Gå til innhold

Tenker å ta bukplastikk(mann). Bilde.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei, tenker å ta bukplastikk. Er rundt 20 år, mann. Men er usikker, hva tenker dere? Har alltid hatet magen min, alltid prøvd å unngå stranda og slik, for vil ikke at folk skal se den.

Er helt normalvektig med klær på, men så fort dem er av så syns valkene ganske kraftig. Dem er mindre om morgen, men verre om jeg spiser mer mat. Er det man kaller tynnfeit, høy fettprosent, lav muskelmasse. Har sett litt på bukplastikk, virker å kunne hjelpe litt? Skal jeg prøve det ut?

Endret av iskremm
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på at det finnes en kirurg i verden som vil utføre bukplastikk på deg! Du er jo helt normal

Anonymkode: 9afa5...ea2

• Liker 42
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tviler på at det finnes en kirurg i verden som vil utføre bukplastikk på deg! Du er jo helt normal

Anonymkode: 9afa5...ea2

Nei.

Om jeg sitter, så syns de magevalkene sykt mye. Må få strammet opp den magen på noe vis.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke du har valker akkurat. Men tenker at bukplastikk er veldig drastisk? Hva med å heller trene?

Anonymkode: f5417...546

• Liker 15
Skrevet

Tror heller ikke det er en lege som vil operere på deg, du er bare litt lubben.

Tipper en periode med trening og sunt kosthold vil gjøre at du stammer deg opp.

• Liker 17
Skrevet

Du burde heller forandre kostholdet ditt og begynne å trene....det er nummeret før du får pupper også, og begge deler her har sammenheng med lav muskelmasse og litt høy fettprosent

Anonymkode: dea1a...ff1

• Liker 13
Skrevet
13 minutter siden, iskremm skrev:

Hei, tenker å ta bukplastikk. Er rundt 20 år, mann. Men er usikker, hva tenker dere? Har alltid hatet magen min, alltid prøvd å unngå stranda og slik, for vil ikke at folk skal se den.

Er helt normalvektig med klær på, men så fort dem er av så syns valkene ganske kraftig. Dem er mindre om morgen, men verre om jeg spiser mer mat. Er det man kaller tynnfeit, høy fettprosent, lav muskelmasse. Har sett litt på bukplastikk, virker å kunne hjelpe litt? Skal jeg prøve det ut?

87E4528D-F155-4B37-83DA-7D3CF56AB0C7.jpeg

Du har vel større behov for å få fjernet brystene? 

Anonymkode: 9294b...8a1

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke du har valker akkurat. Men tenker at bukplastikk er veldig drastisk? Hva med å heller trene?

Anonymkode: f5417...546

Gjort alt, både underskudd og overskudd m styrke. Hjelper ingenting på magen, to store valker når jeg sitter.

Skrevet

Vet du hva bukplastikk er? Det er en operasjon for å fjerne overskuddshud. DET har du ikke så det kommer du ikke til å få. Henger meg på resten her, legg om kosthold og begynne å trene.

Anonymkode: 7ba05...12a

• Liker 17
Skrevet
2 minutter siden, iskremm skrev:

Gjort alt, både underskudd og overskudd m styrke. Hjelper ingenting på magen, to store valker når jeg sitter.

Ser ikke ut til at du har trent riktig/nok/tung nok styrke. Du har jo ikke særlig med muskelmasse. Du burde nok få deg et program av PT. 

Anonymkode: 7a5d5...7a4

• Liker 10
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har vel større behov for å få fjernet brystene? 

Har ca sånn nå. 

Magen som er verst her.

Endret av iskremm
Skrevet

Hvordan er testosteronnivået ditt? Hvis du begynner med tung styrketrening vil det også øke,og påvirke underhudsfettet. Mer proteiner, mer trening og mindre karbo vil endre utseendet ditt. I fare for å høres lite hyggelig ut så er det noe litt femimint over bildet du har sendt inn 🙊

• Liker 6
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du burde heller forandre kostholdet ditt og begynne å trene....det er nummeret før du får pupper også, og begge deler her har sammenheng med lav muskelmasse og litt høy fettprosent

Som sagt, styrke hjelper ingenting på magen min. Har trent supertungt og spist 200 gram proteiner i sånn flere mnd, magen og valkene er der ennå, musklene kommer ikke der.

Om jeg kunne fått fjerna alt det magefettet, hadde vært så perfekt. Så begynt å legge på meg muskler.

Skrevet
5 minutter siden, iskremm skrev:

Har ca sånn nå. 

Magen som er verst her.

9C731BC7-2E07-4A7D-A497-7A5C7AE8CEED.jpeg

Har du en form for spiseforstyrrelse som medfører forvrengt selvbilde? 

• Liker 8
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hva bukplastikk er? Det er en operasjon for å fjerne overskuddshud. DET har du ikke så det kommer du ikke til å få. Henger meg på resten her, legg om kosthold og begynne å trene.

Anonymkode: 7ba05...12a

Ja, vet. Men tror dem tar alt, operasjonen strammer jo magemusklene dine og. Og er vel ikke noe mer jobb for dem å måtte fjerne fettet jeg har på magen.

Skrevet

Tror dere ikke en slik operasjon vil få den mageregionen mye strammere, og fjerne alt av valker når jeg sitter?

Skrevet

Du må bare trene og spise sunt.

Anonymkode: 4ff10...974

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må bare trene og spise sunt.

Anonymkode: 4ff10...974

Er ikke alltid det funker å trene.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
iskremm skrev (På 1.10.2019 den 0.12):

Tror dere ikke en slik operasjon vil få den mageregionen mye strammere, og fjerne alt av valker når jeg sitter?

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
Akkurat nå, iskremm skrev:

Ok...inn med teskje : Du må slanke deg!!! Du har for høy fettprosent. Da forsvinner magen og puppene. Men for å ikke bli som en stilk må du også trene musklene dine, de ser ganske ubrukte ut. 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...