iskremm Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #101 Skrevet 1. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja? Er ikke mye forskjellig på kvinner og menn der, man må ned i fettprosent og trene kjernemuskulaturen. Anonymkode: 98a37...60f Har du før bilde evt? Av magen din? Kan sende meg på dm.
iskremm Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #102 Skrevet 1. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men.. ta en tur til legen og sjekk alt av verdier. Så bestiller du en konsultasjon, og hører hvordan de tenker det vil bli. Bukplastikk kan du glemme, men vanlig fettsuging kan funke fett på deg (pun not intended). Hør hva legen sier, og hvis du bestemmer deg, så trener du hardt men spiser godt frem til operasjon. I rekonvalenstiden så planlegger du nøye. Etterpå så utfører du alle planer. Så får du har på magen din. Anonymkode: 0b4b9...87b Tror jeg har bra verdier, føler meg verken slapp eller dårlig sexlyst. Alt av blodprøver jeg har tatt før har og vært normale. Itilegg er det unormalt at 20 åring har dårlig testolevel.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #103 Skrevet 1. oktober 2019 Du trenger det ikke. Anonymkode: a9b54...33f
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #104 Skrevet 1. oktober 2019 Du burde bekymre deg over tittis. Større en mine, og jeg er 0,1 tonn. Anonymkode: 4b426...cbd 1
Svartfugl Skrevet 1. oktober 2019 #105 Skrevet 1. oktober 2019 22 timer siden, iskremm skrev: Hei, tenker å ta bukplastikk. Er rundt 20 år, mann. Men er usikker, hva tenker dere? Har alltid hatet magen min, alltid prøvd å unngå stranda og slik, for vil ikke at folk skal se den. Er helt normalvektig med klær på, men så fort dem er av så syns valkene ganske kraftig. Dem er mindre om morgen, men verre om jeg spiser mer mat. Er det man kaller tynnfeit, høy fettprosent, lav muskelmasse. Har sett litt på bukplastikk, virker å kunne hjelpe litt? Skal jeg prøve det ut? Du er en vanlig, ung mann. Du burde trene styrketrening, det vil gi resultater på fettprosent, fysikk og helse.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #106 Skrevet 1. oktober 2019 En shemale hadde drept for den kroppen Anonymkode: 4b426...cbd
iskremm Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #107 Skrevet 1. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: En shemale hadde drept for den kroppen Anonymkode: 4b426...cbd Denne da?
Svartfugl Skrevet 1. oktober 2019 #108 Skrevet 1. oktober 2019 22 timer siden, iskremm skrev: Gjort alt, både underskudd og overskudd m styrke. Hjelper ingenting på magen, to store valker når jeg sitter. Beklager, men det tror jeg ikke helt på. Hvor ofte trente du? Hva slags program fulgte du? Hva spiste du? Og hvor lenge prøvde du før du ga opp? Hvis man skal ha resultater på fysikken via styrketrening, må man gjøre det over tid, og man må trene konsekvent. Kostholdet må også være riktig.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #109 Skrevet 1. oktober 2019 Synes du ser flott ut akkurat som du er jeg! Du trenger verken operasjon eller trening i mine øyne. men om du skal sjekke hormonbalansen i kroppen er ikke det noe leger sjekker av seg selv, det er en eller flere prøver som må bes om. Ikke noe av det man sjekker jevnt og trutt. Anonymkode: 6ba31...629
iskremm Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #110 Skrevet 1. oktober 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes du ser flott ut akkurat som du er jeg! Du trenger verken operasjon eller trening i mine øyne. men om du skal sjekke hormonbalansen i kroppen er ikke det noe leger sjekker av seg selv, det er en eller flere prøver som må bes om. Ikke noe av det man sjekker jevnt og trutt. Anonymkode: 6ba31...629 Hvilke utslag vil det gi om det viser seg at hormonbalansen min er lav og jeg får økt den? Vil jeg automatisk få mer muskler?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #111 Skrevet 1. oktober 2019 Jeg tipper at du er en gamer og lever på gamer-dietten. Skaff deg en hobby som gir deg fysisk aktivitet. Noen foreslo klatring, da blir du supersterk. Det er jo åpenbart at du aldri gjør noenting med de armene der. Dersom du lever et aktivt liv så får du en aktiv kropp. Om jeg var deg så hadde jeg kutta litt ned på Red Bull og godis og funnet noen fysisk aktive hobbier du synes er morsomme og du ikke trenger å tvinge deg til å drive med. Anonymkode: f40a5...2ce 2
iskremm Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #112 Skrevet 1. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tipper at du er en gamer og lever på gamer-dietten. Skaff deg en hobby som gir deg fysisk aktivitet. Noen foreslo klatring, da blir du supersterk. Det er jo åpenbart at du aldri gjør noenting med de armene der. Dersom du lever et aktivt liv så får du en aktiv kropp. Om jeg var deg så hadde jeg kutta litt ned på Red Bull og godis og funnet noen fysisk aktive hobbier du synes er morsomme og du ikke trenger å tvinge deg til å drive med. Anonymkode: f40a5...2ce Nei. Har aldri gamet, har alltid vært aktiv, drev med håndball i 10 år. Men er noe rart rundt magepartiet, er så unormalt lite muskler der, samt MYE fett. Jeg er jo så slank med vanlige klær på, ingen skulle tro at jeg har syke valker når jeg sitter pga ingen muskler. Skal prøve ut Bailine neste uke, funka enormt på mange.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #113 Skrevet 1. oktober 2019 Du er da helt flott. Anonymkode: 79a13...3d9
GulSitron Skrevet 1. oktober 2019 #114 Skrevet 1. oktober 2019 Tror endring av kosthold blanda med litt trening hadde gjort susen 😊
iskremm Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #115 Skrevet 1. oktober 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er da helt flott. Anonymkode: 79a13...3d9 Men tips til hvordan jeg kan få brystpartiet til å bli mørkere? Mageregionen har mer farge, skyldes at jeg ofte hadde håndkle der, så fikk mer farge på magen. Kanskje bruke de solariumskremene bare på brystet?
iskremm Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #116 Skrevet 1. oktober 2019 15 minutter siden, GulSitron skrev: Tror endring av kosthold blanda med litt trening hadde gjort susen 😊 Har ikke gjort noe forskjell på meg. Trente styrke i flere mnd, og førte alt jeg spiste. 200 gram proteiner om dagen. Ble bredere i skuldrene og fikk større triceps. Magen prikk lik.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #117 Skrevet 1. oktober 2019 Bukplastikk? Jeg har tatt bukplastikk. Det er ikke hud nok her på deg til å få til en bukplastikk. Og når man fjerner fett, så er det snakk om at de fjerner lite. De vil ikke kunne fjerne nok på deg til at huden din ikke trekker seg sammen. Så bukplastikk kan du bare glemme. Anonymkode: 488fb...ca8
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #118 Skrevet 1. oktober 2019 31 minutter siden, iskremm skrev: Hvilke utslag vil det gi om det viser seg at hormonbalansen min er lav og jeg får økt den? Vil jeg automatisk få mer muskler? Jeg tror du har litt for mye østrogen i kroppen. Så det som skjer er at du får mer testosteron. Og da vil kroppen din endre seg,ja. Anonymkode: 488fb...ca8
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #119 Skrevet 1. oktober 2019 Hva faen skal du med 200g protein til dagen? Du trenger max ett gram pr. kg kroppsvekt. Nytter ikke med et par måneder og så sette seg foran dataen og ikke gjøre noenting fysisk. Skal man bli sterk så må du komme deg i aktivitet og opprettholde den over tid. Anonymkode: f40a5...2ce
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #120 Skrevet 1. oktober 2019 Dette er "Generasjon Gaming møter virkeligheten". *gjør fire armhevinger* - Det virker ikke. Jeg skal fettsuges! Anonymkode: f40a5...2ce 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå