Jr.Garcon Skrevet 1. oktober 2019 #61 Skrevet 1. oktober 2019 (endret) 3 timer siden, iskremm skrev: Hei, tenker å ta bukplastikk. Er rundt 20 år, mann. Men er usikker, hva tenker dere? Har alltid hatet magen min, alltid prøvd å unngå stranda og slik, for vil ikke at folk skal se den. Er helt normalvektig med klær på, men så fort dem er av så syns valkene ganske kraftig. Dem er mindre om morgen, men verre om jeg spiser mer mat. Er det man kaller tynnfeit, høy fettprosent, lav muskelmasse. Har sett litt på bukplastikk, virker å kunne hjelpe litt? Skal jeg prøve det ut? Du har jo ingen grunn til å ta noen som helst operasjon whatsoever. Bruk heller 2% av pengene til å få en med peil til å sette opp en kostholdsplan - du spiser garantert feil- for mye/for lite eller feil type mat, alkohol osv. Bruk litt på noen PT timer så du får litt peil på treningsprogram og øvelser , så begynner du å trene typ 3 ganger fast i uken ( og da tar du ordentlig i, mange som gjør den feilen at de sitter å lunker på 70% av Max), så går du et par tre turer i uka av typ 45 min med rask gange. Å trening er noe du gjør livet ut, så liten vits å sjekke resultater i speilet hver måned/tro at man vips skal få en kjempebra trent brystkasse - det er noe som tar flere år så sant du ikke tar steroider. Jeg mistenker veldig at du ikke bygger muskler fordi du spiser som en "kjerring" ( den som setter opp kostholdsplanen din bør være en kar og en kar som ikke veier 74 kg). Hvis du skal bygge musklatur - av noen som helst størrelse - så må du få i deg nok karbohydrater og protein og trene hardt over lengre tid! Så tar du heller å deffer litt ned før sommeren for å bli mer markert. Grunnen til at du ikke ser magemusklene i dag er ikke p.g.a manglende muskler, men fordi du har for mye underhudsfett - noe som igjen kanskje skyldes at du spiser som en jente/altfor lite og ikke får noe utbytte av tung styrketrening og naturlig testosteron som en kar på 20+ skal ha mer enn nok av. Synlige muskler på en tynn kar er akkurat like "imponerende" som store pupper på en dame som veier 140 kg. Jeg skjønner meg ikke på dagens kroppsideal - mannlige skihoppere er markerte de, men hvem faen vil se ut som en mannlig skihopper? Typ Aksel Lund Svindal er vel bedre å strekke seg etter/ha som mål. Det er heller ikke noe feil med måten du ser ut akkurat i dag, så hvis du reelt sett vurderer en operasjon så føler jeg feilen og problemet ditt heller sitter i hodet/fokuset ditt. Operer du magen vil du nok bare finne nye ting du ikke liker og andre områder av kroppen som heller ikke "responderer" slik du trodde de ville på trening osv. Endret 1. oktober 2019 av Jr.Garcon 10
Girlygirl9 Skrevet 1. oktober 2019 #62 Skrevet 1. oktober 2019 Er så godt som fysisk umulig å trene og spise ordentlig uten å få resultater. Med mindre du har noen fysiske sykdommer 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #63 Skrevet 1. oktober 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er testosteronnivået ditt? I fare for å høres lite hyggelig ut så er det noe litt femimint over bildet du har sendt inn 🙊 Anonymkode: dea1a...ff1 Hadde akkurat tenkt å skrive det samme. Anonymkode: bcb2a...265 2
Diencephalon Skrevet 1. oktober 2019 #64 Skrevet 1. oktober 2019 Synes det er snodig at du sier du har trent styrke i ett år, og blitt mer muskuløs, men velger fremdeles å legge ut et illustrasjonsfoto tatt før perioden med styrketrening. Det hadde vært mer interessant å se fettfordelingen etter denne perioden. 15
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #65 Skrevet 1. oktober 2019 Invester heller i en bra PT som kan veilede deg i trening og kosthold. Kan godt hende fettsuging er varig, men resten av kroppen din har godt av at du legger inn en innsats for å endre livsstil. Har du et nyere bilde for å vise at du har fått større muskler i armene uten at det har påvirket magen din? Kan tenkes at en legetime er lurt så du kan sjekke om det er en underliggende årsak til problemet, for det er ikke normalt å ikke få resultater med trening og sunt kosthold. Du bør også jobbe med selvfølelsen din, for jeg tror nok du ser noe helt annet enn vi andre ser. Valker er normalt. Ignorer de som sier at du har pupper som du må fjerne, for det er bare pissprat fra mennesker som føler seg enda mer shitty enn du gjør. Lav selvtillit er i mine øyne mye mindre tiltrekkende enn en chubby kropp, så du gjør lurt i å investere tid i å jobbe med deg selv. Istedenfor å bruke masse penger på fettsuging ville jeg brukt pengene til følgende: 1. PT/kostholdsveileder 2. Psykolog/livscoach (alt ettersom hva du føler passer deg best) 3. Sunn mat Anonymkode: 58ad2...abb 2
iskremm Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #66 Skrevet 1. oktober 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde akkurat tenkt å skrive det samme. Anonymkode: bcb2a...265 Men hadde ikke testosteronnivået mitt påvirket sexlysten mitt? Om det var lavt?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #67 Skrevet 1. oktober 2019 9 timer siden, iskremm skrev: Ja, vet. Men tror dem tar alt, operasjonen strammer jo magemusklene dine og. Og er vel ikke noe mer jobb for dem å måtte fjerne fettet jeg har på magen. Nå har ikke jeg lest alt her. Men operasjonen fjerner kun løs hud, de gjør overhodet ikke noe med musklene dine. Du har for lite hud å fjerne, så de ville aldri utført denne operasjonen på deg. Muligens de hadde tatt fettfjerning på deg. Men det er jo ikke mye som mangler for at dette skal bli borte. Når du trener så er det viktig med hard styrketrening, og ofte nok, nok proteiner, men og sunn mat ellers. Og utholdenhetstrening er og viktig. Og ja det tar tid. Anonymkode: 78c4c...74c 1
Gjest Warrior Skrevet 1. oktober 2019 #68 Skrevet 1. oktober 2019 Hva med å trene magen og mer styrke? Få mer magemuskler.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #69 Skrevet 1. oktober 2019 Jeg tenker at du bør gå ned i vekt for å miste den magen. Jeg liker best tynne gutter, så jeg syns ikke muskler er så viktig. Anonymkode: 5ad27...b13 1
Perelandra Skrevet 1. oktober 2019 #70 Skrevet 1. oktober 2019 Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt og svar til dette Perelandra, mod.
Jojo jojo Skrevet 1. oktober 2019 #71 Skrevet 1. oktober 2019 Du er 20 år. Kroppen din er ikke ferdig utviklet enda, så fettsuging bør du glemme fort. Sats heller på å få GOD treningsveildning fra noen andre en kompisen, kanskje snakke med en ernæringsfysiolog om mat? 3
iskremm Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #72 Skrevet 1. oktober 2019 Men ang testosteronivå som er lavt. Hvilke symptomer vil dette gi da? Kan faktisk være mulig når jeg tenker meg om.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #73 Skrevet 1. oktober 2019 1 hour ago, iskremm said: Men ang testosteronivå som er lavt. Hvilke symptomer vil dette gi da? Kan faktisk være mulig når jeg tenker meg om. Det er legens jobb, anbefaler deg å dra dit. Anonymkode: 49917...a97 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #74 Skrevet 1. oktober 2019 Du har manboobs. Du må jo bare trene. Anonymkode: 4ff10...974 2
Mt3 Skrevet 1. oktober 2019 #75 Skrevet 1. oktober 2019 17 timer siden, iskremm skrev: Igjen, kosthold og trening hjelper ikke på alt. Noen klarer det ikke pga for mye hud eller gener. Jeg har trent styrke i 1 år nå, som sagt, magen har ikke endret seg noe, eneste er skuldrene/bein og armer. Magen er fremdeles like chubby. Til første avsnittet, er tynn på alle de områdene, så tror ikke jeg skal bekymre meg for å legge på meg andre steder Kjipt er det, fordi utseendemessig er jeg ganske kjekk, ofte mange komplementer. Får se hva jeg gjør, konsultasjon frister enormt. Kan du prøve klatring i ett år før du går til konsultasjon? Klatring går mer på kjernemusklatur og sener, det vil hjelpe på dvaskheten du føler magen din sliter med. Pass på å spise i løpet av dagen, bedre å spise passe små porsjoner flere ganger i løpet av dagen. Om en sulter kroppen vil den spare på godene, altså lagre mer som fett. Det er også viktig for å holde forbrenningen i gang. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #76 Skrevet 1. oktober 2019 Jeg er dame og trener aldri, men man skimter mer muskler hos meg enn hos deg. Jeg vil si du har unormalt lav muskelmasse til å være mann. Det skal veldig lite til å bli mer trent enn det du er nå. Ikke overdriv, tren styrke et par ganger i uka, så er mye gjort. Pass i tillegg på å ikke spise mer enn du forbrenner. Anonymkode: 6006c...0bb 1
iskremm Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #77 Skrevet 1. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er legens jobb, anbefaler deg å dra dit. Anonymkode: 49917...a97 Man har vel symptomer på det?
iskremm Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #78 Skrevet 1. oktober 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dame og trener aldri, men man skimter mer muskler hos meg enn hos deg. Jeg vil si du har unormalt lav muskelmasse til å være mann. Det skal veldig lite til å bli mer trent enn det du er nå. Ikke overdriv, tren styrke et par ganger i uka, så er mye gjort. Pass i tillegg på å ikke spise mer enn du forbrenner. Anonymkode: 6006c...0bb Derfor jeg tenker om jeg kan ha lave testosteronverdier? Lav muskelmasse og høy fettprosent er jo et av symptomene, men samtidig er jeg verken slapp eller lav sexlyst.
iskremm Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #79 Skrevet 1. oktober 2019 38 minutter siden, Mt3 skrev: Kan du prøve klatring i ett år før du går til konsultasjon? Klatring går mer på kjernemusklatur og sener, det vil hjelpe på dvaskheten du føler magen din sliter med. Pass på å spise i løpet av dagen, bedre å spise passe små porsjoner flere ganger i løpet av dagen. Om en sulter kroppen vil den spare på godene, altså lagre mer som fett. Det er også viktig for å holde forbrenningen i gang. I ett år?? Målet mitt er å bli kvitt og få strammet den magen ila en/to mnd, enten via fettsuging eller Bailine.
WhiteSwan Skrevet 1. oktober 2019 #80 Skrevet 1. oktober 2019 20 timer siden, iskremm skrev: Tror dere ikke en slik operasjon vil få den mageregionen mye strammere, og fjerne alt av valker når jeg sitter? Alle får valker når de sitter. En operasjon er veldig dyrt. Du burde heller kontakte en PT
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå