk om at de fjerner lite.

De vil ikke kunne fjerne nok på deg til at huden din ikke trekker seg sammen. Så bukplastikk kan du bare glemme. 

Anonymkode: 488fb...ca8

Hva med fettsuging eller Bailine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du har litt for mye østrogen i kroppen. Så det som skjer er at du får mer testosteron. Og da vil kroppen din endre seg,ja. 

Kan være, men leser at om man har for høyt østrogen hos menn, så har man både sterilitet og at det er vanskelig å opprettholde en ereksjon. Begge to funker hos meg?

Skrevet

Det er ingenting galt med deg. Du bare sitter for mye still og har blitt tynnfeit.

GOD NATT!

Anonymkode: f40a5...2ce

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, iskremm skrev:

Hva med fettsuging eller Bailine?

De fettsugde litt på meg, slik at jeg ikke skulle se asymmetrisk ut under bukplastikk. Men så vidt jeg har skjønt,så blir ingen fettsugd i forbindelse med direkte slanking. For det er virkelig ikke slik at de drar ut flere liter med fett. Der er kun snakk om noen få milliliter. 

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fettsugde litt på meg, slik at jeg ikke skulle se asymmetrisk ut under bukplastikk. Men så vidt jeg har skjønt,så blir ingen fettsugd i forbindelse med direkte slanking. For det er virkelig ikke slik at de drar ut flere liter med fett. Der er kun snakk om noen få milliliter. 

Har du prøvd Bailine? Den jeg er mest interessert i, helt syke resultater på enkelte. Mange som får god utnytte av det.

Skrevet

Flere som anbefaler meg å sjekke hormon nivåene mine? 

Skrevet

Nei det er ingenting galt med deg. Kom deg ned på gølvet og gjør noen push-ups.

Du sier ditt og datt om trening, men det er jo åpenbart at treninga di består av ronking og dataspill. Skaff deg en hobby som holder deg i aktivitet så ser du forandring om et år.

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ingenting galt med deg. Kom deg ned på gølvet og gjør noen push-ups.

Du sier ditt og datt om trening, men det er jo åpenbart at treninga di består av ronking og dataspill. Skaff deg en hobby som holder deg i aktivitet så ser du forandring om et år.

Om et år? Altfor lenge, når sjansen for at jeg kan se forandring etter en mnd er stor med Bailine etter neon timer. Jeg trenger bare noe som strammer opp magemusklene.

Skrevet

Ok ok nå er vi ferdig med trollinga for ikveld.

• Liker 1
Skrevet

Men helt seriøst. Er det mulig at en 20 åring har lave testosteronverdier?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...