Gå til innhold

Tenker å ta bukplastikk(mann). Bilde.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ville tatt en blodprøve og sjekket hormonene. Med så utviklede bryster kan kroppen din være i hormonell ubalanse. 

Anonymkode: 2f103...023

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Alle får valker når de sitter. En operasjon er veldig dyrt. Du burde heller kontakte en PT

PT er altfor dyrt. Koster vel 10.000 for ti timer.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville tatt en blodprøve og sjekket hormonene. Med så utviklede bryster kan kroppen din være i hormonell ubalanse. 

Er det en spesiell blodprøve? 

Har tatt mange blodprøver før, aldri fått utslag på noe sånt før.

Skrevet
Akkurat nå, iskremm skrev:

Koster jo enda mer for operasjon og bailine er bare tull. Det kroppen din trenger er trening, en PT vet hva slags trening som hjelper akkurat deg

• Liker 1
Skrevet

Følg trenings- og kostholdsprogrammet til han Vince, så får du drømmekroppen! 💪🏼

Det er snakk om disiplin. Og riktig kosthold og rett trening til din kroppstype. 

Anonymkode: fb836...e82

Skrevet
3 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Koster jo enda mer for operasjon og bailine er bare tull. Det kroppen din trenger er trening, en PT vet hva slags trening som hjelper akkurat deg

Bailine er absolutt ikke tull, bare å lese gjennom hva folk sier i div forums.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Følg trenings- og kostholdsprogrammet til han Vince, så får du drømmekroppen! 💪🏼

Det er snakk om disiplin. Og riktig kosthold og rett trening til din kroppstype. 

Glemte selvfølgelig linken:

https://vshred.com/

Gjest Lama_Drama
Skrevet

Du har helt klart ikke trent nok styrke, du har jo ikke en muskel i overarmen engang. Ikke rart det ikke merkes på magen når det ikke merkes på resten av kroppen. 

Skrevet
3 minutter siden, Lama_Drama skrev:

Du har helt klart ikke trent nok styrke, du har jo ikke en muskel i overarmen engang. Ikke rart det ikke merkes på magen når det ikke merkes på resten av kroppen. 

Ja, men jeg har unaturlig lite muskel og utviklede bryster.

Kan jeg ha en hormonell ubalanse?

Gjest Lama_Drama
Skrevet
Akkurat nå, iskremm skrev:

Ja, men jeg har unaturlig lite muskel og utviklede bryster.

Kan jeg ha en hormonell ubalanse?

Det kan du. Det måler du hos fastlegen din. Operasjon bør vente til etter at du har undersøkt dette. 

En bukplastikk er dyrt, du risikerer at magen blir ujevnt (etter fettsuging), du kan få komplikasjoner som smerter, sår som ikke gror osv. Da blir to valker rett og slett ikke verd det. 

Skrevet
9 minutter siden, iskremm skrev:

Er det en spesiell blodprøve? 

Har tatt mange blodprøver før, aldri fått utslag på noe sånt før.

Testosteron feks. Mange menn har lav testosteron. Økt produksjon av østrogen. 

Skrevet
1 minutt siden, Lama_Drama skrev:

Det kan du. Det måler du hos fastlegen din. Operasjon bør vente til etter at du har undersøkt dette. 

En bukplastikk er dyrt, du risikerer at magen blir ujevnt (etter fettsuging), du kan få komplikasjoner som smerter, sår som ikke gror osv. Da blir to valker rett og slett ikke verd det. 

Har man ikke flere symptomer på slike hormonelle ubalanser da?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Testosteron feks. Mange menn har lav testosteron. Økt produksjon av østrogen. 

Kan nevne at søstra mi og har samme kroppsform, altså med lite muskler på magen og valker. Men syns jo bedre på ho.

Skrevet (endret)

Her er kroppen når jeg gikk ned endel kg, tydelig smalere og mindre bryst. Men like lite muskler(her trente jeg null styrke). 

Valkene dog her ennå.

Endret av iskremm
Skrevet

Sånn form har jeg også, markløft og knebøy er svaret. 

Anonymkode: 98a37...60f

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn form har jeg også, markløft og knebøy er svaret. 

Er du mann?

Skrevet
56 minutter siden, iskremm skrev:

I ett år?? 

Målet mitt er å bli kvitt og få strammet den magen ila en/to mnd, enten via fettsuging eller Bailine.

Da har du bestemt deg da. Du får ha lykke til med å finne en seriøs klinikk som vil utføre operasjonen, og så får vi håpe du slipper komplikasjoner og stygge arr etterpå.

Rent personlig synes jeg du er for ung, og at problemet ditt er for lite til å ta ett så alvorlig grep. Men om du har pengene til det så er det ditt valg, du er tross alt voksen. 

Kan du i hvertfall Google komplikasjoner ved .... før du fortsetter. Ikke alt som er like rosenrødt som det fremstår av klinikkene som tjener penger på dette.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, iskremm skrev:

Mens bukplastikk kommer på minst 50.000. Og du vil garantert få et dårlig resultat. Det finnes sikkert pengegriske kirurger som hadde operert deg, men du kommer ikke til å bli fornøyd.

Anonymkode: 6e8e9...7a5

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, iskremm skrev:

Er du mann?

Ja? Er ikke mye forskjellig på kvinner og menn der, man må ned i fettprosent og trene kjernemuskulaturen.

Skrevet

Men.. ta en tur til legen og sjekk alt av verdier. Så bestiller du en konsultasjon, og hører hvordan de tenker det vil bli. Bukplastikk kan du glemme, men vanlig fettsuging kan funke fett på deg (pun not intended). Hør hva legen sier, og hvis du bestemmer deg,  så trener du hardt men spiser godt frem til operasjon. I rekonvalenstiden så planlegger du nøye. Etterpå så utfører du alle planer. Så får du har på magen din. 

Anonymkode: 0b4b9...87b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...