Gjest ISeeYouCreep Skrevet 30. september 2019 #21 Skrevet 30. september 2019 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
iskremm Skrevet 30. september 2019 Forfatter #22 Skrevet 30. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok...inn med teskje : Du må slanke deg!!! Du har for høy fettprosent. Da forsvinner magen og puppene. Men for å ikke bli som en stilk må du også trene musklene dine, de ser ganske ubrukte ut. Anonymkode: dea1a...ff1 Det er jo her problemet ligger, vekta mi er jo helt normal(83kg, 185cm). Jeg kan gå ned til 75k og magen og de valkene er der ennå.
iskremm Skrevet 30. september 2019 Forfatter #23 Skrevet 30. september 2019 5 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Om du virkelig har trent på riktig måte (kombinert med riktig kosthold) så må du ta en tur til legen og få sjekket hormonene i kroppen. For da er det noe galt et sted Kan være ja. Men har gått opp i muskelmasse på armer/skuldre, bare ikke ved magen. Får aldri magemuskler der.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #24 Skrevet 30. september 2019 10 minutter siden, iskremm skrev: Tror dere ikke en slik operasjon vil få den mageregionen mye strammere, og fjerne alt av valker når jeg sitter? Alle har valker når de sitter.. Hvis målet er null valker når du sitter, så har du satt deg ett mål som ikke en gang min sykelig undervektige venn klarer å nå... Alle har litt ekstra hud, så en liten «sitte-valk» vil du alltid ha.. Anonymkode: bc57c...563 9
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #25 Skrevet 30. september 2019 3 minutter siden, iskremm skrev: Kan være ja. Men har gått opp i muskelmasse på armer/skuldre, bare ikke ved magen. Får aldri magemuskler der. Men du har jo veldig lite muskler på armene dine, så du bør sjekke testosteronnivå. Anonymkode: 7a5d5...7a4 6
iskremm Skrevet 30. september 2019 Forfatter #26 Skrevet 30. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du har jo veldig lite muskler på armene dine, så du bør sjekke testosteronnivå. Anonymkode: 7a5d5...7a4 På det bilde er jeg utrent. Men, ja kan sjekke ja. Men sexlysten min er jo veldig høy da, så tror ikke den er lav.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #27 Skrevet 30. september 2019 Du ser helt normal ut, kan ikke se for meg at noen vil operere noen som ikke trenger det. En bedre løsning er å begynne å trene styrke, da vil noe av fettet forsvinne og du blir mer «stram». De aller fleste mennesker vil ha noe valker når de sitter, alle mennesker vil kunne få seg en «food baby». Det er en del av anatomien vår. Squisher man en myk ting, vil det dannes valker. Fyller man opp denne myke tingen vil den bli større. Tror du burde jobbe med din egen selvtillit. Jeg tror virkelig at om du begynner å trene litt styrke, da vil du se endringer i kroppen, og du vil kanskje bli fornøyd med det du ser i speilet Anonymkode: 666bc...a68 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #28 Skrevet 30. september 2019 5 minutter siden, iskremm skrev: Det er jo her problemet ligger, vekta mi er jo helt normal(83kg, 185cm). Jeg kan gå ned til 75k og magen og de valkene er der ennå. Du sa det jo selv innledningsvis , at du har høy fettprosent og lav muskelmasse, derfor du ser sånn ut. Menn som har så lite muskler som deg, men som er tynnere veier rundt 70 kg. Anonymkode: dea1a...ff1 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #29 Skrevet 30. september 2019 Synes du er fin jeg! Anonymkode: b5547...cac 2
iskremm Skrevet 30. september 2019 Forfatter #30 Skrevet 30. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du sa det jo selv innledningsvis , at du har høy fettprosent og lav muskelmasse, derfor du ser sånn ut. Menn som har så lite muskler som deg, men som er tynnere veier rundt 70 kg. Anonymkode: dea1a...ff1 Ja nettopp, så om jeg går ned i vekt, så vil jeg fremdeles se enormt lubben ut, pga altfor lav muskelmasse. Går jeg opp i vekt, vil jeg si ti ganger værre nå. En fettsuging vil kunne fjerne all det magefettet der.
iskremm Skrevet 30. september 2019 Forfatter #31 Skrevet 30. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du ser helt normal ut, kan ikke se for meg at noen vil operere noen som ikke trenger det. En bedre løsning er å begynne å trene styrke, da vil noe av fettet forsvinne og du blir mer «stram». De aller fleste mennesker vil ha noe valker når de sitter, alle mennesker vil kunne få seg en «food baby». Det er en del av anatomien vår. Squisher man en myk ting, vil det dannes valker. Fyller man opp denne myke tingen vil den bli større. Tror du burde jobbe med din egen selvtillit. Jeg tror virkelig at om du begynner å trene litt styrke, da vil du se endringer i kroppen, og du vil kanskje bli fornøyd med det du ser i speilet Anonymkode: 666bc...a68 Ja, vet at det er normalt. Men hos meg er det tre enormt store valker når jeg sitter lissom. Fettet er så sjukt lubbent/dvask, føles som om det er null muskler der, og styrke har aldri funka heller. Om en kirurg kunne fettsugd all fettet fra magen, og fått den flat, da snakker vi. Vurderer en konsultasjon.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #32 Skrevet 30. september 2019 Tren mye styrketrening. De armene dine ser litt puslete ut. Det er ihvertfall det jeg legger merke til som er negativt. Anonymkode: bc389...5f2 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #33 Skrevet 30. september 2019 Du har jo ingen muskler? Armene dine er også slappe. Jeg tror ikke du har trent eller spist riktig. Anonymkode: 58cdf...211 4
iskremm Skrevet 30. september 2019 Forfatter #34 Skrevet 30. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du har jo ingen muskler? Armene dine er også slappe. Jeg tror ikke du har trent eller spist riktig. Anonymkode: 58cdf...211 Bildet er tatt for lenge, drev ikke med styrketrening eller noe da, men ja dem er små Enda merkeligere at magen er så SYKT slapp/lubben, selv når jeg er skinny. Får syke valker liksom. Og magen blir verre om jeg spiser mat, den ser mer normal ut om jeg ikke spiser noe ila en dag.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #35 Skrevet 30. september 2019 12 minutter siden, iskremm skrev: Ja, vet at det er normalt. Men hos meg er det tre enormt store valker når jeg sitter lissom. Fettet er så sjukt lubbent/dvask, føles som om det er null muskler der, og styrke har aldri funka heller. Om en kirurg kunne fettsugd all fettet fra magen, og fått den flat, da snakker vi. Vurderer en konsultasjon. Men begynner du å trene, gjevt hele tiden, vil fett forsvinne og muskler vises. Det vil ta tid, men en bedre løsning enn en kvikk fiks, for fettet du suger bort vil bare komme tilbake om du ikke faktisk endrer på livet ditt. Kroppen vill alltid, absolutt alltid tilbake til der den var, kroppen liker fett, det er grunnen til at du alltid står i stor fare med å legge på deg når du slanker deg, for kroppen vil tilbake til der du startet, kroppen vil ha fettet der. Styrketrening er nok den absolutt beste metoden du kan bruke. Anonymkode: 666bc...a68 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #36 Skrevet 30. september 2019 Det der er under sexylubben, så med litt trening og noen flere år på baken så blir du en mann 👨 Anonymkode: d3ccf...7dc 3
iskremm Skrevet 30. september 2019 Forfatter #37 Skrevet 30. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men begynner du å trene, gjevt hele tiden, vil fett forsvinne og muskler vises. Det vil ta tid, men en bedre løsning enn en kvikk fiks, for fettet du suger bort vil bare komme tilbake om du ikke faktisk endrer på livet ditt. Kroppen vill alltid, absolutt alltid tilbake til der den var, kroppen liker fett, det er grunnen til at du alltid står i stor fare med å legge på deg når du slanker deg, for kroppen vil tilbake til der du startet, kroppen vil ha fettet der. Styrketrening er nok den absolutt beste metoden du kan bruke. Anonymkode: 666bc...a68 Vet du hva sier, men har prøvd styrketrening de siste 4-5 årene, både gått ned i vekt, og opp, og ingen forandring i magen. En liten fettsuging vil evt kunne fjerne alt magefettet og gjøre det flatt, og da kan jeg starte å trene styrke mye enklere. Ifølge Aleris, så er en slik behandling permanent og, så det vil ikke komme tilbake.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #38 Skrevet 30. september 2019 5 minutter siden, iskremm skrev: Vet du hva sier, men har prøvd styrketrening de siste 4-5 årene, både gått ned i vekt, og opp, og ingen forandring i magen. En liten fettsuging vil evt kunne fjerne alt magefettet og gjøre det flatt, og da kan jeg starte å trene styrke mye enklere. Ifølge Aleris, så er en slik behandling permanent og, så det vil ikke komme tilbake. Det finnes flere sykdommer som forårsaker at fett legger seg på magen. Jeg ville tatt opp dette med fastlegen, og få tatt noen prøver. Stress kan også føre til at fett legger seg på magen. Anonymkode: 50c33...a11
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #39 Skrevet 30. september 2019 7 minutter siden, iskremm skrev: Vet du hva sier, men har prøvd styrketrening de siste 4-5 årene, både gått ned i vekt, og opp, og ingen forandring i magen. En liten fettsuging vil evt kunne fjerne alt magefettet og gjøre det flatt, og da kan jeg starte å trene styrke mye enklere. Ifølge Aleris, så er en slik behandling permanent og, så det vil ikke komme tilbake. Det er tull! Fettet kommer tilbake. Anonymkode: 50c33...a11 5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #40 Skrevet 30. september 2019 Kroppen er flink til å lage nye fettceller. Anonymkode: 50c33...a11 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå